Pagina 2 van 2 • 1, 2
- Agnar HeglundMember
- Real name : Irini
Aantal berichten : 189
IC posts : 123
Character sheet
Occupation: Viking
Residence : Falkreath - Hillerod
Re: Welke serie kijk jij op dit moment?
zo okt 01, 2017 12:06 am
Ik heb in mijn leven al heel wat series versleten. Ben nogal moeilijk qua series, maar houd het meest van historische series.
Hier onder even een lijstje van wat ik allemaal gezien heb.
Mochten mensen nog suggesties hebben dan zijn die welkom! =D
Hier onder even een lijstje van wat ik allemaal gezien heb.
- Spoiler:
• Game of Thrones: No explanation needed. Toch wel één van mijn favorieten, alhoewel ik het laatste seizoen wel ietsjes vond tegenvallen en ik alles nu ietwat te voorspelbaar vind worden.
• Breaking Bad: Gewoon een must see serie met een ijzersterk verhaal over een terminale scheikunde leraar die meth gaat maken met één van zijn leerlingen.
• Vikings: Ragnar Lothbrok, need I say more? Zeer goede historische serie met zeer interessant hoofdpersonage.
• Sons of Anarchy: Een vriend raadde deze aan, maar ik wist eerst niet of een serie over een motorbende wel wat voor mij was, maar zowel de serie als de hoofdpersoon heeft mijn hart gestolen.
• Black Sails: Zeer vermakelijke serie Kapitein Flint en zijn bemanning die strijden voor het voortbestaan van Providence Island. Op een gegeven moment zat er een onverwachte, maar zeer leuke twist in die ik zeker niet had zien aankomen.
• Marco Polo: Serie over Marco Polo (die van de geschiedenisboeken) aan het hof van Koeblai Khan. Zeer interessant en geeft je een inkijkje in de Khan dynastie.
• Orphan Black: Vond ik in het begin heel interessante serie, maar kwam niet verder dan de eerste twee eps van het nieuwe seizoen. Het gaat over een vrouw die erachter komt dat ze allemaal klonen heeft.
• Orange Is The New Black: Geweldige comedydrama die zich afspeelt in een vrouwengevangenis. Erg interessant door de verschillende vrouwelijke personages.
• The Last Kingdom: Vergelijkbaar met Vikings en gaat over Engeland in de tijd dat de Denen delen veroverden. Heb tot nu toe alles in no time gekeken.
• Reign: Gaat over Queen Mary of Scotland die leeft aan het hof van Frankrijk. Vond het in het begin wel vermakelijk, maar ben halverwege seizoen 2 ermee gestopt. Mis toch een beetje actie en vond het niet zo realistisch.
• Outlander: Eén van mijn favorieten! Gaat over een vrouw die verpleegster is geweest in WOII en tijdens haar bezoek aan Schotland per ongeluk terugreist in de tijd naar het jaar 1743.
• Spartacus: Gaat over gladiator Spartacus die de beroemde slavenopstand begon. Erg vermakelijk en als je van actie ed. houdt zeker een aanrader.
• 13 Reasons Why: Ben meegegaan in de hype en ook aan deze serie begonnen. Vond hem leuk, maar niet erg bijzonder tbh. Gaat over een meisje dat zelfmoord pleegt en dan 13 redenen op een tape achterlaat.
• The 100: Vond seizoen 1 en 2 erg leuk, maar ben na seizoen 3 ermee gestopt omdat ik de verhaallijnen niet meer zo sterk vond. Post-apocalyptische dramaserie over 100 jongeren die terug worden gestuurd naar de aarde om de leefbaarheid te checken.
• Peaky Blinders: Alleen maar liefde voor deze serie (en de hoofdrolspeler). De Peaky Blinders is een angstaanjagende bende in de stad Birmingham, kort nadat de Eerste Wereldoorlog ten einde is gekomen. Zeer goed uitgewerkte serie met geweldige personages.
• Taboo: Serie van Tom Hardy met Tom Hardy (yaas!) en de maker van Peaky Blinders. Ben er net mee begonnen, maar vind het nu al een verslavende serie. James Delaney keert terug naar Londen waar iedereen denkt dat hij dood is om de dood van zijn vader te onderzoeken. Echter blijkt dit nogal een klus te zijn.
• House of Cards: Mijn vrienden pushen mij om dit te kijken, maar kom er nog niet echt doorheen. Gaat over de politiek in Washington.
• Narcos: Zelfde verhaal als House of Cards. Aantal afleveringen gezien, maar ben nog niet helemaal verkocht. Gaat over de DEA jacht op Pablo Escobar.
• Suits: Ooit de eerste paar eps van gezien. Vond het niet heel veel aan, maar dat kan misschien er ook aan liggen dat ik het niet erg aandachtig gevolgd heb. Gaat over een advocaten kantoor in New York.
Mochten mensen nog suggesties hebben dan zijn die welkom! =D
- Eideard BreckinridgeMember
- Real name : Femke
Aantal berichten : 253
IC posts : 35
Character sheet
Occupation: Doctor
Residence : Mother's Heart
zo okt 01, 2017 8:59 am
Ik ben op dit moment alleen Sherlock (begin S4) en Doctor Who (begin S10) aan het kijken. Die laatste is ook waar deze faceclaim vandaan komt xD Van Once Upon A Time heb ik 1 aflevering gezien, maar ik zie wel of ik verder ga kijken als ik die andere twee af heb.
Hiervoor heb ik een tijdje Elementary gekeken c:
Mijn lijst van cartoons en anime is veel langer
Hiervoor heb ik een tijdje Elementary gekeken c:
- Zaleera RayenMember
- Real name : WazBeer
Aantal berichten : 129
IC posts : 21
Character sheet
Occupation: Queen of Nym
Residence : Aztlan
zo okt 01, 2017 10:00 am
Ik kijk alleen Lucifer en the 100 (ergens gebleven in seizoen 3 geloof k). x'D
- Penelope Cerys FraserMember
- Real name : Yanthe
Aantal berichten : 205
IC posts : 46
Character sheet
Occupation: Captain Fraser
Residence : Rhoynar, Brightwater Keep
zo okt 01, 2017 2:15 pm
Hier ook een lijstje van dingen die ik zie/gezien heb: Vikings, Doctor Who, Downton Abbey, Victoria, GoT, Versailles, Outlander, The Walking Dead, Dexter, Grimm, Orange is the new Black, The 100, The Medici, The last Kingdom, Black sails,...
Ik kijk vooral graag kostuum drama's (spelen zich af in het verleden) ^^
Ik kijk vooral graag kostuum drama's (spelen zich af in het verleden) ^^
- Tamlin SpringMember
- Real name : Nath
Aantal berichten : 330
IC posts : 65
Character sheet
Occupation: Kingsguard
Residence : Navarre, D'auvignon.
vr okt 06, 2017 9:27 pm
Zaterdagavond beginnen aan Vikings! Heb de dvd's van season 1 binnen, yaass~
Dus om mijn lijstje ff up te daten; Supernatural, Vampire Diaries, Sherlock, Game of Thrones, Shannara Chronicles (was ik vergeten) & Vikings~
Dus om mijn lijstje ff up te daten; Supernatural, Vampire Diaries, Sherlock, Game of Thrones, Shannara Chronicles (was ik vergeten) & Vikings~
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Permissies van dit forum: