welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Griselda Styrbiorn
Griselda Styrbiorn
Member
Real name : Nienke
Aantal berichten : 44
IC posts : 13

Character sheet
Age: 18
Occupation: Horsebreeder's daughter
Residence : Skørravir, Falkreath

Nientje Empty Nientje

za nov 25, 2017 8:07 pm
Heyy Heeyy

Ik dacht, laat ik mij maar even voorstellen, aangezien ik een grote groep mensen hier niet ken.
Mijn naam is dus Nienke, ik ben 20 jaar en kom uit de noordelijkste provincie van Nederland (Gruunnn)
Yup, jullie zitten nu opgescheept met een Groninger xD

Nu komt de vraag, waar zouden jullie mij van kunnen kennen?
Nou, grotendeels waarschijnlijk van PoF (Prophecy of Fate) aangezien ik daar het langst actief op ben geweest (nog steeds)
Maar het is ook goed mogelijk dat je me misschien nog kent van WolfStory (was daar ooit Maiya, Merope, Sprite en ? volgens mij ben ik de rest een beetje vergeten, oeps)
In ieder geval, ik heb tussendoor ook nog wel even op andere RPG's gezeten zoals bijvoorbeeld BlueMoonHorses, Walking Dead rpg, Supernatural rpg en een Hunger games rpg. Vast nog wel meer maar daar heb ik dan niet enorm lang op gezeten of ik kan het me even niet herinneren.

Nu, over mijzelf.
Ik heb dit jaar mijn opleiding Grafische Vormgeving niveau 4 afgerond en ben op zoek naar werk (heb tussendoor nog even bij de Hema gewerkt maar dat was niet echt leuk)
Misschien dat ik volgend jaar wel weer terug ga naar school en dan Toegepaste Biologie ga studeren maar dit zijn nog onzekere toekomstplannen (die ik wel heel graag wil waarmaken tho)
Het meest ben ik geïnteresseerd in dierenpsychologie en ik ben al een tijdje zelf bezig met vooral paardenpsychologie/communicatie, wat ik het leukste vind. Hier heb ik het dan over natuurlijke communicatie, kuddegedrag en hiërarchie, wat ik super interessant vind.
Helaas heb ik zelf geen paard maar ik hoop later eentje te kunnen kopen.
Daarnaast ben ik zelf anti-bit en een groot voorstander van bitloos, maar goed, ieder zijn eigen mening.

Nu voor de rest, ik rpg natuurlijk graag en ik kijk ook series (veel te veel eigenlijk) zoals Game of Thrones, Vikings, The 100, The Walking Dead, Fear the Walking Dead en vrij recent (ja ik liep enorm achter op de trends) ook Stranger Things.
Helaas ben ik alleen nog niet helemaal bij met The 100 (wel bijna), The Walking Dead, Fear the Walking Dead en Stranger Things.
Oh ja en ik ben ook een MAJOR Star Wars fan, maar ik heb Lotr en de Hobbit ook altijd leuk gevonden.
Daarnaast doe ik ook aan fotografie en tja wat doe ik nog meer? Geen idee, dat was het volgens mij?

Vragen mogen altijd gesteld worden, dat is geen probleem c:

Groetjes,
Nienke!
Sierra
Sierra
Member
Real name : Irini
Aantal berichten : 217
IC posts : 175

Character sheet
Age: 22
Occupation: (ex) Courtisane
Residence : Brightwater Keep, Rhoynar

Nientje Empty Re: Nientje

zo nov 26, 2017 12:41 pm
Heyhey, welkom hier op FS Nienke!
Leuk om een mede-Groninger te zien (alhoewel ik zelf oorspronkelijk uit Drenthe kom).

Wie weet gaan elkaar nog wel tegenkomen in de RPG (:

- Irini
Griselda Styrbiorn
Griselda Styrbiorn
Member
Real name : Nienke
Aantal berichten : 44
IC posts : 13

Character sheet
Age: 18
Occupation: Horsebreeder's daughter
Residence : Skørravir, Falkreath

Nientje Empty Re: Nientje

zo nov 26, 2017 3:07 pm
Heeyy, thank you c:
Mijn ouders komen oorspronkelijk ook niet uit Groningen dus ben niet echt rasechte Grunninger
(mijn moeder komt uit Friesland en mijn vader uit Noord-Holland)
Je moet me daarom ook echt niet vragen om Gronings te praten want dat kan ik echt niet xD
Asher Morrigan
Asher Morrigan
Member
Real name : Demi
Aantal berichten : 758
IC posts : 559

Character sheet
Age: 38
Occupation:
Residence :

Nientje Empty Re: Nientje

zo nov 26, 2017 3:59 pm
Hé Nienke! c:

Welkom op FS! Toevallig ben ik ook woonachtig in Groningen :'D
Merope herinner ik me nog wel van WS! Ik was daar Djinn, Graphic, en nog een paar anderen die ik niet meer weet rip
Ik wil je alvast veel plezier wensen! Misschien zien we elkaar nog weleens terug in de RPG ^^

- Demi
Griselda Styrbiorn
Griselda Styrbiorn
Member
Real name : Nienke
Aantal berichten : 44
IC posts : 13

Character sheet
Age: 18
Occupation: Horsebreeder's daughter
Residence : Skørravir, Falkreath

Nientje Empty Re: Nientje

zo nov 26, 2017 4:07 pm
Wow, nog best veel mensen uit Groningen dan? (of wonend in Groningen)
Niceee c: Ik kan me ook nog wel een Djinn herinneren ^^ hahah maar tis al zo lang geleden, ik weet ook niet al mijn wolfjes meer
Ik ieder geval bedankt Smile en jaa I hope soo ^^
avatar
Gast
Gast

Nientje Empty Re: Nientje

zo nov 26, 2017 8:08 pm
Welkom op Fs -nogmaals-  

Wie speelde je op Blue Moon Horses?? Tof dat je ook een grafisch vormgeven diploma hebt! Ik heb de mijne in 2014 afgerond Very Happy
Ik kom zelf uit zuid-holland dus dat is eff de andere kant op haha


Daarnaast ben ik zelf anti-bit en een groot voorstander van bitloos, maar goed, ieder zijn eigen mening.
Hier nog 1 voorstander. Ik rijdt zelf ook bitloos met mijn verzorgtinker. Ik ben nu ook bezig met de lessen van Pat Parelli. Op dit moment bezig met level 3. (als Parelli je wat zegt hihi.)


Laatst aangepast door Larethian Akesh op zo nov 26, 2017 8:29 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Eideard Breckinridge
Eideard Breckinridge
Member
Real name : Femke
Aantal berichten : 253
IC posts : 35

Character sheet
Age: 53 years
Occupation: Doctor
Residence : Mother's Heart

Nientje Empty Re: Nientje

zo nov 26, 2017 8:13 pm
Welkom op FS, Nienke! c:
Aangezien je paardengedrag en bitloos rijden aanhaalt; ken je toevallig ThinkLikeAHorse op YouTube?
Griselda Styrbiorn
Griselda Styrbiorn
Member
Real name : Nienke
Aantal berichten : 44
IC posts : 13

Character sheet
Age: 18
Occupation: Horsebreeder's daughter
Residence : Skørravir, Falkreath

Nientje Empty Re: Nientje

zo nov 26, 2017 8:48 pm
@Marielle, Thanks,  Ik had op BlueMoonHorses Tarquando, Aldyne, Jules, Spartan en nog een paar volgens mij?
Maar nicee! En ook dat je bitloos rijdt! Natuurlijk ken ik Pat Parelli, denk dat de meeste die bitloos voorstander zijn hem ook wel kennen? ^^
Zelf volg ik niet de methode van Pat maar ken wel mensen die heel veel van hem geleerd hebben en super goed bezig zijn met hun paarden!

Zo kom ik bij de vraag van @Femke die vraagt of ik ThinkLikeAHorse ken en jaa zeker ken ik hem!
Volg hem al zo'n lange tijd en ben een enorm groot fan van Rick Gore, ik hou van de manier waarop hij met zijn paarden omgaat en hoe geweldig goed die man is op het gebied van paardengedrag. Probeer ook zoveel mogelijk zoals hem te denken en zie zijn video's als echt goed leermateriaal. Hij legt enorm goed uit hoe hij situaties ziet vanaf een paardenoogpunt en er zit veel logica in. Echt een ogenopener!
avatar
Gast
Gast

Nientje Empty Re: Nientje

zo nov 26, 2017 8:53 pm
Griselda Styrbiorn schreef:@Marielle, Thanks,  Ik had op BlueMoonHorses Tarquando, Aldyne, Jules, Spartan en nog een paar volgens mij?
Maar nicee! En ook dat je bitloos rijdt! Natuurlijk ken ik Pat Parelli, denk dat de meeste die bitloos voorstander zijn hem ook wel kennen? ^^
Zelf volg ik niet de methode van Pat maar ken wel mensen die heel veel van hem geleerd hebben en super goed bezig zijn met hun paarden!


Volgens mij heb ik een keer een topic met je gehad. (Ik speelde daar onder andere Reducto)
Ja ik ben op mijn 7e zoals bijna iedereen in de manegeles begonnen. Na 10 jaar manegelessen een verzorgpony gevonden waar Parelli mee gedaan werd. Helaas hebben we haar in 2009 moeten laten inslapen. Zo ben ik een beetje die wereld in gerold. Inmiddels al aardig wat jaren bezig met Parelli ;D Ik sta niet achter alle methodes van Pat. Maar het is mooi om mee te beginnen.
Griselda Styrbiorn
Griselda Styrbiorn
Member
Real name : Nienke
Aantal berichten : 44
IC posts : 13

Character sheet
Age: 18
Occupation: Horsebreeder's daughter
Residence : Skørravir, Falkreath

Nientje Empty Re: Nientje

zo nov 26, 2017 9:02 pm
Larethian Akesh schreef:
Griselda Styrbiorn schreef:@Marielle, Thanks,  Ik had op BlueMoonHorses Tarquando, Aldyne, Jules, Spartan en nog een paar volgens mij?
Maar nicee! En ook dat je bitloos rijdt! Natuurlijk ken ik Pat Parelli, denk dat de meeste die bitloos voorstander zijn hem ook wel kennen? ^^
Zelf volg ik niet de methode van Pat maar ken wel mensen die heel veel van hem geleerd hebben en super goed bezig zijn met hun paarden!


Volgens mij heb ik een keer een topic met je gehad. (Ik speelde daar onder andere Reducto)
Ja ik ben op mijn 7e zoals bijna iedereen in de manegeles begonnen. Na 10 jaar manegelessen een verzorgpony gevonden waar Parelli mee gedaan werd. Helaas hebben we haar in 2009 moeten laten inslapen. Zo ben ik een beetje die wereld in gerold. Inmiddels al aardig wat jaren bezig met Parelli ;D Ik sta niet achter alle methodes van Pat. Maar het is mooi om mee te beginnen.

Ohjaa Reducto ken ik nog wel c:
Ja ik denk dat de meeste wel binnen zijn komen rollen via manegelessen. Ik heb eerst een aantal jaar privéles gehad van een vrouw die zelf wedstrijden reed en toen ben ik later ook naar manege's gegaan, alleen ben daar mee gestopt omdat ik het niet eens was met hoe de paarden daar verzorgd werden en het voelde gewoon niet goed. Toen vervolgens twee verzorgpony's gehad alleen helaas, eentje die werd verkocht en bij de ander was er ook een meningsverschil tussen mij en de eigenaar die wel wilde dat ik wedstrijden en met bit ging rijden. Ik wou dat niet doen.
Ben het zelf ook niet altijd met Pat Parelli eens hoor maar er zitten wel een paar goede dingen tussen, hij is in ieder geval een stuk beter dan zijn vrouw, waar ik soms wel wat meer problemen mee heb.
Eideard Breckinridge
Eideard Breckinridge
Member
Real name : Femke
Aantal berichten : 253
IC posts : 35

Character sheet
Age: 53 years
Occupation: Doctor
Residence : Mother's Heart

Nientje Empty Re: Nientje

di nov 28, 2017 1:44 pm
Griselda Styrbiorn schreef:@Marielle, Thanks,  Ik had op BlueMoonHorses Tarquando, Aldyne, Jules, Spartan en nog een paar volgens mij?
Maar nicee! En ook dat je bitloos rijdt! Natuurlijk ken ik Pat Parelli, denk dat de meeste die bitloos voorstander zijn hem ook wel kennen? ^^
Zelf volg ik niet de methode van Pat maar ken wel mensen die heel veel van hem geleerd hebben en super goed bezig zijn met hun paarden!

Zo kom ik bij de vraag van @Femke die vraagt of ik ThinkLikeAHorse ken en jaa zeker ken ik hem!
Volg hem al zo'n lange tijd en ben een enorm groot fan van Rick Gore, ik hou van de manier waarop hij met zijn paarden omgaat en hoe geweldig goed die man is op het gebied van paardengedrag. Probeer ook zoveel mogelijk zoals hem te denken en zie zijn video's als echt goed leermateriaal. Hij legt enorm goed uit hoe hij situaties ziet vanaf een paardenoogpunt en er zit veel logica in. Echt een ogenopener!
Nice! Ik kijk ook al een hele tijd zijn video's, en eigenlijk is dat de reden waarom ik een fan ben geworden van bitloos rijden en paardengedrag in het algemeen. Zijn video's zijn ook gewoon leuk om naar te kijken, zelfs nu ik in real life niet echt meer met paarden te maken heb :'D
Griselda Styrbiorn
Griselda Styrbiorn
Member
Real name : Nienke
Aantal berichten : 44
IC posts : 13

Character sheet
Age: 18
Occupation: Horsebreeder's daughter
Residence : Skørravir, Falkreath

Nientje Empty Re: Nientje

di nov 28, 2017 5:13 pm
Hahahaha jaa same, ben eigenlijk ook vooral met alles gestopt (manege's en verzorgpaarden) vanwege dit alles xD
Maar wil later wel een eigen paard (ein Mustang) en ik hou er echt te veel van om al die dingen te leren, zeker qua paardengedrag, zo leer je namelijk ook je paard begrijpen en dat vind ik super cool. Snap niet waarom die man zoveel haat over zich heen krijgt, hij heeft naar mijn idee heel veel humor en zeker een goed hart als het om paarden gaat.
(Ik hou stiekem zelfs van zijn 'saaie' video's waarop hij alleen maar paarden in een weiland filmt en dingen erover verteld)
Eideard Breckinridge
Eideard Breckinridge
Member
Real name : Femke
Aantal berichten : 253
IC posts : 35

Character sheet
Age: 53 years
Occupation: Doctor
Residence : Mother's Heart

Nientje Empty Re: Nientje

di nov 28, 2017 5:35 pm
Kan ik heel goed begrijpen! De laatste keer dat ik heb paardgereden heb ik ook specifiek naar een plek gezocht waar ze bitloos reden en ik merkte geen verschil met toen ik vroeger met bit reed c:
Mustangs zijn geweldig, 't is jammer dat het zo moeilijk (onmogelijk?) is om ze naar Europa te krijgen. Het lijken me heerlijke recreatiepaarden Very Happy Ik heb wel gemerkt dat rijden mij niet altijd meer interesseert, dus het kan goed zijn dat ik in de toekomst met een groepje Shetlanders zit xD
Ik denk dat het zou kunnen dat mensen zich wat aangevallen voelen door hem. Hij stopt zijn mening niet echt onder stoelen of banken :')
(Dat zijn juist mijn favoriete video's, haha xD)
Griselda Styrbiorn
Griselda Styrbiorn
Member
Real name : Nienke
Aantal berichten : 44
IC posts : 13

Character sheet
Age: 18
Occupation: Horsebreeder's daughter
Residence : Skørravir, Falkreath

Nientje Empty Re: Nientje

di nov 28, 2017 8:20 pm
Ja ik zoek tegenwoordig ook specifiek naar iets wat bitloos is en het is inderdaad eigenlijk niets anders dan met bit rijden (al lijkt het me ook wel eens cool om te leren rijden met een teugel zoals Rick doet maar goed dat kan ik nog niet)
Het is wel mogelijk maar echt extreem duur, hoewel aan de andere kant Mustangs weer heel goedkoop zijn. In Duitsland zit wel een organisatie die wilde Mustangs naar Europa haalt, American Mustang Germany. Je kunt via hun ook mustangs kopen en zij helpen je met alles, van de vliegreis tot het kopen van de mustang van het BLM. Alleen tja de vliegkosten zijn 2000 euro :c
Maar Shetjes zijn ook super leuk! Snap ik wel dat je ze dan graag wilt hebben als je toch niet wilt rijden, want het is toch leuk gezelschap.
&Tja, helaas kan niet iedereen het hebben en hij zegt wel precies wat hij ervan vind, de harde waarheid. Jammer genoeg wil niet iedereen het geloven.
(Jup, super leerzaam. De meeste mensen die ik ken die hem kijken vinden die video's te saai but I love them)
avatar
Gast
Gast

Nientje Empty Re: Nientje

di nov 28, 2017 8:55 pm
Griselda Styrbiorn schreef:
Larethian Akesh schreef:
Griselda Styrbiorn schreef:@Marielle, Thanks,  Ik had op BlueMoonHorses Tarquando, Aldyne, Jules, Spartan en nog een paar volgens mij?
Maar nicee! En ook dat je bitloos rijdt! Natuurlijk ken ik Pat Parelli, denk dat de meeste die bitloos voorstander zijn hem ook wel kennen? ^^
Zelf volg ik niet de methode van Pat maar ken wel mensen die heel veel van hem geleerd hebben en super goed bezig zijn met hun paarden!


Volgens mij heb ik een keer een topic met je gehad. (Ik speelde daar onder andere Reducto)
Ja ik ben op mijn 7e zoals bijna iedereen in de manegeles begonnen. Na 10 jaar manegelessen een verzorgpony gevonden waar Parelli mee gedaan werd. Helaas hebben we haar in 2009 moeten laten inslapen. Zo ben ik een beetje die wereld in gerold. Inmiddels al aardig wat jaren bezig met Parelli ;D Ik sta niet achter alle methodes van Pat. Maar het is mooi om mee te beginnen.

Ohjaa Reducto ken ik nog wel c:
Ja ik denk dat de meeste wel binnen zijn komen rollen via manegelessen. Ik heb eerst een aantal jaar privéles gehad van een vrouw die zelf wedstrijden reed en toen ben ik later ook naar manege's gegaan, alleen ben daar mee gestopt omdat ik het niet eens was met hoe de paarden daar verzorgd werden en het voelde gewoon niet goed. Toen vervolgens twee verzorgpony's gehad alleen helaas, eentje die werd verkocht en bij de ander was er ook een meningsverschil tussen mij en de eigenaar die wel wilde dat ik wedstrijden en met bit ging rijden. Ik wou dat niet doen.
Ben het zelf ook niet altijd met Pat Parelli eens hoor maar er zitten wel een paar goede dingen tussen, hij is in ieder geval een stuk beter dan zijn vrouw, waar ik soms wel wat meer problemen mee heb.


Ik ben (gelukkig) niet de enige die zo denkt over zijn vrouw. Al vind ik sommige dingen die pat doet ook niet heel vriendelijk. Zag laatst een filmpje dat ie een jong paard de cirkling game liet doen. Zag er niet vriendelijk uit. Ik pak meestal stukjes van verschillende instructeurs en mix die tot ik een eigen draai heb gevonden. Maar ik richt me nu vooral op vrijheids dressuur. (Nu nog simpele kunstjes want hij kan nog niks hihi) Want de basis van grondwerk zit er nu wel goed in Very Happy
Gesponsorde inhoud

Nientje Empty Re: Nientje

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum