welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam

Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.
Deel
Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Member
Real name : Comis
Aantal berichten : 91
IC posts : 83

Character sheet
Occupation: Monster Hunter
Residence : Falkreath
Profiel bekijken

Re: Tuesday evening

op vr mei 04, 2018 12:41 pm

Waarom glimlachen anderen zo vaak als hij iets zegt? Ook als hij dingen vraagt. Vinden anderen het zó leuk als hij praat? Heeft hij een fijne stem? Dat zal het vast zijn. Vervolgens knikte hij begrijpend toen Arvindr vertelde dat het magie was. Aha, het was dus gewoon een magie soort die hij nog niet kende. Het was fijn dat Arvindr zo geduldig met hem was en dingen aan hem uitlegde. Ook al was het niet altijd fijn om te moeten toegeven dat je soms dingen niet wist. Maar.. op dit moment was het nog goed te doen om zijn trots in te slikken en gewoon vragen te stellen. Daarna vertelde de knappe man dat hij deze magie meestal voor andere dingen gebruikte. Hm. “Wat voor dingen?” Birvald had totaal niet door dat de blonde man aan het grappen was. Als deze magie voor andere dingen dan ‘schuiven’ gebruikt kon worden, dan wilde hij dat allemaal weten. Hij is een man van de wereld. Een wereld waarin hij zijn best doet anderen te helpen. Dan is het goed om veel dingen te weten. Hoe moeilijk dat af en toe ook was. Je bent goed op weg Birvald.
Member
Real name : Wölf
Aantal berichten : 57
IC posts : 41

Character sheet
Occupation: Master of the Brotherhood
Residence : Forlindon [Brotherhood]
Profiel bekijken

op di mei 08, 2018 5:42 pm

TO PURSUE OUR IDEALS
no matter the cost

In de korte tijd die hij met Birvald had doorgebracht, had hij geleerd dat de man vaak zei wat er ook maar in hem op kwam. En momenteel was zijn nieuwsgierigheid best aandoenlijk. Geduldig gaf hij antwoord op diens vragen. Arvindr zelf was een stuk ouder dan de man, gezien zijn soort, maar zelf leerde hij ook graag bij. Dingen weten, daar haalde hij plezier uit. Dus hoopte hij dat hij de ander ook een plezier deed met zijn uitleg. “Wat voor dingen?” Vroeg hij, een follow-up vraag die hij eigenlijk wel al had zien aankomen. ”Ik gebruik het voornamelijk om mijn broeders te beschermen in de strijd. Ik zorg ervoor dat objecten zoals pijlen of stenen in een andere richting ketsen, en met iets meer moeite kan ik messteken of een slag van een zwaard tegenhouden”, Vertelde hij. ”Klauwen van monsters zijn een ander verhaal. Ik voel de klap met evenveel kracht alsof ik ‘m zelf zou opvangen, vandaar”, Vervolgde hij. Hij wou niet dat Birvald dacht dat hij hem niet had willen helpen daarnet.

Het vragenuurtje leek wel geopend te zijn nu, dus Arvindr geneerde zich ook niet om enkele vragen terug te stellen. ”Dus, Birvald. Dat klinkt exotisch. Waar kom je vandaan?” Vroeg hij, nieuwsgierig naar het verhaal dat achter deze man schuilde. Als hij er iets voor voelde om het met hem te delen, natuurlijk.

Member

Character sheet
Profiel bekijken

op do mei 10, 2018 4:54 pm

Dingen optillen om je broeders te beschermen? En die voelt hij zelf? Wat? Hoe dan?! Hoe gebeurd dit? Tilt hij zichzelf op.. en gooit hij zich dan in een messteek? Een woedende blik ging Arvindr’s kant op. Birvald wist alles over zichzelf opofferen. Maar er waren veel betere manieren! Ben je helemaal gestoord Arvindr! Moet je horen wie het zegt. Maar schijnbaar was Arvindr wel weer verstandig genoeg dat hij zichzelf niet in het pad van monsters gooide. Het gevecht van eerder was daarvan een bewijs. Dat had hij daar niet gedaan. De Beervald liet zichzelf dichter bij Arvindr lopen. “Ik ben boos op je.” Zei hij. “Je zalfjes kunnen niet alle soorten wonden helen. Wat als je doodgaat? Dan kun je niemand meer helpen.

Deze keer werd er een vraag aan Birvald gesteld. Iets goeds, het kon hem helpen om beter communicatief vaardig te worden. Hij fronste wel even. Exotisch? Was Arvindr nou met hem aan het flirten door mooie woorden te gebruiken. Nou zeg, wat een charmeur. Hij keek even opzij. Hoe moest hij hier nou op reageren? Hij moest glimlachen en keek terug naar Arvindr. “Ik vind jou ook exotiek.” Voelde wel goed om hardop te zeggen eigenlijk. “En ik kom uit Falkreath. Maar ik woon daar niet meer. Mijn Birmama en Birpapa wel. En Birwin en Birwyl ook.” Zei hij alsof het meteen duidelijk moest zijn voor Arvindr dat zijn broers waren.
Member
Real name : Wölf
Aantal berichten : 57
IC posts : 41

Character sheet
Occupation: Master of the Brotherhood
Residence : Forlindon [Brotherhood]
Profiel bekijken

op ma mei 14, 2018 2:06 am

TO PURSUE OUR IDEALS
no matter the cost

Om de een of andere reden was Birvald niet blij met zijn uitleg. Arvindr trok zijn wenkbrauwen op in een frons bij de woorden van de ander. ”Maar ik raak niet gewond?” Zei hij, lichtelijk verbaasd. Nu goed, deze keer niet inbegrepen dan. Dat was een ongelukje geweest. Maar het was niet eens zo erg! Hij had echter het vermoeden dat Birvald niet zo goed begreep hoe het allemaal precies in zijn werk ging. ”Zie je dat takje daar? Gooi dat eens mijn richting op”, Zei hij, terwijl hij richting een afgebroken twijg knikte. Het was ongeveer een dertigtal centimeter lang, en niet eens zo heel breed. Met dit soort objecten was hij al die jaren geleden beginnen oefenen. Dus het zou geen probleem moeten zijn om het van zijn pad af te laten wijken, zodat het hem niet zou raken.

Dus Birvald kwam uit Falkreath. Een heel eind van huis, zoals hij vermoedde. Toen begon hij een heleboel namen op te noemen, waardoor Arvindr moeite had om uit elkaar te houden over wie of wat het nu precies ging. Blijkbaar had hij een grote familie, als hij het goed begreep. ”Zijn jullie allemaal shapeshifters?” Vroeg hij geïnteresseerd. Het gebeurde wel vaker dat familieleden dezelfde magic hadden, dus hij was wel benieuwd nu.

Member

Character sheet
Profiel bekijken

op za mei 19, 2018 4:36 pm

Zijn boze blik veranderde in eentje die liet zien dat hij het inderdaad niet goed begreep. Hoe raak je niet gewond van aanvallen? Hij luisterde maar gewoon verder. Arvindr was slim. Die zou hem wel kunnen uitleggen wat hij bedoelde. Dus Birvald raapte de tak op. En wierp het meteen, zonder waarschuwing. Dat was wat Arvindr wilde toch? Hij was echt niet aan het proberen om vervelend te doen. Maar misschien, had de ander zich al wel voorbereid. Wie weet. De Beervald vertrouwde er in ieder geval op dat deze actie hem zou helpen begrijpen wat er nu precies allemaal bedoeld werd.

Ja.” Zei de man simpelweg. Een normaal antwoord, op een normale vraag. Je zou zeggen dat Birvald het gek zou vinden dat sommige familieleden niet dezelfde magie bezaten. Maar hij had al een tijdje rondgereisd. Er waren families zonder magie. Met dezelfde magie. Verschillende magieën. En verschillen tussen familieleden die wel en geen magie konden gebruiken. Het was pas op dat moment dat Birvald zich ECHT realiseerde hoe soepeltjes het eigenlijk was verlopen met de Wendigo. Ja, ze moesten het nog verbranden, volgens Arvindr. Maar het gevecht zelf ging vrij soepel. “Er zouden plekken op de wereld moeten zijn.” Zei hij alsof die zin echt mega duidelijk was. Deze gedachte kwam ook gewoon echt uit het niets. Wat heel typisch is voor Birvald. Hij bromde even tevreden. “Op die plekken mogen personen die met Monsters vechten komen. En die mogen eten krijgen. En verzorgd worden. Veel plekken.” Je moet hem nageven dat het nog niet eens de slechtste uitleg was. Maar of het duidelijk was wat hij nu precies wilde zeggen..
Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum: