welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Charlotte Wolfe
Charlotte Wolfe
Member
Real name : Merel
Aantal berichten : 19
IC posts : 1

Character sheet
Age: 18
Occupation: Traveler
Residence : Everywhere

Niet mogelijk om berichten te plaatsen/topics te starten Empty Niet mogelijk om berichten te plaatsen/topics te starten

zo okt 08, 2017 8:12 pm
Ik typ dit via internet explorer (arme ik) omdat er allerlei functies niet meer goed werken op het forum via chrome. In elk geval voor mij. Ik kan geen berichten plaatsen, topics starten of voorbeeld van mn berichten bekijken. Ik kan enkel berichten plaatsen via het "snel reageren" dingetje.

Als ik een nieuw topic probeer te starten zie ik dit:

Niet mogelijk om berichten te plaatsen/topics te starten Ef293ff2283a541cdd5ee1575930d0d9

Ik heb inmiddels mijn cookies e.d. verwijderd op chrome, maar dat loste niets op en nu zie ik dat ik niet eens in kan loggen. Ik krijg diezelfde grijze balkjes als in het bovenstaande plaatje.

Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Ik heb mn browser en mn pc al opnieuw opgestart. Sad
Robin Akesh
Robin Akesh
Administrator
Real name : Michelle
Aantal berichten : 129
IC posts : 69

Character sheet
Age: 18
Occupation: Princess of Fallen Skies
Residence : Archeon

Niet mogelijk om berichten te plaatsen/topics te starten Empty Re: Niet mogelijk om berichten te plaatsen/topics te starten

zo okt 08, 2017 8:22 pm
Bij mij werkt alles gewoon normaal. Heb je toevallig een slechte internetverbinding? Waardoor Google Chrome pagina's sneller wil laden? Dat lijkt mij de enige reden. Ik zal dit alsnog even doorzetten naar Kiki.
Charlotte Wolfe
Charlotte Wolfe
Member
Real name : Merel
Aantal berichten : 19
IC posts : 1

Character sheet
Age: 18
Occupation: Traveler
Residence : Everywhere

Niet mogelijk om berichten te plaatsen/topics te starten Empty Re: Niet mogelijk om berichten te plaatsen/topics te starten

zo okt 08, 2017 8:27 pm
Het ligt niet aan mn internetsnelheid want het werkt met ie en edge wel en ik heb gewoon mijn gebruikelijke 95 mbit/s. Ik zou zeggen dat het aan chrome moet liggen maar dan zou het bij andere chromegebruikers toch ook niet moeten doen? Ik heb chrome ook al opnieuw geinstalleerd inmiddels, zonder succes.
Robin Akesh
Robin Akesh
Administrator
Real name : Michelle
Aantal berichten : 129
IC posts : 69

Character sheet
Age: 18
Occupation: Princess of Fallen Skies
Residence : Archeon

Niet mogelijk om berichten te plaatsen/topics te starten Empty Re: Niet mogelijk om berichten te plaatsen/topics te starten

zo okt 08, 2017 8:29 pm
Ik zit op dit moment zelf ook op chrome, heb het vervolgens ook nog getest op Safari en Firefox, hier werkt het allebei ook op. Ik heb het doorgezet naar Kiki. Ik hoop dat zij een spontane oplossing voor je heeft. En als anderen ook nog problemen hebben hoop ik dat ze het hier plaatsen zodat we het eventueel door kunnen zetten naar actieforum.
Nioniel Hrivë
Nioniel Hrivë
Member
Real name : Linn
Aantal berichten : 39
IC posts : 4

Character sheet
Age: Seems 26
Occupation: Protector of the Realm
Residence : Forlindon

Niet mogelijk om berichten te plaatsen/topics te starten Empty Re: Niet mogelijk om berichten te plaatsen/topics te starten

zo okt 08, 2017 8:31 pm
En je hele browsergeschiedenis wissen maybe? Hmn. Raar, ik zit namelijk ook op chrome en het werkt prima.
Charlotte Wolfe
Charlotte Wolfe
Member
Real name : Merel
Aantal berichten : 19
IC posts : 1

Character sheet
Age: 18
Occupation: Traveler
Residence : Everywhere

Niet mogelijk om berichten te plaatsen/topics te starten Empty Re: Niet mogelijk om berichten te plaatsen/topics te starten

zo okt 08, 2017 8:37 pm
Nee, ik heb werkelijk alles qua cookies en browserdatagebeuren al tig keer verwijderd. Werkt niet.
Ik zie dit als ik inlog. Of een poging doe tot inloggen.

Niet mogelijk om berichten te plaatsen/topics te starten 053e3adb4648443748cdc7121d56f8d7
Gwynn
Gwynn
Administrator
Real name : Kiki
Aantal berichten : 76
IC posts : 30

Character sheet
Age: 34 jaar
Occupation: Mercenary / Witcher
Residence : Skorravir

Niet mogelijk om berichten te plaatsen/topics te starten Empty Re: Niet mogelijk om berichten te plaatsen/topics te starten

zo okt 08, 2017 9:41 pm
Hey Merel! Dit is wel heel vreemd.. Sad Kan je een keertje een screenshot maken van je hele browser? Misschien dat ik daar iets kan uitleiden. En zou je me kunnen vertellen wat voor plugins/add-ons je voor Chrome gebruikt? c:

Charlotte Wolfe
Charlotte Wolfe
Member
Real name : Merel
Aantal berichten : 19
IC posts : 1

Character sheet
Age: 18
Occupation: Traveler
Residence : Everywhere

Niet mogelijk om berichten te plaatsen/topics te starten Empty Re: Niet mogelijk om berichten te plaatsen/topics te starten

zo okt 08, 2017 9:49 pm
Gwynn schreef:Hey Merel! Dit is wel heel vreemd.. Sad Kan je een keertje een screenshot maken van je hele browser? Misschien dat ik daar iets kan uitleiden. En zou je me kunnen vertellen wat voor plugins/add-ons je voor Chrome gebruikt? c:


Golden comment ^, het is nu opgelost. Thanks!

Het probleem was dat ik twee adblockers tegelijk gebruik. Als ik één van de twee uitzet op deze website werkt alles weer! Ik weet niet waarom dat zo inene is want ik heb al langer die twee adblockers, maar goed, alles werkt weer dus t maakt niet echt uit.

Iedereen thanks voor de input!
Gwynn
Gwynn
Administrator
Real name : Kiki
Aantal berichten : 76
IC posts : 30

Character sheet
Age: 34 jaar
Occupation: Mercenary / Witcher
Residence : Skorravir

Niet mogelijk om berichten te plaatsen/topics te starten Empty Re: Niet mogelijk om berichten te plaatsen/topics te starten

ma okt 09, 2017 9:05 am
Hahaha, ik wist dat het zoiets moest zijn. Klonk ook gewoon als iets dat tegenstrijdig werkte! c: Fijn dat het opgelost is, dan sluit ik het topic!
Gesponsorde inhoud

Niet mogelijk om berichten te plaatsen/topics te starten Empty Re: Niet mogelijk om berichten te plaatsen/topics te starten

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum