welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Avanti Morningstar
Avanti Morningstar
Member
Real name : Jennifer
Aantal berichten : 201
IC posts : 82

Character sheet
Age: Immortal
Occupation: Cultist
Residence : Traveler

{Love the day, seduce the night} Empty {Love the day, seduce the night}

zo jul 01, 2018 9:41 pm
Avanti Morningstar
"You got no strings, to hold me down. To make me listen, to keep me calm. I had strings but now I'm free, you got no strings on me."
Avanti Morningstar
Avanti Morningstar
Member
Real name : Jennifer
Aantal berichten : 201
IC posts : 82

Character sheet
Age: Immortal
Occupation: Cultist
Residence : Traveler

{Love the day, seduce the night} Empty Re: {Love the day, seduce the night}

za jul 14, 2018 9:21 am
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In varius, ex ut tristique consequat, diam elit aliquet eros, sit amet finibus tellus justo sit amet elit. Vestibulum blandit pellentesque mi. Nulla fringilla purus quis nisl mollis vestibulum. Cras rutrum elit enim, molestie mollis nibh egestas sed. Sed id elit orci. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Nullam vitae sapien orci. Integer ac quam lorem. Pellentesque scelerisque est sit amet mi ornare sodales.

Pellentesque sagittis mollis leo ac elementum. Etiam mollis elementum auctor. Morbi nec magna sollicitudin, bibendum tortor vel, tempus sapien. Phasellus hendrerit faucibus finibus. Nam feugiat lorem dignissim, blandit nibh ut, aliquam diam. Proin fermentum fermentum lectus, sit amet porttitor ex ullamcorper at. Proin pulvinar ut risus eget luctus. Duis ornare metus non porta malesuada. Duis sed cursus nibh. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Praesent vitae pellentesque mauris. Vestibulum fringilla, diam quis aliquam venenatis, mi dolor vulputate leo, vitae elementum nisi neque quis lorem.
You got no strings on me your notes can go here look at this
Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum