welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
Member
Real name : Juul
Aantal berichten : 88
IC posts : 13

Character sheet
Age: 20
Occupation: Pirate
Residence : Traveler

ARRR yoho rum is lekker scurfy rat Empty ARRR yoho rum is lekker scurfy rat

zo okt 01, 2017 7:26 pm



SOPHISTICATED MOOD SWINGS,
MANIPULATED DAY DREAMS


Na alle wilde gebeurtenissen van de afgelopen dagen moest ze even een moment voor zichzelf nemen. Even een moment waarop niets hoefde. Enkele dagen geleden vertrok ze als de alledaagse reiziger en nu stond ze hier, voor de deuren van een van de vele taverne's in Brightwater Keep als piraat. Het klonk nog steeds vreemd, maar ze moest het een kans geven.

Ze duwde de deur open en stapte wat voorzichtig naar binnen. Binnen zat het vol lachende en drinkende mannen die werden geserveerd door prachtige serveersters. Hm, ze begon al enigszins te snappen waarom men hier graag kwam. Ze sloot de deur achter zich en stapte op een van de weinige, lege tafels af. Hier en daar voelde ze dat er enkele blikken op haar gericht waren. Ze viel dan ook op met haar kleine, smalle bouw in vergelijking met het soort wezen wat hier vooral te vinden was. Toen ze eenmaal zat nam ze de tijd om de omgeving nog wat meer te observeren. Een plek als deze had ze nog nooit gezien thuis in Nymmerwell. Ondanks dat ze zich niet helemaal op haar gemak voelde hing er geen nare sfeer. Op de achtergrond klonk muziek, wat bijna niet te horen viel dankzij al het lawaai van de bezoekers. Iedereen leek het naar zijn zin te hebben, zelfs de serveersters. Hier kon ze wel aan wennen.

Ze was inmiddels zo in gedachten verzonken dat ze niet door had dat er iemand naast haar was gaan zitten. Toen ze zich wilde uitstrekken tikte ze daarbij perrongeluk de vreemdeling aan. Meteen was ze weer terug in de realiteit en geschrokken keek ze het persoon naast zich aan. "Oh, sorry." Probeerde ze zo kalm mogelijk te zeggen. Ze hoopte maar dat men hier elkaar niet na ieder dingetje elkaar in de haren vloog. Dat ze hier in het nadeel was, was dan ook wel zeker.

» Freya Lupin eerst
Freia Lupin
Freia Lupin
Member
Real name : Cat
Aantal berichten : 29
IC posts : 5

Character sheet
Age: 18
Occupation: Shipwright
Residence : Brightwater Keep, Rhoynar

ARRR yoho rum is lekker scurfy rat Empty Re: ARRR yoho rum is lekker scurfy rat

di okt 03, 2017 10:33 pm

Het was weer een lange dag geweest in de haven, maar wel een waar ze een tevreden gevoel aan over had gehouden. Ze hadden vandaag de restauratie van een groot schip afgerond, tijd om het te vieren dus. Zo liep ze, direct na het einde van haar shift, richting haar favoriete kroeg. Tijd om zich om te kleden of op te frissen had ze niet, maar dat was op zo'n plek als die ook echt niet nodig. Heel erg zat ze er dus niet mee.

Binnen was het al gezellig druk, wat haar niks verbaasde. Er waren er een paar in Brightwater Keep die hier elke dag wel een paar liter achterover sloegen. Ze kon het ze niet kwalijk nemen, het maakte het leven een stuk leuker en daarbij, ieder zijn ding. Het gros van de mensen die hier kwamen waren ruige mannen; zeelieden, piraten, handelaren, noem maar op. Toch paste ze er prima tussen, fysiek was ze misschien niet zo groot maar haar aanwezigheid kon dat wel zijn. Al snel kwam ze een aantal bekenden tegen en raakte ze al snel aan de praat. Doordat ze met haar blessure liever niet al te lang stond, liet ze zich al snel zakken op een lege stoel, terwijl ze haar gesprek voortzette. Ze had dan ook niet door dat ze echt bij iemand aan tafel was gaan zitten, tot het moment dat ze werd aangestoten dan. Ze draaide zich om, om er achter te komen dat ze inderdaad naast iemand zat, iemand die wat minder groot was dan de rest van het gezelschap. Maar goed, dat was ze zelf natuurlijk ook. "Oh, maakt niet uit. Ik had niet door dat je hier zat." zei ze, haar schouders ophalend. Ze had niet het idee dat ze deze persoon kende, dus stak ze haar hand uit. "Freya Lupin. Kom je hier vaker? Ik heb niet het gevoel dat ik je hier eerder heb gezien." vroeg ze nadenkend.
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
Member
Real name : Juul
Aantal berichten : 88
IC posts : 13

Character sheet
Age: 20
Occupation: Pirate
Residence : Traveler

ARRR yoho rum is lekker scurfy rat Empty Re: ARRR yoho rum is lekker scurfy rat

vr okt 06, 2017 2:33 pm



SOPHISTICATED MOOD SWINGS,
MANIPULATED DAY DREAMS


Wat voor reactie ze precies verwachtte wist ze eigenlijk niet zo goed, maar in ieder geval had ze iets anders verwacht dan een 'oh, maakt niet uit'. Eerder een stoot tegen d'r muil of zo, maar dit was ook prima. De vreemdeling voor haar draaide zich om en al snel werd het duidelijk hoe deze eruit zag. Voor haar zat een mooie, jonge vrouw met donker, lang haar en donkere ogen. Ze had het slechter kunnen treffen. Met een glimlach schudde ze haar hand. "Nyx.'' Antwoordde ze. "Nee, ik kom hier niet vandaan, maar ik moet zeggen dat ik me hier tot nu toe best vermaak." Vervolgde ze met een knipoog. Ze meende natuurlijk wat ze zei, op het ontvoerd worden en verdrinken na dan, maar met die blunders zou ze deze dame maar niet vervelen. "Maar vertel eens, kom jij hier wel vandaan dan?'' Ze zag eruit of ze hier wel vaker kwam, maar dat wist je natuurlijk nooit zeker.
Freia Lupin
Freia Lupin
Member
Real name : Cat
Aantal berichten : 29
IC posts : 5

Character sheet
Age: 18
Occupation: Shipwright
Residence : Brightwater Keep, Rhoynar

ARRR yoho rum is lekker scurfy rat Empty Re: ARRR yoho rum is lekker scurfy rat

ma okt 09, 2017 1:46 pm
Freya trok even een wenkbrauw op. "Geen achtenaam?" vroeg ze grijnzend. Tsja, dat kan je hebben. Of ze had niet zoveel zin om haar achternaam aan een vreemdeling te vertellen, wat ze ook wel kon begrijpen. Zeker gezien het feit dat ze hier niet vandaan kwam, dan kon je soms een beetje op je tenen lopen totdat je de plek wat beter kende. Bij haar vraag glimlachte ze even. "Zeker. Dit is een soort stamkroeg van me, weet je wel. Ik werk in de haven waar ik een beetje aan schepen sleutel, dat soort dingen." Er klonk enige trots in haar stem door. Ze hield van haar vak en het feit dat er weinig vrouwen in werkten betekende dat ze hard voor haar plekje had moeten vechten. Ze maakte oogcontact met een serveerster en stak twee vingers op, waarna er al snel twee grote glazen bier naar hun tafel werden gebracht. Ze hief de hare op om te proosten. "Ik ben nu wel benieuwd hoe je hier terecht bent gekomen." grijnsde ze.
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
Member
Real name : Juul
Aantal berichten : 88
IC posts : 13

Character sheet
Age: 20
Occupation: Pirate
Residence : Traveler

ARRR yoho rum is lekker scurfy rat Empty Re: ARRR yoho rum is lekker scurfy rat

do okt 12, 2017 7:27 pm



SOPHISTICATED MOOD SWINGS,
MANIPULATED DAY DREAMS


Na haar antwoord haalde de piraat grijzend haar schouders op. Nice try, maar een achternaam gaf ze nou eenmaal niet zomaar weg aan vreemdelingen. Helemaal met het beroep wat ze nu uitoefende was het soms beter als niemand precies wist wie je was. Al leek deze dame er niet zo'n moeite mee te hebben. Ze leek makkelijk en trots over zichzelf te kunnen spreken, waar Nyx wel respect voor had. "Impressive," gaf ze toe, waarna ze het zojuist neergezette glas vastpakte om mee te proosten. Bij het horen van haar volgende vraag verscheen er een kleine grijns op haar gezicht. "Dat is me nogal een verhaal." Gaf ze toe, en zo'n goed verhaal was het nou ook weer niet. "Ik vraag me af of je wel zin hebt om dat aan te horen, mevrouw Lupin.'' Zei ze waarna ze een slok nam. Hm, dit smaakte heel anders dan de drankjes in Nymmerwell, maar er viel wel mee te leven. "Ik vind schepen eigenlijk veel interessanter.'' Vervolgde ze doelend op de baan van de jonge vrouw. Daarbij moest ze haar kennis voor schepen toch maar eens gaan uitbreiden. Misschien dat ze Freya nog eens om een rondleiding zou kunnen vragen.
Gesponsorde inhoud

ARRR yoho rum is lekker scurfy rat Empty Re: ARRR yoho rum is lekker scurfy rat

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum