welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Mukhtar El Jaouhari
Mukhtar El Jaouhari
Member
Real name : Penguin
Aantal berichten : 28
IC posts : 6

Character sheet
Age: 30 y/o
Occupation: Slave trader
Residence : Valyria

House El Jaouhari Empty House El Jaouhari

za apr 14, 2018 10:06 pm

Als je oog op iemand is gevallen en je wilt hem/haar graag, laat dan maar iets weten! Het is ook altijd mogelijk om eventuele andere ideeën ook nog te melden, voor extra familie etc. Een andere fc kan op aanvraag ook altijd overwogen worden.

Andere (toekomstige) familie
- Ivy de Vincentis (Aangetrouwd, toekomstige vrouw van Mukthar)
- Maëlys Celaenor (Aangetrouwd, vrouw van Tengiz)
- Luisa Celaenor (Aangetrouwd, zus van Maëlys)

Indien er nog ideëen of interesse is om een ander familielid te spelen mag dit seeds gemeld worden! Denk hierbij aan ooms, tantes, neven, nichten, etc.


House El Jaouhari
59
Alexander Siddig
Father

Hoofd van de familie, vader, rijk, macht. Dat is hoe je hem een beetje kan beschrijven. Hij heeft zijn kinderen altijd met een strenge hand opgevoed omdat hij wilde dat ze perfect waren. Mensen moesten naar zijn familie opkijken en respect tonen, zelfs wanneer ze geen royals waren. Het respect moest er zijn.
Hij is ook een bekende zakenman die vooral slaven verkocht, maar ook gladiatoren en enkel de beste. Daar is heel de familie zaak begonnen, waarin onder andere Mukthar in verder is gegaan.
De oudere broer, een rol die hij echt op zich heeft genomen. Hij staat klaar voor alles en iedereen en niemand mag slecht praten over zijn familie. Doe je dit wel zal hij ervoor zorgen dat je snel van gedachten zal veranderen, of in elk geval zal je nadien niet meer slecht durven spreken over zijn familie. Hij heeft met al zijn broers en zussen een goede band.
37
Pedro Pascal
Brother
35
Oscar Isaac
Brother
Tweelingbroer van de oudste zus en verloofd met Maëlys Celaenor. De naam die Vinci voorlopig aan hem heeft gegeven is Tengiz, maar dit kan zeker veranderd worden! Tengiz kan op het eerste gezicht overkomen als hard en arrogant, maar hij heeft een kleine hartje en als hij van iemand houdt, gaat hij volledig voor diegene. De vonk tussen Tengiz en Maëlys sloeg meteen over en ze zijn bijna niet van elkaar af te slaan – wellicht tot grote ergernis van zijn tweelingzus? Hij houdt zich ook graag bezig met gokken en gladiatorengevechten, al is hij zelf ook een vechtersbaasje.
Gereserveerd

Ze is altijd jaloers geweest op haar jongere zus. In het begin was zij de enige vrouw en ging alle aandacht naar haar, maar die aandacht verdween snel. Ze denkt dat haar zus beter is in alles en daarom heeft ze een hekel gekregen aan haar. De twee komen absoluut niet overeen.
Met haar tweelingbroer komt ze dan wel weer goed overeen.
35
Sofia Boutella
Sister
29
Summer Bishil
Sister
Een echte dame met klasse die niet over zich heen laat lopen. Ze weet wat ze wil en zal altijd duidelijk maken hoe zij over iets denkt. Mukthar is zeer beschermend over haar en ze is ook de persoon waar hij het best mee overweg kan van heel zijn familie. Als je niet beter weet zou je denken dat het een tweeling is omdat ze zo hard aan elkaar hangen. Ze is ook een beetje het lievelingetje van de papa en kan niks verkeerd doen.
Machtslust. Daar heeft het jongste lid van de familie nu eens echt last van. Er werd hem altijd verteld dat hij zich geen zorgen moest maken om de familie zaken, omdat hij ze toch nooit op zich moest nemen. Hij mag een rustig leven leiden, maar dat wilt hij niet. Hij is jaloers op iedereen die ouder is en wilt dezelfde macht als hen. Een macht die hij dan ook probeert uit te werken op de mensen om hem heen.
26
Avan Jogia
Brother



Laatst aangepast door Mukhtar El Jaouhari op za jun 09, 2018 8:48 pm; in totaal 6 keer bewerkt
Maëlys Celaenor
Maëlys Celaenor
Member
Real name : (Leonardo da) Vinci
Aantal berichten : 7
IC posts : 3

Character sheet
Age: 27 years old
Occupation: Spoiled brat
Residence : Valyria

House El Jaouhari Empty Re: House El Jaouhari

zo apr 15, 2018 8:25 pm
Hier is je sister-in-law to be <3
Lexa
Lexa
Member
Real name : Wrap
Aantal berichten : 559
IC posts : 503

Character sheet
Age: 22
Occupation: Commander
Residence : Mothers watch

House El Jaouhari Empty Re: House El Jaouhari

ma apr 16, 2018 1:33 pm
Ah well. Ik heb hier echt even over na zitten denken. Ik vind het Summer Bishil-zusje, zoals je weet, er erg leuk uit zien. Haar FC is echt helemaal <3 en ik vind de familie ook erg leuk klinken. And they're all handsome af. Ook wilde ik sws nog een char in Valyria, aangezien geen van mijn chars daar snel een kijkje zou nemen.

Ik zou hier best wel een heel verhaal willen tikken, maar zo interessant ben ik niet. Voor RPG-voorbeelden kun je even hier naartoe, waar mijn huidig actieve chars mooi op een rijtje staan.
Mukhtar El Jaouhari
Mukhtar El Jaouhari
Member
Real name : Penguin
Aantal berichten : 28
IC posts : 6

Character sheet
Age: 30 y/o
Occupation: Slave trader
Residence : Valyria

House El Jaouhari Empty Re: House El Jaouhari

di apr 17, 2018 8:23 pm
Voor mij is het helemaal in orde! :'D Al een idee voor een naam?
Tengiz El Jaouhari
Tengiz El Jaouhari
Member
Real name : Demi
Aantal berichten : 10
IC posts : 6

Character sheet
Age: 35
Occupation: Arena Owner
Residence : Valyria

House El Jaouhari Empty Re: House El Jaouhari

di apr 17, 2018 9:00 pm
Tengiz is ook aanwezig B)
Annalise Marshall
Annalise Marshall
Member
Real name : Wrap
Aantal berichten : 23
IC posts : 16

Character sheet
Age: 27
Occupation: Waitress/Bartender
Residence : Brightwater Keep

House El Jaouhari Empty Re: House El Jaouhari

wo apr 18, 2018 12:11 pm
Ik vond Aliyah (> Liya) wel leuk klinken. Ik zal zsm eens voor een setje aan de slag en d'r aanmaken als je de naam vindt passen. 👌
Kzal je wel even poken als ik de main points van dr app heb. 👀
Casimir Havilliard
Casimir Havilliard
Member
Real name : Penguin
Aantal berichten : 15
IC posts : 7

Character sheet
Age: 26
Occupation: Hunter
Residence : d'Auvergne

House El Jaouhari Empty Re: House El Jaouhari

vr apr 20, 2018 8:41 pm
Vind de naam perfect! Van mij mag je ze maken! ^^
Valdís Magnidóttir
Valdís Magnidóttir
Member
Aantal berichten : 13
IC posts : 2

Character sheet
Age: 35 years
Occupation: Farmer / Painter
Residence : Vanaheim

House El Jaouhari Empty Re: House El Jaouhari

zo apr 22, 2018 9:53 pm
Ik ben zeer geïnteresseerd in de jaloerse eerste zus Very Happy Ze ziet er (buiten de gif hahah) zo ontzettend onschuldig uit, dat het volgens mij wel leuk is dat er een twist in haar karakter zit. Ook gwn het jaloerse XD ik speel altijd lieverdjes, dus lijk het mij wel een uitdaging.
De faceclaim is ook super precious! en ik wil misschien iets nieuw invoegen hihi, namelijk dat ze een lui oog gaat hebben waardoor de jaloezie op haar zus (want die is puurffect) nog groter wordt
Mukhtar El Jaouhari
Mukhtar El Jaouhari
Member
Real name : Penguin
Aantal berichten : 28
IC posts : 6

Character sheet
Age: 30 y/o
Occupation: Slave trader
Residence : Valyria

House El Jaouhari Empty Re: House El Jaouhari

za jun 09, 2018 4:16 pm
Sorry voor de late reactie! Wegens privé omstandigheden heb ik amper tot geen tijd gehad om online te kunnen komen. Ik ga voor nu het personage voor je reserveren en hoor nog wel of je haar nog steeds wilt of niet!

Voor de andere familieleden; Ik heb het druk met de examens maar Muk moet al zijn familie dringent eens meeten!

Indien andere mensen nog familie ideeën hebt mag je die ook altijd plaatsen! Denk hierbij aan ooms, neven, etc.
avatar
Allison Lenier
Member
Real name : Wrap
Aantal berichten : 1191
IC posts : 1131

Character sheet
Age: 24
Occupation: Grand Duchess. Alchemist. Good Cop.
Residence : Brightwater Keep

House El Jaouhari Empty Re: House El Jaouhari

za jun 09, 2018 4:22 pm
Laat maar horen wanneer je tijd hebt en dan doen we 'n topic. Aliyah is er helemaal klaar voor. (:
Mukhtar El Jaouhari
Mukhtar El Jaouhari
Member
Real name : Penguin
Aantal berichten : 28
IC posts : 6

Character sheet
Age: 30 y/o
Occupation: Slave trader
Residence : Valyria

House El Jaouhari Empty Re: House El Jaouhari

za jun 09, 2018 7:33 pm
Als jij wat kan maken wil ik nu gerust wel een topicje, kan enkel niet beloven dat ik snel ga reageren gezien mijn examens pas de 21ste zijn gedaan :/
Tengiz El Jaouhari
Tengiz El Jaouhari
Member
Real name : Demi
Aantal berichten : 10
IC posts : 6

Character sheet
Age: 35
Occupation: Arena Owner
Residence : Valyria

House El Jaouhari Empty Re: House El Jaouhari

ma jun 11, 2018 6:52 pm
Tengiz is ook helemaal klaar voor topicjes & plotjes B)
Pippa Frost
Pippa Frost
Member
Real name : S(c)hipper
Aantal berichten : 15
IC posts : 4

Character sheet
Age: 13 years .
Occupation: Being a child .
Residence : Hillerod .

House El Jaouhari Empty Re: House El Jaouhari

ma jun 11, 2018 6:55 pm
Ik wil nog steeds graag de zus spelen, haar naam zou dan Myrrha worden.
Mukhtar El Jaouhari
Mukhtar El Jaouhari
Member
Real name : Penguin
Aantal berichten : 28
IC posts : 6

Character sheet
Age: 30 y/o
Occupation: Slave trader
Residence : Valyria

House El Jaouhari Empty Re: House El Jaouhari

ma jun 11, 2018 8:03 pm
S(c)hipper Ik weet niet of je dezelfde persoon bent als Valdís Magnidóttir, indien dit het geval is mag je van mij het personage aanmaken. Als je iemand anders bent ga ik eerst proberen contact op te nemen met haar om te weten of ze het personage nog wilt of niet ^^
Demi De broertjes moeten sws eens meeten ;]

Ik ben ook van plan om een familietopic te openen eenmaal de examens gedaan zijn, gezellig familie etentje of iets in die stijl!
Gesponsorde inhoud

House El Jaouhari Empty Re: House El Jaouhari

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum