Pagina 2 van 2 • 1, 2
- Tamlin SpringMember
- Real name : Nath
Aantal berichten : 330
IC posts : 65
Character sheet
Occupation: Kingsguard
Residence : Navarre, D'auvignon.
Re: [GZ] Crew
vr feb 02, 2018 3:23 pm
Alright! Eerdaags maar een topic doen waarin ze elkaar ontmoetten? Zorg ik er wel voor dat Lestat iets doet wat hem dan ook echt interessant maakt voor Kaz~Kaz Brekker schreef:@Nath; Ooh, dat lijkt me super, ik heb sowieso nog latere plannetjes met Kaz en dan zou Lestat zeer goed van pas kunnen komen. Ik ben voor!
- Kallista MevolentMember
- Real name : Ruka
Aantal berichten : 29
IC posts : 5
Character sheet
Occupation: Hunter
Residence : Rhoynar
di feb 06, 2018 5:59 pm
Tanith and Josh at your service
Tanith is good already and Josh is a newbie XD So yush, whoever and whatever you please
Tanith is good already and Josh is a newbie XD So yush, whoever and whatever you please
- Sawyer LockeMember
- Real name : Demi
Aantal berichten : 70
IC posts : 61
Character sheet
Occupation: Mercenary/Thief
Residence : Brightwater Keep
di feb 06, 2018 9:36 pm
Ik heb Sawyer? c: Hij was hoge bourgeoisie in Navarre maar is een aantal jaar geleden verbannen voor hoogverraad, dus nu reist hij wat rond in Rhoynar en neemt hier en daar baantjes aan als huursoldaat/inbreker/dief of wat dan ook. Hij is vrij nauwkeurig en is dan ook best kieskeurig met wie hij werkt, maar ik denk dat dat met Kaz wel goed zit. & he needs the money lol
- Kaz BrekkerAdministrator
- Aantal berichten : 1327
IC posts : 1116
Character sheet
Occupation: Grand Duke. King's spy. Bad Cop.
Residence : Brightwater Keep, Rhoynar
di feb 06, 2018 10:30 pm
Ooh, gezien Kaz niet zo heel erg grote fan is van de havensteden van Rhoynar, zou hij het niet erg vinden om Saywer van tijd tot tijd in te schakelen (:
En Kaz always pays~
En Kaz always pays~
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Permissies van dit forum: