welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Mae-Ann Ellasdór
Mae-Ann Ellasdór
Member
Real name : Jara
Aantal berichten : 21
IC posts : 4

Character sheet
Age: 25 years old
Occupation: Jewelry trader
Residence : Navarre, D'auvignon / Traveler

Hallo ^^ Empty Hallo ^^

do maa 15, 2018 9:49 pm
Heehoi!
Mijn naam is Jara en ik ben 20 jaar oud. Ik woon in de achterhoek, dicht bij de Duitse grens in Gelderland. Ik RPG sinds mijn 14e en na een tijdje gestopt te zijn, heb ik besloten om toch weer terug te beginnen met schrijven. Momenteel ben ik ook actief op warrior cats.
Ik heb trouwens dyslexie, dus mochten er ergens spellingfouten of taalfouten staan, ik vind het totaal niet erg om verbeterd te worden!

In mijn vrije tijd kijk ik graag en veel series (iets te veel soms haha..). De series die ik momenteel volg zijn: the Walking dead, Game of Thrones, Vikings, Riverdale, the 100, the Originals, Modern Family, Stranger Things en Westworld. Ik heb nog veeeel meer gekeken haha.
Ook rij ik paard, op een halflinger merrie van 9 jaar oud. Het is niet mijn eigen paardje maar zo voelt het wel. Ik mag en kan alles met haar doen en heb veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Haar eigenares is maar 2 dagen in de week thuis, waardoor ik de andere 5 dagen voor haar mag zorgen (klik).
Ik werk als woonbegeleider in de gehandicaptenzorg en heb hiervoor maatschappelijk werker niveau 4 gestudeerd. Ik vind het geweldig om met mensen te mogen werken en haal hier ook heel veel plezier uit.
Verder besteed ik veel tijd met mijn 2 honden, Joes en Zepo. Het zijn echt mijn 2 schatjes en ik zou ze voor geen goud kunnen missen. Joes is een Duitse herder Rottweiler kruising, reu van 12 jaar oud en Zepo is een Spaanse mastiff Labrador kruising, reu van 8 jaar oud (klik).

Volgens mij is dit alles wel zo'n beetje samengevat haha!

Als er nog vragen zijn, laat het vooral weten!

Groetjes, Jara

Ohja, mijn lievelingskleur is groen ;p
Sarovyr Maveth
Sarovyr Maveth
Member
Aantal berichten : 32
IC posts : 3

Character sheet
Age: 23 y/o
Occupation: Doctor´s Assistant
Residence : Archeon, Valyria

Hallo ^^ Empty Re: Hallo ^^

do maa 15, 2018 10:24 pm
Hey, nogmaals van harte welkom! Leuk een nieuw gezicht te zien met ook veel dezelfde interesses c: Leuk peerd en mooie hondjes ook~
Qua series zit je iig ook goed, haha. Kom je ook op de Discord? ^^
Mae-Ann Ellasdór
Mae-Ann Ellasdór
Member
Real name : Jara
Aantal berichten : 21
IC posts : 4

Character sheet
Age: 25 years old
Occupation: Jewelry trader
Residence : Navarre, D'auvignon / Traveler

Hallo ^^ Empty Re: Hallo ^^

do maa 15, 2018 10:28 pm
Ah, dankjewel!
En Discord klinkt goed, stuur de server maar door ^^
Sarovyr Maveth
Sarovyr Maveth
Member
Aantal berichten : 32
IC posts : 3

Character sheet
Age: 23 y/o
Occupation: Doctor´s Assistant
Residence : Archeon, Valyria

Hallo ^^ Empty Re: Hallo ^^

do maa 15, 2018 10:30 pm
Dit is het linkje: https://discordapp.com/invite/Ztf44xr
Maar als het goed is staat hij ook bovenin het balkje c:
Gesponsorde inhoud

Hallo ^^ Empty Re: Hallo ^^

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum