welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam

Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Gast
Gast

Afwezigheidstopic Empty Afwezigheidstopic

do mei 03, 2018 7:52 pm

fallen skies

Mocht je een tijdje niet aanwezig kunnen zijn op de site laat het ons en de andere leden weten door hieronder een berichtje achter te laten.

Jasper Ethelwin
Jasper Ethelwin
Member
Real name : Vinci
Aantal berichten : 105
IC posts : 50

Character sheet
Occupation: Governor of Sunfall
Residence : Sunfall

Afwezigheidstopic Empty Re: Afwezigheidstopic

ma mei 07, 2018 11:59 am
Hey iedereen! Mijn studie kost op dit moment veel tijd, waardoor ik bijna niet online kan komen of kan posten.
Dit is iig voor onbepaalde tijd, al vrees ik dat het minimaal tot het einde van dit collegejaar kan duren...

Me een privéberichtje sturen via Discord kan trouwens altijd, daar probeer ik wat vaker op te kijken! c:
Valdimárr Guðfriðr
Valdimárr Guðfriðr
Member
Real name : Penguin
Aantal berichten : 120
IC posts : 23

Character sheet
Occupation: Chief of Seere
Residence : Seere

ma mei 07, 2018 10:32 pm
Rechter hand gebroken dus posten gaat er komende periode niet inzitten, dan komt er ook nog eens bij dat de examens eraan komen dus ga niet actief kunnen zijn.
Keaton Gryphon
Keaton Gryphon
Member
Real name : Nath
Aantal berichten : 111
IC posts : 22

Character sheet
Occupation: Chief of the Illyrian Legion & I'llyria
Residence : I'llyria - Navarre

zo mei 13, 2018 2:19 am
Ivm met exposure therapie zit ik er nogal verrot bij. Vandaar dat mijn posts nog steeds niet gekomen zijn. Ik hoop na mijn Engels examen wat meer ruimte te hebben om te posten (dat is over vier dagen al), al zal mijn exposure therapie wat langer duren. Ik zal proberen gewoon elke maand netjes te posten en hopelijk zal mijn stress en feelings en stuff ook afnemen na een aantal afspraken bij de psycholoog.
Dacosta Laendaerys
Dacosta Laendaerys
Administrator
Real name : Michelle
Aantal berichten : 599
IC posts : 46

Character sheet
Occupation: Queen of Fallen Skies
Residence : Archeon

ma mei 14, 2018 3:08 pm
IVM, aankomende examens en drukte qua priveomstandigheden ben ik minder actief tot 15 juni. ik zal af en toe wel wat postjes plaatsen en ben bereikbaar voor belangrijke vragen maar ben in het algeheel gewoon wat minder aanwezig.
see u guys soon <3
Linonl Faewatch
Linonl Faewatch
Member
Real name : Sasha
Aantal berichten : 31
IC posts : 10

Character sheet
Occupation:
Residence : Nymmerwell

vr mei 18, 2018 12:11 pm
Hey hey ik ben enkele dagen aan zee, zonder internet, FML! dus ik ben pas over enkele dagen terug.

tot snel!
Duncan Amarok
Duncan Amarok
Member
Real name : Linn
Aantal berichten : 77
IC posts : 11

Character sheet
Occupation: Lord of Nordshal
Residence : Nordshal, Navarre

za mei 19, 2018 9:06 am
Hey there!

Ik heb toch uiteindelijk besloten hier een postje te plaatsen, omdat ik school op de eerste plaats wil zeten, aangezien mijn examens 7 juni beginnen. Ik zal probably niet meer veel online komen vanaf vandaag tot 25 juni, wanneer mijn examens over zijn. Ik wil gewoon heel graag mijn vakken halen, aangezien ik al met een hoop herexamens kamp voor augustus ;3;

See you later!
Hodr
Hodr
Member
Real name : Esmée / Ez
Aantal berichten : 51
IC posts : 24

Character sheet
Occupation: Pagan priest, skald
Residence : Falkreath, Skørravir

ma jun 04, 2018 4:51 pm
In verband met examens ben ik een twee/drietal weken nog wat minder actief
Rae
Rae
Member
Real name : Red
Aantal berichten : 31
IC posts : 6

Character sheet
Occupation: Assasin, hunteress
Residence :  Nymmerwell

vr jun 15, 2018 9:53 am
Zal niet veel posten aangezien m'n laptop gemaakt moet worden en m'n telefoon telkens helemaal vastloopt en de hele tijd weer teruggezet moet worden naar fabrieksinstellingen x
Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum: