welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Aristide Delacroix
Aristide Delacroix
Member
Real name : Penguin
Aantal berichten : 12
IC posts : 3

Character sheet
Age: 24 years
Occupation: King of Navarre
Residence : D'Auvignon

House Delacroix Empty House Delacroix

di jun 19, 2018 7:32 pm
FAMILY



Zelfs voor dat Aristide de troon overnam van Thriumph Medici, was zijn familie één van de bekendere van de streek. Daarom leek het mij leuk om deze familie ook uit te breiden. Je bent helemaal vrij om vanalles voor te stellen, het enige dat ik wel van je vraag is om je personage voor te stellen zodat ik een beeld heb wie dat de familie zal betreden.

Er zijn enkele mensen waar ik zeker naar op zoek ben;
➤ 1 jongere broer, zijn persoonlijkheid staat volledig open. Als faceclaim had ik Ezra Miller in gedachten, maar ik sta open voor andere voorstellen!
➤ Een zus, je bent hierbij helemaal vrij om te kiezen welke leeftijd dat je haar geeft en ook welke faceclaim je hiervoor gebruikt. Indien je niemand vindt wil ik altijd helpen met zoeken.
➤ Als je eventueel de moeder of vader wilt spelen kan je dit ook altijd melden, lijkt me ook  leuk.

Family members
- Percival Delacroix (Older brother)

FIANCÉ



Dan is er nog één heel belangrijk persoon dat ik zoek voor hem en dat is namelijk een verloofde. Een vrouw die dankzij het huwelijk twee landen kan verenigen zodat ze bondgenoten worden. In tijden van nood kan Navarre de andere plek dan steunen, terwijl dat het omgekeerd ook het geval zal zijn.
De relatie tussen de twee zal niet direct gebasseerd zijn op liefde, maar dat wilt niet zeggen dat een vriendschap volledig uit te sluiten is. Aristide zelf zit namelijk nog in de problemen met zijn sexualiteit.

PARTICIPANTS
- Daelorian Rahaeris
- Ravenna Akesh
- Adriënna Laendaerys

OTHER PEOPLE



Ik ben echter niet alleen op zoek naar familie, maar ook naar andere mensen. Zoals je in zijn geschiedenis kan lezen is de oude Council weg, iets waar Thriumph eigenhandig voor heeft gezorgt, dus deze moet opnieuw worden opgericht.

Dan leek het mij ook leuk om eventueel personeel te hebben en uiteraard soldaten die voor hem kunnen vechten indien dit nodig is.

Ik sta open voor (bijna) alles en hoor graag jullie ideeën! Indien je ook een idee hebt voor een plot mag je het zeker laten weten~

COUNCIL
1. Nerma (Hand of the King, Advisor)
2. Rhysand LaFae
3. Vestyn Tenebrae
4.
5.

CAVALRY
- Percival Delacroix (General)
- Aramis d'Agincourt (Captain)
- Nyx Ulric

GUARDS
- Aphrodite

OTHERS
- Gordon Ramsay (Cook)



Laatst aangepast door Aristide Delacroix op zo jul 01, 2018 11:47 am; in totaal 4 keer bewerkt
Robin Akesh
Robin Akesh
Administrator
Real name : Michelle
Aantal berichten : 129
IC posts : 69

Character sheet
Age: 18
Occupation: Princess of Fallen Skies
Residence : Archeon

House Delacroix Empty Re: House Delacroix

di jun 19, 2018 7:39 pm
Ik heb een kok voor je, wil je een kok. Nu heb je een kok
Morgen maak ik je kok
avatar
Daelorian Rahaeris
Member
Real name : Irini
Aantal berichten : 109
IC posts : 65

Character sheet
Age: 26 years
Occupation: Lady of Sundarin
Residence : Sundarin

House Delacroix Empty Re: House Delacroix

di jun 19, 2018 8:33 pm
Oeh, wellicht kan Dae wel de rol als fiancé vervullen op lange duur?
Kendra Akesh
Kendra Akesh
Member
Real name : Marielle
Aantal berichten : 12
IC posts : 4

Character sheet
Age: 24
Occupation: Perfumer
Residence : Nymmerwell

House Delacroix Empty Re: House Delacroix

di jun 19, 2018 8:41 pm
House Delacroix IMG

House Delacroix IMG
Euwenoude legendes vertelden verhalen over de zogenaamde ‘dragonborn’. Het was geen ‘held’ die je zou verwachten. Nee, de laatste generaties regeren koninginnen over de landen van Valyria. Met het lichaam van een sterveling en de ziel van een draak. Met het lot om de draken die boven de landen van Fallen Skies vliegen te temmen en te zorgen dat ze in vrede leven met andere soorten die te vinden zijn in Fallen Skies.

En niet alleen dat: Ook in tijden van oorlog worden draken nog altijd in gezet om te dienen voor de troonopvolger/koning(in) van Valyria. Alleen de dragonborn is in staat deze beesten te temmen. Iets waarvoor ze gevreesd, maar ook geliefd wordt. Deze eeuwenoude magie om draken te ’sturen' wordt overgedragen van ouder op kind. En met dat de koningin stierf is het dan ook niet vreemd dat Ravenna als enige deze eeuwenoude kracht op haar heeft genomen.

Gezien de spanningen van de laatste tijd tussen Navarre en Valyria wil ik Ravenna als Fiancé aanmelden voor Aristide. Niet alleen kan dit het aanzien van Navarre en Aristide als koning verbeteren, ook zal het zorgen voor een betere en sterkere band tussen de twee koninkrijken. Als Valyria namelijk vertrouwen laat zien in de nieuwe koning zullen velen {Naar mijn idee} volgen. Tuurlijk zal er in het begin nog spanning zijn, maar hierin kunnen we altijd toffe plots bedenken. Eventueel is dit ook een kans om de draken uit het stof te trekken en hier meer mee te gaan doen. Hierin kan Aristide natuurlijk ook profiteren en kunnen nieuwe plots en verhaallijnen tot ontwikkeling komen. Ik sta ook volledig achter het idee dat de relatie in eerste instantie niet gebaseerd is op 'liefde' maar vanuit een vriendschap.




Laatst aangepast door Kendra Akesh op zo jul 01, 2018 11:23 pm; in totaal 4 keer bewerkt
Aramis d'Agincourt
Aramis d'Agincourt
Member
Real name : Vinci
Aantal berichten : 18
IC posts : 4

Character sheet
Age: 33 years old
Occupation: Cavalier
Residence : Hillerød

House Delacroix Empty Re: House Delacroix

di jun 19, 2018 9:34 pm
Zoals afgesproken is hier Aramis voor de cavalerie van Navarre! ♥️
Nyx Ulric
Nyx Ulric
Member
Real name : Saf
Aantal berichten : 16
IC posts : 6

Character sheet
Age: 32 y/o
Occupation: Personal guard
Residence : Hillerød, Falkreath

House Delacroix Empty Re: House Delacroix

wo jun 20, 2018 5:46 am
Ik heb eventueel Nyx die kan dienen als guard/personal guard? Dat hij na het verlies van z'n dochter zich losbreekt van Falkreath en een nieuw leven opbouwd in Navarre.
Aristide Delacroix
Aristide Delacroix
Member
Real name : Penguin
Aantal berichten : 12
IC posts : 3

Character sheet
Age: 24 years
Occupation: King of Navarre
Residence : D'Auvignon

House Delacroix Empty Re: House Delacroix

wo jun 20, 2018 9:04 pm
Irini & Marie Ik ga jullie twee alvast op een lijstje zetten, maar ga nog niet gelijk kiezen. Wil andere mensen ook nog de kans geven zich aan te melden indien ze dit graag willen. Ik hou jullie nog op de hoogte!

Mim Best cook ever
Vinci <3
Saf Dat is helemaal in orde! Misschien kunnen we eens een topicje doen waarin ze alles kunnen bespreken ;]
Rae
Rae
Member
Real name : Red
Aantal berichten : 31
IC posts : 6

Character sheet
Age: 30 years
Occupation: Assasin, hunteress
Residence :  Nymmerwell

House Delacroix Empty Re: House Delacroix

wo jun 20, 2018 9:31 pm
Ik heb Aphrodite die ergens voor kan dienen?


Laatst aangepast door Rae op do jun 21, 2018 9:25 am; in totaal 1 keer bewerkt
Rinzler
Rinzler
Member
Real name : Saf
Aantal berichten : 96
IC posts : 30

Character sheet
Age: 24
Occupation: Manhunter / Raider
Residence : Navarre

House Delacroix Empty Re: House Delacroix

do jun 21, 2018 7:15 am
Aristide Delacroix schreef:Irini & Marie Ik ga jullie twee alvast op een lijstje zetten, maar ga nog niet gelijk kiezen. Wil andere mensen ook nog de kans geven zich aan te melden indien ze dit graag willen. Ik hou jullie nog op de hoogte!

Mim Best cook ever
Vinci <3
Saf Dat is helemaal in orde! Misschien kunnen we eens een topicje doen waarin ze alles kunnen bespreken ;]

Helemaal prima !
Athena Reagan
Athena Reagan
Member
Real name : SnowFlake
Aantal berichten : 200
IC posts : 57

Character sheet
Age: unknown
Occupation: Assassin - Huntress
Residence : the forest of everywhere

House Delacroix Empty Re: House Delacroix

do jun 21, 2018 8:07 am
Ik ga me int weekend aanmelden voor een zusje ^^ als je zolang nog kan wachten? XD
Aristide Delacroix
Aristide Delacroix
Member
Real name : Penguin
Aantal berichten : 12
IC posts : 3

Character sheet
Age: 24 years
Occupation: King of Navarre
Residence : D'Auvignon

House Delacroix Empty Re: House Delacroix

di jun 26, 2018 10:17 am
Red Ik heb gelezen dat ze al werkte al guard dus eventueel kan ze voor Ari hetzelfde doen? c:
Snow Neem je tijd!
avatar
Ragnvald Stækar
Member
Real name : Marielle
Aantal berichten : 103
IC posts : 52

Character sheet
Age: 42
Occupation: Jarl of Skørravir
Residence : Skørravir

House Delacroix Empty Re: House Delacroix

wo jun 27, 2018 9:30 pm
Aristide Delacroix schreef:Irini & Marie Ik ga jullie twee alvast op een lijstje zetten, maar ga nog niet gelijk kiezen. Wil andere mensen ook nog de kans geven zich aan te melden indien ze dit graag willen. Ik hou jullie nog op de hoogte!

Mim Best cook ever
Vinci <3
Saf Dat is helemaal in orde! Misschien kunnen we eens een topicje doen waarin ze alles kunnen bespreken ;]

Klinkt goed! ;D
Octavia
Octavia
Member
Real name : Red
Aantal berichten : 84
IC posts : 17

Character sheet
Age: 18 years old
Occupation: Assasin/weapon maker/horse breeder
Residence : Mothers heart

House Delacroix Empty Re: House Delacroix

do jun 28, 2018 9:38 am
Aristide Delacroix schreef:Red Ik heb gelezen dat ze al werkte al guard dus eventueel kan ze voor Ari hetzelfde doen? c:
Snow Neem je tijd!

Sounds good :3
Adriënna Laendaerys
Adriënna Laendaerys
Member
Real name : Bo
Aantal berichten : 13
IC posts : 10

Character sheet
Age: 32
Occupation: Princess of Valyria
Residence : Archeon

House Delacroix Empty Re: House Delacroix

do jun 28, 2018 10:50 pm
Ik zou graag Adriënna willen voorstellen als toekomstige verloofde. Ik denk dat dit namelijk zeer interessant is, gezien de recente ontwikkelingen rondom Valyria en Navarre. Omdat Dacosta dood is, vlucht Aria in eerste instantie van de pest weg van Valyria. Er zijn ideeën met betreft de draken, aangezien Aria er ook altijd goed mee overweg heeft gekund, zelf ook een stukje van de magie bezit, en zij technisch gezien het dichtste bij Dacosta stond. Dat kan natuurlijk heel interessant zijn voor Ari en Navarre ;D
Percival Delacroix
Percival Delacroix
Member
Aantal berichten : 9
IC posts : 5

Character sheet
Age: 26
Occupation: General & Horse breeder
Residence : D'auvignon

House Delacroix Empty Re: House Delacroix

vr jun 29, 2018 9:19 pm
Elder brother reporting for duty Very Happy
Gesponsorde inhoud

House Delacroix Empty Re: House Delacroix

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum