welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Alison Winter
Alison Winter
Member
Real name : Cat
Aantal berichten : 27
IC posts : 4

Character sheet
Age: 21
Occupation: Warrior / Hunter
Residence : Wandering

Cattie Patattie zonder mayo Empty Cattie Patattie zonder mayo

wo okt 04, 2017 1:19 pm
Hey hey,
Ik ben dus Cato, Cat, Cattie, whatever. Ik ben 18 jaar en ik ben denk ik op mijn 12e begonnen op WC. Daar was ik Blossompaw en deed ik meer aan kletsen (spammen) dan posten, maarja dat is ook gewoon gezellig toch <3 Ik ben in het begin van de derde klas gestopt, toen was ik 14. Toen heb ik het RPG'en een tijdje links laten liggen, totdat ik weer gezellig zelf een paar fora ging maken, samen met Juul. Denk aan Pacific High, Expecto Patronum, Descendants of Despair. Allemaal hartstikke leuk voor zolang het duurde (duurt? is DoD al officieel dood? hm.) Maar goed, nu ben ik dus hier met hetzelfde char dat ik de afgelopen jaren op duizend verschillende manieren heb gespeeld :-)

Umm wat nog meer. Ik heb afgelopen mei mijn VWO-diploma gehaald en doe nu een tussenjaar. Ik ga niet reizen, maar gebruik dit tussenjaar vooral om wat meer tijd aan mijn hobbies te kunnen besteden. Ik heb een eigen paard die ik nu lekker veel kan rijden, ga mijn D-examen halen voor piano en doe een acteeropleiding in het weekend waar ik het heeeeel erg naar mijn zin heb. Het plan voor volgend jaar is of rechten, of deze opleiding doorzetten, of naar Amerika (big dreams, I know). Het plan was om er ook veel bij te werken, dit ben ik echter nu nog niet aan het doen omdat ik sinds mei een soort pfeiffer heb. Eigenlijk komt het dus heel goed uit dat ik een tussenjaar doe, want dan kan ik gewoon de tijd nemen die ik nodig heb om bijvoorbeeld van die weekenden bij te komen :-)

Qua muziek ben ik groot fan van Lorde en vind ik Børns, Harry Styles, The Neighbourhood, The 1975, Haim en dat soort dingen heel leuk. Maar ook wat meer mainstream dingen als Ariana Grande, Rihanna, Zayn, Sia etc. Series: The 100, Once Upon a Time, Brooklyn Nine-Nine, Full House, Modern Family, Riverdale, Stranger Things, dat soort dingen :-)

Als er nog vragen zijn hoor ik het graaaag <3
Agnar Heglund
Agnar Heglund
Member
Real name : Irini
Aantal berichten : 189
IC posts : 123

Character sheet
Age: 25
Occupation: Viking
Residence : Falkreath - Hillerod

Cattie Patattie zonder mayo Empty Re: Cattie Patattie zonder mayo

wo okt 04, 2017 6:03 pm
Hey!
Ik ken je denk ik nog niet, maar welkom =D
Wel leuk om te lezen dat je een tussenjaar gaat besteden aan je hobby's. Dat zie je niet heel erg vaak. Rijd je ook wedstrijden met je paard of is het puur recreatie?

- Irini
Laurie Elyntria
Laurie Elyntria
Member
Real name : Esmee
Aantal berichten : 19
IC posts : 7

Character sheet
Age: 13
Occupation: Traveler
Residence : Mothers Heart

Cattie Patattie zonder mayo Empty Re: Cattie Patattie zonder mayo

wo okt 04, 2017 7:48 pm
BLOSSOMPAW good old times man, da's alweer een flinke tijd geleden XD
Maar heeeyy Cat, welkom hier <3
Alison Winter
Alison Winter
Member
Real name : Cat
Aantal berichten : 27
IC posts : 4

Character sheet
Age: 21
Occupation: Warrior / Hunter
Residence : Wandering

Cattie Patattie zonder mayo Empty Re: Cattie Patattie zonder mayo

do okt 05, 2017 11:23 am
@Irini: Thank you! Ik rijd FNRS-wedstrijden, omdat KNHS meestal in het weekend zijn en ik dan dus school heb. En ik rijd sinds dit jaar ook mee in een carrouselgroep waar dus ook wedstrijden van gaan komen!
@Esmee: YOOOO hahaha danku danku <3
avatar
Gast
Gast

Cattie Patattie zonder mayo Empty Re: Cattie Patattie zonder mayo

do okt 05, 2017 11:43 am
Hi Cat, tof dat je meer tijd gaat maken voor je hobby's etc met dit tussenjaar. Veel plezier op FS en wellicht tot in een post ;D
Gesponsorde inhoud

Cattie Patattie zonder mayo Empty Re: Cattie Patattie zonder mayo

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum