welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Agnar Heglund
Agnar Heglund
Member
Real name : Irini
Aantal berichten : 189
IC posts : 123

Character sheet
Age: 25
Occupation: Viking
Residence : Falkreath - Hillerod

The gods are finally smiling upon me Empty The gods are finally smiling upon me

di jun 12, 2018 10:20 pm

Al een behoorlijk aantal biertjes hadden hun weg Agnar gevonden. Genoeg om ervoor te zorgen dat zijn gedachtes ietwat vertroebeld raakten, maar te weinig om de pijn in zijn bovenarm te vergeten. Voor de zoveelste keer wuifde hij naar de niet al te vriendelijke dame achter de bar. Sinds hij hier was aangekomen had ze nog geen glimlach laten zien. En dat terwijl omringd werd door pracht exemplaren van mannen. Het duurde even, maar al gauw pikte ze zijn seintje op en zonder iets te vragen werd er een nieuwe pul voor hem neergezet. Agnar bedankte haar vriendelijk met een klein knikje en zette vrijwel meteen zijn lippen aan het glas om de inhoud naar binnen te werken. Eigenlijk was bier niet eens zijn favoriet, maar met zijn hongerloontje kon hij zich niets beter veroorloven. Net nadat hij zijn glas weer had neergezet viel hem een andere dame op in dit mannelijke gezelschap. Eentje die er een stuk vrolijker en appetijtelijker uitzag dan de barvrouw.

[&Rós]

Þyrnirós Jónsdóttir
Þyrnirós Jónsdóttir
Member
Real name : Chanel
Aantal berichten : 15
IC posts : 11

Character sheet
Age: 27
Occupation: Horse breeder
Residence : Falkreath

The gods are finally smiling upon me Empty Re: The gods are finally smiling upon me

di jun 12, 2018 10:45 pm
Het was avond en tijd om eens op stap te gaan. Niet op stap zoals ze normaal gesproken deed, op zoek naar dieren en dergelijke, nee op stap naar de stad. Eenmaal daar aangekomen, was het nog steeds vrij levendig zover dat ging. Ze was nog steeds niet helemaal gewend aan het stadsleven 's avonds en aangezien haar moeder haar had aangemoedigd er wat meer tussen uit te gaan, was ze hier weer beland. Gelukkig kwam ze al snel bij de kroeg aan waar ze een paar nachten eerder ook al was geweest. Ondanks dat ze een van de weinige vrouwen binnen was, was het gek genoeg toch gezellig geweest. De roodharige was dan ook naar binnen gegaan en gelijk had ze wat mensen gedag kunnen zeggen die ze de andere avonden had ontmoet. Altijd fijn om wat bekende gezichten te zien, toch? Rós keek even om haar heen en besloot om eerst wat te drinken te halen bij de bar. Ze hield niet bepaald van bier, maar gelukkig hadden ze wat zoetere dingen waar ze wel mee over weg kon. Daarnaast dronk ze nooit echt veel. De reden was ook dat ze niet bepaald veel drank nodig had om aangeschoten te worden. Ook hoefde ze niet te drinken om vrolijk te zijn en een leuke avond te hebben, dat scheelde. Met een glas vol een zoetig goedje liep ze even de kroeg rond en kwam ze tot stilstand op een plekje waar ze wat comfortabel van haar drankje kon genieten en uitzicht had op de mensen in de kroeg.

Haar glas was ondertussen leeg en was op een van de tafels beland. De dames die druk rond liepen om bekers en glazen op te halen, haalden het wel op. Een van de vrouwen die ze de afgelopen avonden had ontmoet, had haar in het oog gekregen en stond nu met een grote glimlach tegen haar te kletsen. Even later kwam er nog een meneer bij staan en niet veel later stond ze omringd bij een aantal mensen die het erg naar hun zin leken te hebben en Rós ook. Er stond een grote glimlach op haar gezicht en ze moest veel lachen. Soms dropen er wat mensen af om met anderen te gaan kletsen, want dat is gezellig natuurlijk. Haar blauwe ogen gingen toen het even wat rustiger was de kroeg rond. Haar blik bleef hangen op een jongeman die aan de bar zat met een pul vol bier voor zijn neus. Ze knipperde even, maar uh ja zijn blik was toch echt op haar gericht. De roodharige keek nog even subtiel om haar heen, maar nee, ze stond daar als enige in zijn gezichtsveld of in ieder geval gevangen in zijn blik. De enige persoon die nog bij haar stond wuifde naar haar en verdween ook weer in de massa, op zoek naar ander gezelschap. Ze had nog naar hem geknikt, maar aangezien ze nu alleen stond en ze ook geen drank meer had, besloot ze maar richting de bar te lopen. Ze plaatste zich naast de jongeman die haar net nog had aangekeken, maar ze zei nog even niks. Eerst probeerde ze een drankje te fixen, wat gelukkig niet al te lang duurde. Ze pakte het glas en zette het aan haar lippen en nam een slok. Daarna gleden haar blauwe ogen naar de man naast haar. "Hello~" zei ze met een brede glimlach, ja de drank hielp hier wel wat bij mee hoor.
Agnar Heglund
Agnar Heglund
Member
Real name : Irini
Aantal berichten : 189
IC posts : 123

Character sheet
Age: 25
Occupation: Viking
Residence : Falkreath - Hillerod

The gods are finally smiling upon me Empty Re: The gods are finally smiling upon me

di jun 12, 2018 10:53 pm

Het bleek maar weer dan een blik soms meer deed dan woorden. Niet geheel volgens plan, maar zeker niet tegen zijn wil in, had de dame hem ook opgemerkt en was op hem af gestapt. Althans, dat was zijn verwachting geweest toen ze in zijn richting kwam gelopen. Echter leek ze vooral bezig te zijn met een nieuwe bestelling. Lichtelijk teleurgesteld stortte Agnar zich weer op de pul die voor hem stond. Net toen hij de beker voor de zoveelste keer aan zijn mond wilde zetten hoorde hij opeens een vrouwelijke stem naast zich. Het was het meisje wie hij die hij zojuist had gespot die hem groette. Het duurde even voordat Agnar begreep dat ze het tegen hem had. De alcohol had al duidelijk een negatieve werking op zijn brein. ”Please, don’t tell me you come here regularly,” zei hij. Er kwamen niet veel meiden in deze kroeg. En als ze al kwamen, dan zou hij vast wel een poging gedaan hebben om ze aan te spreken als hij genoeg moed had ingedronken.

[/quote]
Þyrnirós Jónsdóttir
Þyrnirós Jónsdóttir
Member
Real name : Chanel
Aantal berichten : 15
IC posts : 11

Character sheet
Age: 27
Occupation: Horse breeder
Residence : Falkreath

The gods are finally smiling upon me Empty Re: The gods are finally smiling upon me

di jun 12, 2018 11:02 pm
Ze had niet opgemerkt dat de jongeman nogal teleurgesteld was over het feit dat ze een drankje had besteld in plaats van hem aangesproken te hebben zoals hij had gehoopt of verwacht. Misschien maar goed ook, want ze had hem daarna gewoon gegroet. Haar blauwe ogen keken hem aan, eigenlijk wachtend op zijn woorden. Al leek dat eventjes te duren, want het kwam er pas na enkele tellen uit. Normaal ging zo iets veel sneller, maar goed ze waren in een kroeg en hij had overduidelijk drank op. Rós had ook drank op, maar waarschijnlijk een stuk minder dan hij. Al kon ze daar niet te veel over oordelen. Ze keek even naar de barvrouw die heen en weer aan het rennen was ondertussen, omdat het steeds drukker was geworden bij de bar, maar haar aandacht ging al snel terug naar de jongeman toen hij zijn woorden sprak. Ze grinnikte even en schudde lichtjes haar hoofd op zijn woorden "No, I'm not a regular" begon ze haar woorden "I have come here a few times, but on different days actually and not for long at all" maakte ze haar verhaaltje af. "Why do you ask though?" vroeg ze vervolgens met een licht lachje en vrij nieuwsgierig. Ze pakte haar eigen drankje en nam er nog een grote slok van. Hierna zou ze niet nog meer gaan drinken en ook niet moeten drinken, want ze wilde niet dronken worden, dronken worden liep voor haar negen van de tien keer heel slecht af. Ze stak haar hand vervolgens naar hem uit "The name is Þyrnirós, but you can just call me Rós" zei ze met een glimlach. Verwachtend dat hij haar ook wel een hand zou geven enzovoorts. Nou ze deed nu eindelijk wat haar moeder haar zo had aangedrongen. Ze was gewoon al haar hele leven een loner, dus dit was goed voor haar, volgens haar moeder. En tja ze kon niet zeggen dat ze het niet fijn of ongezellig vond.
Agnar Heglund
Agnar Heglund
Member
Real name : Irini
Aantal berichten : 189
IC posts : 123

Character sheet
Age: 25
Occupation: Viking
Residence : Falkreath - Hillerod

The gods are finally smiling upon me Empty Re: The gods are finally smiling upon me

di jun 12, 2018 11:11 pm

Blijkbaar had de dame deze kroeg al wel eens vaker bezocht, maar nooit voor lang. Agnar kon zich niet zo goed voorstellen hoe dat werkte. Meestal als hij een kroeg betrad dan was hij of binnen no time verdwenen of versleet daar zijn hele avond en zijn hele budget. Er was daarin niet echt een middenweg. ”Because I haven’t seen you before and I’m a regular too,” beantwoordde hij haar vraag. Het zou niet lang duren voordat hij deze kroeg officieel tot stamkroeg zou mogen benoemen. Toch belandde hij nog regelmatig in andere kroegen op aanrader van anderen. Toch bleef hij hier vaak terugkomen. Inmiddels had het meisje zich al voorgesteld. Haar volledige naam was hij alleen al vergeten voordat ze hem uit had gesproken, maar er werd hem verteld dat hij haar ook Rós mocht noemen. ”Pleasure to meet you Rós,” sprak hij met een kleine grijns. ”I’m Agnar, but you can call me any way you like.” Een bijnaam had hij niet echt. Agnar was al een vrij korte naam en ‘Ag’ of ‘Nar’ klonken gewoon niet erg aantrekkelijk.

Þyrnirós Jónsdóttir
Þyrnirós Jónsdóttir
Member
Real name : Chanel
Aantal berichten : 15
IC posts : 11

Character sheet
Age: 27
Occupation: Horse breeder
Residence : Falkreath

The gods are finally smiling upon me Empty Re: The gods are finally smiling upon me

wo jun 13, 2018 5:12 pm
Rós had ondertussen haar ass ook op een barkruk gezet, want de hele avond staan en 'dansen', zover je dat dansen kon noemen, was vermoeiend en rot voor je rug soms ook nog en je voeten hadden op een gegeven moment ook zo iets van ga is zitten ofzo. De roodharige had haar aandacht voor de rest gewoon op de jongeman die nu begon uit te leggen, waarom hij die vraag in eerste instantie had gevraagd en de woorden klonken logisch. Hij was dus een regular en hij had haar hier nooit gezien. Ze was dus altijd op de dagen gekomen dat hij er niet was, maar dat waren er ook maar weinig geweest. Ze had nog begrijpend geknikt naar hem. "That makes sense" mompelde ze een beetje in zichzelf en even haar blik rond de bar gaand. Ze had zich niet veel later ook gelijk voorgesteld, want why not? Ze had al wat drank op en deze meneer leek ook niet meer helder te zijn, of in ieder geval niet meer nuchter. De jongeman liet een kleine grijns verschijnen op zijn gezicht en sprak dat het een pleasure was om haar te ontmoeten. Vervolgens stelde hij zichzelf voor als Agnar en dat zij hem mocht noemen hoe ze wilde. Oh dat betekende dus dat ze een stomme bijnaam kon gaan verzinnen? Nee, Rós was niet zo creatief daarin dus dat ging hem waarschijnlijk niet worden. Misschien dat ze ooit nog wel op iets zou komen als ze hem langer kende, who knows. Ze glimlachte en gaf hem een knikje "Likewise" sprak ze simpel "I'm not good with nicknames so I'll keep it at Agnar for now" sprak ze grinnikend. Haar hand sloeg zich weer om haar drankje en nam de laatste slokken tot zich. Het glas werd terug gezet op de bar en haar aandacht ging weer neer Agnar. Even dacht ze na hoe ze een gesprek kon voeren wat een beetje nut had, zover dat ging in hun toestand. "So what kind of work do you do?" sprak ze, nog steeds met diezelfde glimlach op haar gezicht.
Agnar Heglund
Agnar Heglund
Member
Real name : Irini
Aantal berichten : 189
IC posts : 123

Character sheet
Age: 25
Occupation: Viking
Residence : Falkreath - Hillerod

The gods are finally smiling upon me Empty Re: The gods are finally smiling upon me

zo jun 17, 2018 3:19 pm

Echt veel contacten in Hillerod had hij niet. Een aantal gasten kende hij via de werkzaamheden die hij verrichte voor lady Skarsgard, maar daar hield het dan ook wel op. In Skorravir was dat wel even anders geweest. Doordat hij daar was opgegroeid had hij redelijk wat vriendschappen door de jaren heen opgebouwd. Vriendschappen die hij nu met moeite kon onderhouden. Zelfs zijn beste vriend had hij nu al een aantal maanden niet meer gezien. Gelukkig woonden er ook genoeg leuke mensen in Hillerod. ”I’m part of the Lady’s fleet,” legde hij uit toen Ros had gevraagd wat voor werk hij deed. Echt veel spannende dingen had hij tot nog toe niet gedaan. Tegen zijn verwachtingen is was het vrij rustig in Hillerod. En dat terwijl het raidingseason was. ”What about you Ros?” vroeg hij. Zijn zojuist bestelde drankje begon nu alweer leeg te raken, dus wuifde hij nogmaals naar de onsympathieke bardame. Deze ving zijn gebaar al snel op en liep naar het tweetal toe. ”You want anything? I’m buying.” Een drankje voor een mooie dame als Ros ging er was wel vanaf.

Gesponsorde inhoud

The gods are finally smiling upon me Empty Re: The gods are finally smiling upon me

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum