welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam

Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.
Deel
Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Member
Real name : Sasha
Aantal berichten : 31
IC posts : 10

Character sheet
Occupation:
Residence : Nymmerwell
Profiel bekijken

Heya ^^

op za apr 28, 2018 6:17 pm
Hey iedereen! 

Mijn naam is Sasha en ik ben 24 jaar. ik heb in het verleden al op verschillende fora gezeten, en al enkele fora zelf opgestart (geen successen haha). Naarmate het wat drukker werd in mijn leven en ik een beetje andere interesses kreeg, ben ik een beetje uit het posten verdwenen. Ik heb enkele pogingen gedaan om opnieuw te beginnen maar tevergeefs. Soms vind ik het gewoon zeer moeilijk gemotiveerd te blijven, maar daar wil ik nu verandering in brengen. Ondertussen is het al jaren geleden dat ik eigenlijk echt nog actief was op een of ander forum, maar ik mis het wel.

In mijn vrije tijd luister ik vooral veel naar muziek of bekijk ik concerten van enkele van mijn favoriete artiesten waaronder bijvoorbeeld: Lady gaga, 30 Seconds To Mars, Lindsey Stirling, ...  Ik ga dan ook graag naar festivals en concerten en de laatste tijd zelfs naar theatervoorstellingen enzo. Ook ben ik wel een beetje een gamer. Mijn favo spel bij uitstek is Skyrim, dus ik denk dat ik me hier op Fallen Skies wel thuis zal voelen haha. Lezen doe ik ook en series kijken ook.

Ik ben trouwens opzoek naar een nieuwe serie om te zien, dus suggesties zijn altijd welkom Very Happy

Ik kijk er naar uit om mijn avontuur hier te starten! 

Tot snel

Sasha
Member
Real name : Daan
Aantal berichten : 656
IC posts : 375

Character sheet
Occupation: Lady of Hillerød
Residence : Falkreath, Hillerød
Profiel bekijken

Re: Heya ^^

op za apr 28, 2018 6:24 pm
Heyaa! Welkom op FS c:
Omg 30 Seconds To Mars & Lindsey Stirling <3

Hopelijk ga je het naar je zin krijgen hier op Fallen Skies! Ik sta altijd open voor topics/plotjes etc. x3

xx Daan

and if you're still

breathing you're the

lucky ones 'cause most

of us are heaving

through corrupted lungs
Administrator
Aantal berichten : 1327
IC posts : 1116

Character sheet
Occupation: Grand Duke. King's spy. Bad Cop.
Residence : Brightwater Keep, Rhoynar
Profiel bekijken

op za apr 28, 2018 6:51 pm
Hii!

Welkom op FS! I see we have some common interests c:
Skyrim is en blijft een van de beste spellen to date. Welke boeken lees je graag?

Als je vragen hebt, schroom niet om ze te stellen, we bijten niet! Je bent ook van harte welkom op onze discord server!

xx Cat

Mirror, mirror on the wall
I'll make sure you crack and fall
I made strides don't call me sweet
Chaos organizes me

[ t h e m e ] / [ K A Z ] / [ v o i c e ]
Administrator
Real name : Kiki
Aantal berichten : 76
IC posts : 30

Character sheet
Occupation: Mercenary / Witcher
Residence : Skorravir
Profiel bekijken

op za apr 28, 2018 10:13 pm
Welkom Sasha!

Ik hoop dat je het leuk gaat hebben hier! c: Maar als je interesse bij Skyrim ligt kan je je hier wel uit de voeten denk ik, haha! Op welke fora's heb je gezeten vroeger?

- Kiki

I need a lot of your cheapest, strongest alcohol.
Member

Character sheet
Occupation:
Profiel bekijken

op za apr 28, 2018 10:33 pm
@Daan Dankje, Ik sta ook altijd open om een topicje te doen. Dus moest je ooit mensen nodig hebben ofzo voor in een plot, hallo... haha. xx

@Cat Skyrim is life! Ik lees graag fantasy boeken. Harry Potter, huis van de nacht, de boeken van de Mortal Instruments. Zolang er maar een goed verhaal in zit en het niet te langdradig wordt Very Happy xx

@Kiki Ja ik denk het ook wel! Ik ben vooral benieuwd of ik het ga volhouden deze keer haha. Maar aangezien het onderwerp me zo aanspreekt, vermoed ik van wel! Ik heb vroeger op Wolf Story gezete, Teen Rulez, School Of The Arts, Profecy Of Fate, En nog enkele waarvan ik de naam niet echt meer ken. Wink xx

Linonl
Power will intoxicate the best hearts, as wine the strongest heads. No man is wise enough, nor good enough to be trusted with unlimited power.
Member
Real name : Marielle
Aantal berichten : 1051
IC posts : 334

Character sheet
Occupation: King of Fallen Skies
Residence : The realm of Valyria
Profiel bekijken

op za apr 28, 2018 11:07 pm
Welkom op Fallen skies! Cool dat je into Skyrim bent. (Hier nog een fan, inmiddels +/- 300 uur erin gestoken)
Mocht je ooit een plot of post willen je weet me te vinden.

Veel plezier op de site!

I don't believe in no devil, 'Cause I done raised this hell
I've been the last one standing, when all the giants fell
Administrator
Real name : Michelle
Aantal berichten : 599
IC posts : 46

Character sheet
Occupation: Queen of Fallen Skies
Residence : Archeon
Profiel bekijken

op zo apr 29, 2018 11:58 am
Helleeuw welkom op FS! En join de skyrim squad yessss

I'll show them what happens,
When you put a dragon in a cage
Administrator
Real name : Kiki
Aantal berichten : 76
IC posts : 30

Character sheet
Occupation: Mercenary / Witcher
Residence : Skorravir
Profiel bekijken

op zo apr 29, 2018 11:59 am
Aaahh Wolf Story! Welke wolven had je daar? Ik was daar Kearn hehe c: Lang geleden alweer...

I need a lot of your cheapest, strongest alcohol.
Member

Character sheet
Occupation:
Profiel bekijken

op zo apr 29, 2018 12:28 pm
Thank you all Very Happy 

@kiki, tgoh dat is zo lang geleden dat ik het eigelijk niet meer weet haha, ik weet dat de eerste wolf die ik daar had Axe noemde maar verder... redelijk ver weg :p

Linonl
Power will intoxicate the best hearts, as wine the strongest heads. No man is wise enough, nor good enough to be trusted with unlimited power.
Member
Aantal berichten : 52
IC posts : 19

Character sheet
Occupation: Mercenary
Residence : Nowhere and everywhere
Profiel bekijken

op zo apr 29, 2018 10:14 pm
Van harte welkom! Leuk dat je er bent c: Skyrim is en blijft gewoon goed ondanks dat het al 7jaar oud is. Het verveeld gewoon niet. Ook een beetje into Witcher, perhaps? ^^
Qua series.. Ik weet niet helemaal wat je zoekt, maar momenteel volg ik Jane the Virgin net als een paar anderen op Fallen Skies en ik vind het tot zover (Seizoen 3) erg leuk.
Member

Character sheet
Occupation:
Profiel bekijken

op zo apr 29, 2018 10:45 pm
@Alandria Seyfir schreef:Van harte welkom! Leuk dat je er bent c: Skyrim is en blijft gewoon goed ondanks dat het al 7jaar oud is. Het verveeld gewoon niet. Ook een beetje into Witcher, perhaps? ^^
Qua series.. Ik weet niet helemaal wat je zoekt, maar momenteel volg ik Jane the Virgin net als een paar anderen op Fallen Skies en ik vind het tot zover (Seizoen 3) erg leuk.
Ik heb Witcher al verschillende malen willen proberen maar men  laptop kon het niet aan... :'( Dus het zal wachten zijn tot ik een degelijke computer heb  helaas. Sad

Nog nooit van Jane the virgin gehoord maar na het te hebben opgezocht lijkt het me wel hilarisch. Ik ben vooral zo voor fantasy stuff of dingen met geesten ofzo haha Very Happy 
ik ga Jane zeker eens een kans geven Very Happy Merci voor de tip ^^
Member
Real name : Wrap
Aantal berichten : 559
IC posts : 503

Character sheet
Occupation: Commander
Residence : Mothers watch
Profiel bekijken

op zo apr 29, 2018 11:55 pm
Hey! Ik heb toevallig net de afgelopen week de laatste drie seizoenen van Teen Wolf gezien, dus die FC komt me bekend voor... 👀

En qua series... The 100, Shadow Hunters, Frequency, iZombie... Misschien wat voor je? Allemaal hebben definitely fantasy-elementen. :3

Welkom! 'k Zie je vast wel eens voorbij komen in de RPG o7

Our tainted history
Is playing on repeat
But we could change it
if we stand up strong
and take the lead
Member
Real name : Esmée / Ez
Aantal berichten : 51
IC posts : 24

Character sheet
Occupation: Pagan priest, skald
Residence : Falkreath, Skørravir
Profiel bekijken

op ma apr 30, 2018 12:33 pm
Hoi! Welkom c:
Nog een Skyrim fan! En qua series, als je die nog niet gezien hebt, Grimm natuurlijk. Peaky Blinders zou ik je ook aanraden, maar dat is wel niet zo fantasy :')
Wolf story heb ik in een ver verleden ook heel even gedaan, en PoF heb ik ook even geprobeerd, maar van beiden herinner ik me niet zo veel meer hahah

x Esmée

Member

Character sheet
Occupation:
Profiel bekijken

op ma apr 30, 2018 11:03 pm
@Lexa Yes, Ik hou van Teen Wolf haha Very Happy En shadowhunters heb ik alles al gezien, is ook super! heb daar ook alle boeken van ^^

@Esmée grimm is inderdaad ook fantastisch Surprised x

Linonl
Member
Real name : SnowFlake
Aantal berichten : 200
IC posts : 57

Character sheet
Occupation: Assassin - Huntress
Residence : the forest of everywhere
Profiel bekijken

op di mei 01, 2018 2:20 pm
WHOA LINDSEY STERLING EN SKYRIM
I LIKE YOU XD

welkom btw! je gaat je zkr thuis voelen, en moest je ooit willen een topicje hebben i'm always in reach Wink
Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum: