welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Hodr
Hodr
Member
Real name : Esmée / Ez
Aantal berichten : 51
IC posts : 24

Character sheet
Age: 21 y/o
Occupation: Pagan priest, skald
Residence : Falkreath, Skørravir

Dan zoek ik ook maar! Empty Dan zoek ik ook maar!

za mei 05, 2018 8:15 pm
Hoihoi! Net zoals de rest van jullie zoek ik nu ook plotjes en topics en dingetjes voor mijn chars!! Als je een topic wilt, laat maar weten, en als je een leuk idee hebt is dat ook meer dan welkom.

Dan zoek ik ook maar! Bi34vq

Kailee Rietz - Rhoynar
Kai is een jonge piraat die leeft van rum en piraterij. Hij woont in de haven van Rhoynar. Ik zoek voor hem vrienden maar ook vijanden. Dit kan gaan om mensen wie hij gewoon uitdaagt, mensen die hij bestolen heeft, mensen wiens schip hij gekaapt heeft, etc. Alles is leuk, want Kai is een kleine schurk en probeert zich gewoon zo goed mogelijk te amuseren.

Dan zoek ik ook maar! Dyabyb

Hodr - Falkreath
Een blinde priester die in Skørravir woont. Ik zoek vrienden voor hem omdat hij mensen nodig heeft die hij kan vertrouwen omdat hij zich soms alleen voelt doordat hij niets kan zien. Hij is geïnteresseerd in de goden (duh), maar ook kruiden en bloemen en is bezig met wicca. Ook welkom zijn mensen die zijn hulp nodig hebben met bijvoorbeeld geestelijke begeleiding, een luisterend oor, informatie over de goden, etc.

Dan zoek ik ook maar! 2z6rnsz

Ada Leoving - Vanaheim
Ada is naaister en een jager. Ze maakt zelf kledij en is ook handig in bogen en vallen maken en messen slijpen. Om extra bij te verdienen jaagt ze ook zelf. Ze reist heel veel en is overal te vinden met haar paard en haar kar. Ik zoek voor haar vrienden, maar ook connecties of andere verkopers. Misschien concurrenten, mensen die haar niet graag hebben. Ze is heel geïnteresseerd in andere 'culturen' en gaat graag met iedereen om.

Dan zoek ik ook maar! 123r3mb

Flynt Northcott - Navarre
Hij woont in D’auvignon en heeft een dochter Elisabeth. Hij is de eigenaar van een paardenfokkerij en traint ook paarden. Ik zoek vrienden, connecties, mensen die paarden willen kopen, mensen die hem willen steunen in zijn moeilijke tijd (zijn vrouw is overleden), en eigenlijk echt gewoon alles, omdat ik niet veel inspiratie en motivatie heb voor hem.
avatar
Gast
Gast

Dan zoek ik ook maar! Empty Re: Dan zoek ik ook maar!

za mei 05, 2018 8:33 pm
Misschien een topic tussen Hodr en Ragnvald? We hebben nu natuurlijk dat 'raiding' topic, maar aangezien Ragnvald helemaal into de goden is, is het misschien leuk om hem langs Hodr te laten gaan. Misschien heeft Vald het idee dat Hodr dichterbij de goden staat aangezien ie een priester is en Vald op die manier in contact wil komen met de goden. (Beetje een idee zoals die seer uit vikings mocht je die serie gezien hebben.)
Hodr
Hodr
Member
Real name : Esmée / Ez
Aantal berichten : 51
IC posts : 24

Character sheet
Age: 21 y/o
Occupation: Pagan priest, skald
Residence : Falkreath, Skørravir

Dan zoek ik ook maar! Empty Re: Dan zoek ik ook maar!

zo mei 06, 2018 11:27 am
Ja graag! Wie maakt het topic?
avatar
Gast
Gast

Dan zoek ik ook maar! Empty Re: Dan zoek ik ook maar!

zo mei 06, 2018 8:14 pm
Hodr schreef:Ja graag! Wie maakt het topic?


Ik kan hem eventueel aanmaken. Zullen we dan doen dat het een aantal dagen is voordat ze op tocht naar rhoynar gaan? Dat sluit wel goed aan denk ik.
Hodr
Hodr
Member
Real name : Esmée / Ez
Aantal berichten : 51
IC posts : 24

Character sheet
Age: 21 y/o
Occupation: Pagan priest, skald
Residence : Falkreath, Skørravir

Dan zoek ik ook maar! Empty Re: Dan zoek ik ook maar!

ma mei 07, 2018 5:22 pm
Oké maak jij hem dan maar : ) en is goed! Sluit idd mooi aan.
Darren Tymber
Darren Tymber
Member
Aantal berichten : 46
IC posts : 29

Character sheet
Age: 28
Occupation: Studmaster
Residence : Navarre

Dan zoek ik ook maar! Empty Re: Dan zoek ik ook maar!

ma mei 07, 2018 6:12 pm
ik heb Agnar eventueel voor Hodr? hij is nu overgelopen naar Hillerod en wellicht zouden we daar iets mee kunnen doen
Syrax Salix
Syrax Salix
Member
Aantal berichten : 25
IC posts : 10

Character sheet
Age: 50 years
Occupation: Een door elven gesmeden zwaard, een Handboog van het soepelste hout soort, wat kleding en wat geld.
Residence : Een huisje ergens aan de rand van Vanaheim

Dan zoek ik ook maar! Empty Re: Dan zoek ik ook maar!

ma mei 07, 2018 10:56 pm
Ik wilde zelf een plot topic openen net, maar toen kreeg ik een ideetje. Aangezien niemand zijn magie kent dan zijn overleden vader zou het misschien leuk zijn dat Hodr Toevallig tijdens een van Syrax trainingen wat gevoelt zou kunnen hebben en zijn weg naar de geheimen plek waar Syrax zijn demonen los laat merkt dat er gevaarlijke magie gebruikt werd?
Hodr
Hodr
Member
Real name : Esmée / Ez
Aantal berichten : 51
IC posts : 24

Character sheet
Age: 21 y/o
Occupation: Pagan priest, skald
Residence : Falkreath, Skørravir

Dan zoek ik ook maar! Empty Re: Dan zoek ik ook maar!

ma mei 07, 2018 11:16 pm
@Darren, ja is goed! Hodr is niet echt mee met de Skørravir/Hillerød kwestie dus kan hem Hillerød laten bezoeken om er achter te komen wat er aan de hand is. Ik maak je woensdag dat topic wel en zal het je doorsturen als dat goed Is.

@Syrax, dat klinkt leuk maar Hodr is een priester van de Noorse goden en kan niet echt magie aanvoelen. Dat zou hem ook meer een tovenaar maken dan een priester. Sorry!!
Syrax Salix
Syrax Salix
Member
Aantal berichten : 25
IC posts : 10

Character sheet
Age: 50 years
Occupation: Een door elven gesmeden zwaard, een Handboog van het soepelste hout soort, wat kleding en wat geld.
Residence : Een huisje ergens aan de rand van Vanaheim

Dan zoek ik ook maar! Empty Re: Dan zoek ik ook maar!

ma mei 07, 2018 11:44 pm
Tja dat klopt ook wel weer,
Agnar Heglund
Agnar Heglund
Member
Real name : Irini
Aantal berichten : 189
IC posts : 123

Character sheet
Age: 25
Occupation: Viking
Residence : Falkreath - Hillerod

Dan zoek ik ook maar! Empty Re: Dan zoek ik ook maar!

di mei 08, 2018 12:38 am
yo, is helemaal prima c:
Gesponsorde inhoud

Dan zoek ik ook maar! Empty Re: Dan zoek ik ook maar!

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum