welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Maximilien Bourbon
Maximilien Bourbon
Member
Real name : Demi
Aantal berichten : 65
IC posts : 63

Character sheet
Age: 32
Occupation: Bourbon Whiskey
Residence : Navarre

Take me to the stars  - Pagina 2 Empty Re: Take me to the stars

ma jun 11, 2018 8:58 pm

FATED TO PRETEND
this is our decision
to live fast and die young
Wat nou? Max keek haar even verbijsterd aan, terwijl hij zijn hand op dramatische wijze naar zijn hart bewoog. “Old guy?” herhaalde hij op ongelovige toon. “Now that hurts.” En dat van zijn eigen zusje nog wel. Waar had hij dit nou weer aan verdiend? Voor hij zich nog verder aan kon gaan stellen, werd hij overeind geholpen. Zijn benen voelden wat zwakjes aan, maar tot zijn grote geluk wist hij wel te blijven staan. Hij werd echter alweer meegetrokken, gepaard met het commando dat hij moest gaan lopen. Asteria liet hem weten hem wel te willen helpen, mits hij de volgende keer een briefje achterliet wanneer hij er weer impulsief vandoor ging. “Promised,” zei hij toen, terwijl hij haar braaf volgde. “Are you sure you can sleep now?” Ze had niet voor niets buiten gelegen en Max had geen idee of ze na dit hele gedoe wel een oog dicht zou kunnen doen.
HOUSE OF BOURBON
Asteria Bourbon
Asteria Bourbon
Member
Real name : Red
Aantal berichten : 33
IC posts : 16

Character sheet
Age: ↠ζ 23
Occupation: ↠ζ Whiskey
Residence : ↠ζ Nevarre

Take me to the stars  - Pagina 2 Empty Re: Take me to the stars

do jul 19, 2018 4:33 pm
Magic tumbled from her pretty lips
and when she spoke the language of the universe
the stars sighed in unison.

★ ★ ★ ★ ★ ★



Een kleine glimlach speelde op haar lippen toen hij zijn hand op zijn hart plaatste. "You know that won't work, right?" Vroeg ze en trok zijn hand weg. "You don't have one." Grinnikte ze zachtjes en liet zijn hand los. Ze keek over haar schoulder naar haar slaapkamerdeur toen hij vroeg of ze nu wel zou kunnen slapen en ze haalde haar schouders op. "We'll see, right?" Vroeg ze zachtjes en sloeg haar armen om haar buik heen terwijl ze terug keek naar hem. Snel drukte ze haar lippen tegen zijn wang, iets wat ze eigenlijk altijd deed bij familie als ze naar bed gingen. "You should go to bed, Maximilien. And don't you dare to forget about that note." Ging ze verder en opende met een zachtte zucht haar deur. Ze wilde niet naar bed, het maakte niet uit in welk bed ze lag, ze kon alleen maar terug denken aan wat er die avond gebeurd was met Rhys. "Goodnight," fluisterde ze naar haar oudere broer en ging haar slaapkamer in, maar liet haar deur open voor het geval dat hij nog een stomme opmerking wou maken of iets.



BY MITZI

Maximilien Bourbon
Maximilien Bourbon
Member
Real name : Demi
Aantal berichten : 65
IC posts : 63

Character sheet
Age: 32
Occupation: Bourbon Whiskey
Residence : Navarre

Take me to the stars  - Pagina 2 Empty Re: Take me to the stars

do jul 19, 2018 8:09 pm

FATED TO PRETEND
this is our decision
to live fast and die young
De beledigingen bleven maar komen. Max liet zijn mond dan ook even theatraal openvallen toen ze durfde te suggereren dat hij geen hart had. Zijn arme ego. Nu hij op zijn benen stond, voelde hij zich net een pasgeboren hert. De alcohol bracht hem enigszins aan het wankelen, maar hij had genoeg ervaring met drank om zichzelf veilig naar binnen te kunnen loodsen. Voor de zekerheid vroeg hij zijn zusje of ze wel zou kunnen slapen, gezien dat de reden was dat ze in het donker buiten had gelegen. Max knikte even op haar reactie en schoot haar een vage glimlach toe toen hij een kus op zijn wang kreeg. Een stil bewijs dat ze hem toch wel mocht. Hij fronste voor een seconde toen ze hem bij zijn volledige naam noemde. Het was iets dat Enzo altijd deed, waarschijnlijk gewoon om hem te tergen. Toch knikte hij. “I won’t,” verzekerde hij haar. Morgenochtend zou hij echter niets meer van zijn belofte af weten. Max sloeg haar nog even gade, waarna ze haar slaapkamer in verdween. “Goodnight,” mompelde hij zachtjes. Hij draaide zich vervolgens om in een poging zijn eigen bed te vinden. Iets dat hem na tien minuten toch wist te lukken.

[Topic uit]
HOUSE OF BOURBON
Gesponsorde inhoud

Take me to the stars  - Pagina 2 Empty Re: Take me to the stars

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum