welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
avatar
Noï Estela
Member
Real name : Poppy
Aantal berichten : 11
IC posts : 0

Character sheet
Age: 21
Occupation: Living
Residence : Cois

Who wants to help a lil Poppy?! Het gaat over mn template.  Empty Who wants to help a lil Poppy?! Het gaat over mn template.

vr okt 06, 2017 4:27 pm
Helleur daar!

Ik heb dus n template in mekaar geflanst alleen doet de afbeelding er op het nu niet meer T-T
Sooo yeah, iemand met verstand die me wil helpen? (a)

xxPoppy
avatar
Gast
Gast

Who wants to help a lil Poppy?! Het gaat over mn template.  Empty Re: Who wants to help a lil Poppy?! Het gaat over mn template.

vr okt 06, 2017 4:28 pm
Ik wil wel even voor je kijken of ik kan helpen?
avatar
Noï Estela
Member
Real name : Poppy
Aantal berichten : 11
IC posts : 0

Character sheet
Age: 21
Occupation: Living
Residence : Cois

Who wants to help a lil Poppy?! Het gaat over mn template.  Empty Re: Who wants to help a lil Poppy?! Het gaat over mn template.

vr okt 06, 2017 4:29 pm
Aah yay! Top, dankje!
Ik stuur je direct even een pm^^
avatar
Gast
Gast

Who wants to help a lil Poppy?! Het gaat over mn template.  Empty Re: Who wants to help a lil Poppy?! Het gaat over mn template.

vr okt 06, 2017 8:11 pm
Tis gelukt ;D Heb je net een pm gestuurd
avatar
Noï Estela
Member
Real name : Poppy
Aantal berichten : 11
IC posts : 0

Character sheet
Age: 21
Occupation: Living
Residence : Cois

Who wants to help a lil Poppy?! Het gaat over mn template.  Empty Re: Who wants to help a lil Poppy?! Het gaat over mn template.

vr okt 06, 2017 8:19 pm
aaaaah super!
Yay enorm bedankt! c:
Lyra Sterling
Lyra Sterling
Member
Real name : Poppy~
Aantal berichten : 10
IC posts : 5

Character sheet
Age: 22
Occupation: Pirate
Residence : Everywhere

Who wants to help a lil Poppy?! Het gaat over mn template.  Empty Re: Who wants to help a lil Poppy?! Het gaat over mn template.

za okt 28, 2017 4:28 pm
Heyho, aangezien dit topic toch al bestond dacht ik het hier maar ff neer te zetten^^
Ik merk dat als ik in een topic twee keer dezelfde template gebruik er elke keer hoe dan ook het zelfde (eerste) plaatje verschijnt.
Ergens heb ik eens gehoord dat dat komt door bepaalde settingen, of code. Ook heb ik gehoord dat je dat gemakkelijk kan oplossen door een code ergens in een post van het topic te plaatsen.
Nu alleen de vraag: Weet iemand misschien wat die code is??? Of hoe ik het anders kan oplossen? ^^
Ívarr Stækar
Ívarr Stækar
Member
Real name : Linn
Aantal berichten : 32
IC posts : 11

Character sheet
Age: 14 years
Occupation: Son of the Jarl
Residence : Sk∅rravir

Who wants to help a lil Poppy?! Het gaat over mn template.  Empty Re: Who wants to help a lil Poppy?! Het gaat over mn template.

za okt 28, 2017 6:52 pm
Waar staat de code? Kan zijn dat je het plaatje in de css hebt verwerkt, waardoor enkel de css van een van de twee gebruikt wordt, dus je kan dat makkelijk veranderen, door bijvoorbeeld de naam waarin de image staat aan te passen (en dit dan ook te doen bij de html!)

als het niet lukt zou ik eventueel ook even voor je willen kijken, dan moet je me even de code doorsturen!
Lyra Sterling
Lyra Sterling
Member
Real name : Poppy~
Aantal berichten : 10
IC posts : 5

Character sheet
Age: 22
Occupation: Pirate
Residence : Everywhere

Who wants to help a lil Poppy?! Het gaat over mn template.  Empty Re: Who wants to help a lil Poppy?! Het gaat over mn template.

za okt 28, 2017 11:00 pm
Wouw wat een moeilijke taal O-O
But thanks for the help! Very Happy
Ik zal je ff n pm sturen met de code hehehe aangezien ik echt geen ideeee heb waar ik moet kijken/zoeken xD
Gesponsorde inhoud

Who wants to help a lil Poppy?! Het gaat over mn template.  Empty Re: Who wants to help a lil Poppy?! Het gaat over mn template.

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum