welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Jacob Frye
Jacob Frye
Member
Aantal berichten : 28
IC posts : 4

Character sheet
Age: 25 {28}
Occupation: Assassin
Residence : Valyria

A thing or two Empty A thing or two

zo feb 11, 2018 10:50 pm
Evening~


Voor deze boi ben ik naar twee dingetjes opzoek. Alles staat nog best open, dus ideëen zijn altijd welkom. So hier de eerste;
Zoals vrij bekend is, is Jacob een assassin. Mij leek het wel nice dat hij ergens in het verleden (ongeveer een jaar of 5 terug) iemand heeft moeten vermoorden. Deze persoon kan een familielid/vriend/goede kennis zijn geweest van jouw char. Wellicht dat er wraakzuchtige gevoelens zijn achter gebleven waardoor er een zoektocht ontstaat naar de moordenaar, en dus zo bij Jacob uitkomt. Het is dus nog vrij globaal. Drama kan altijd uitgebreid worden.
Het tweede dingetje is dat Jacob nog niet zo giga lang geleden is gebeten door een vampier. Naar deze vampier ben ik opzoek. Hun relatie kan slecht of juist goed zijn, dat maakt me niet heel veel uit.

Alrighty, volgens mij was dat het wel xd

-akward topic ending-
avatar
Gast
Gast

A thing or two Empty Re: A thing or two

zo feb 11, 2018 11:36 pm
Lareth kan wel een assassin gebruiken >D
Misschien dat hij jacob in kan huren om zijn oren en ogen voor "verdachte" zaken open te houden en aan Lareth terug te spelen.
Tanith Edgeworth
Tanith Edgeworth
Member
Aantal berichten : 23
IC posts : 14

Character sheet
Age: 24
Occupation: Pirate, Information broker, Queen of the damned
Residence : Around

A thing or two Empty Re: A thing or two

zo feb 11, 2018 11:52 pm
Ik weet niet of Taniht kan helpen ^^ Ze is pas vampier, maar ze kan hem hebben 'geholpen' of juist niet. Wat er leuk in het plaatje past? XD
Iona
Iona
Member
Aantal berichten : 6
IC posts : 0

A thing or two Empty Re: A thing or two

ma feb 12, 2018 12:01 am
Ik wil gerust wel Athena aanbieden. Ze leeft al centuried lang dus msh dat ze ooit wel eens een paar vampiers heeft gemaakt xD
Kan daarmee naar alle kanten uit van reden tot zijn verandering tot idd hoe de relatie is Smile
Brann Reighaillach
Brann Reighaillach
Member
Aantal berichten : 25
IC posts : 19

Character sheet
Age: Forgotten
Occupation: Merchant of rare artifacts
Residence : Vanaheim

A thing or two Empty Re: A thing or two

ma feb 12, 2018 12:03 am
Ik heb Brann... maar de mensen die zij bijt overleven het meestal niet. Al kan dat ook wel leuk zijn als er eentje het dus wel overleeft heeft. Although, that is up to you of course.
Eideard Breckinridge
Eideard Breckinridge
Member
Real name : Femke
Aantal berichten : 253
IC posts : 35

Character sheet
Age: 53 years
Occupation: Doctor
Residence : Mother's Heart

A thing or two Empty Re: A thing or two

ma feb 12, 2018 8:44 am
Ik heb Agatha wel voor je als je iemand kan gebruiken die actief naar hem op zoek is voor de moord(en?) die hij heeft gepleegd. Het zal niet vanwege persoonlijke redenen zijn, but catching criminals is her job (a)
Tenzij hij voor Larethian gaat werken zoals hierboven wordt voorgesteld. Can't go against the King :')
avatar
Gast
Gast

A thing or two Empty Re: A thing or two

ma feb 12, 2018 9:35 am
Eideard Breckinridge schreef:Ik heb Agatha wel voor je als je iemand kan gebruiken die actief naar hem op zoek is voor de moord(en?) die hij heeft gepleegd. Het zal niet vanwege persoonlijke redenen zijn, but catching criminals is her job (a)
Tenzij hij voor Larethian gaat werken zoals hierboven wordt voorgesteld. Can't go against the King :')

Daar kunnen we wel wat voor bedenken toch? >D
Eideard Breckinridge
Eideard Breckinridge
Member
Real name : Femke
Aantal berichten : 253
IC posts : 35

Character sheet
Age: 53 years
Occupation: Doctor
Residence : Mother's Heart

A thing or two Empty Re: A thing or two

ma feb 12, 2018 9:47 am
Larethian Akesh schreef:
Eideard Breckinridge schreef:Ik heb Agatha wel voor je als je iemand kan gebruiken die actief naar hem op zoek is voor de moord(en?) die hij heeft gepleegd. Het zal niet vanwege persoonlijke redenen zijn, but catching criminals is her job (a)
Tenzij hij voor Larethian gaat werken zoals hierboven wordt voorgesteld. Can't go against the King :')

Daar kunnen we wel wat voor bedenken toch? >D
I like where you're going with that >D
Jacob Frye
Jacob Frye
Member
Aantal berichten : 28
IC posts : 4

Character sheet
Age: 25 {28}
Occupation: Assassin
Residence : Valyria

A thing or two Empty Re: A thing or two

ma feb 12, 2018 9:56 pm
Eideard Breckinridge schreef:
Larethian Akesh schreef:
Eideard Breckinridge schreef:Ik heb Agatha wel voor je als je iemand kan gebruiken die actief naar hem op zoek is voor de moord(en?) die hij heeft gepleegd. Het zal niet vanwege persoonlijke redenen zijn, but catching criminals is her job (a)
Tenzij hij voor Larethian gaat werken zoals hierboven wordt voorgesteld. Can't go against the King :')

Daar kunnen we wel wat voor bedenken toch? >D
I like where you're going with that >D

Aaahh yess I like this <:

Also had ik niet echt verwacht dat hierop gereageerd zou worden tho o.o
@tanith - "geholpen" in de zin van transformeren of like geholpen met wegwijs maken?
Ik wil niemand afwijzen ahh :< I like Athena. And Tanith. And Brann.
Athena Reagan
Athena Reagan
Member
Real name : SnowFlake
Aantal berichten : 200
IC posts : 57

Character sheet
Age: unknown
Occupation: Assassin - Huntress
Residence : the forest of everywhere

A thing or two Empty Re: A thing or two

ma feb 12, 2018 11:37 pm
Take your time of thinking ^^ Zelf haat ik ook keuzes maken so i don't blame you XD
Tanith Edgeworth
Tanith Edgeworth
Member
Aantal berichten : 23
IC posts : 14

Character sheet
Age: 24
Occupation: Pirate, Information broker, Queen of the damned
Residence : Around

A thing or two Empty Re: A thing or two

di feb 13, 2018 7:11 pm
Ja het transformeren. Maar ik zie nu dat hij 3 jaar vampier is XD Tanith net een jaar, dus dan zal dat al niet kunnen. Dus enkel twee dames nog om uit te kiezen Wink Maakt de keuze wat makkelijker lol.
Jacob Frye
Jacob Frye
Member
Aantal berichten : 28
IC posts : 4

Character sheet
Age: 25 {28}
Occupation: Assassin
Residence : Valyria

A thing or two Empty Re: A thing or two

wo feb 14, 2018 9:07 pm
Tanith Edgeworth schreef:Ja het transformeren. Maar ik zie nu dat hij 3 jaar vampier is XD Tanith net een jaar, dus dan zal dat al niet kunnen. Dus enkel twee dames nog om uit te kiezen Wink Maakt de keuze wat makkelijker lol.

Ah damn. In ieder geval bedankt voor je reactie! <:



@Femke & Marielle - How we gonna fix it though? Like, word het een soort van discussie tussen Lareth en Agatha of het wel een goed idee is een crimineel in dienst te hbben (even from the top of.my head) Of hebben jullie nog bepaalde ideëen? <:
Eideard Breckinridge
Eideard Breckinridge
Member
Real name : Femke
Aantal berichten : 253
IC posts : 35

Character sheet
Age: 53 years
Occupation: Doctor
Residence : Mother's Heart

A thing or two Empty Re: A thing or two

do feb 15, 2018 8:28 am
Voor Agatha gaat het er een beetje vanaf hangen of het voor haar bekend is of Jacob voor Lareth werkt. Erg leuk zou ze dat namelijk niet vinden xD
Wat ik me nu net bedenk is dat er wel een compromis mogelijk zou zijn als ze er wel vanaf weet. Als Jacob contact heeft met andere criminelen (of opdrachtgevers voor huurmoorden) kan hij wel een erg handige informant voor haar zijn c:
avatar
Gast
Gast

A thing or two Empty Re: A thing or two

do feb 15, 2018 8:58 am

@Femke & Marielle - How we gonna fix it though? Like, word het een soort van discussie tussen Lareth en Agatha of het wel een goed idee is een crimineel in dienst te hbben (even from the top of.my head) Of hebben jullie nog bepaalde ideëen? <:

Voor Agatha gaat het er een beetje vanaf hangen of het voor haar bekend is of Jacob voor Lareth werkt. Erg leuk zou ze dat namelijk niet vinden xD
Wat ik me nu net bedenk is dat er wel een compromis mogelijk zou zijn als ze er wel vanaf weet. Als Jacob contact heeft met andere criminelen (of opdrachtgevers voor huurmoorden) kan hij wel een erg handige informant voor haar zijn c:

Het lijkt me wel tof om voor Lareth in contact te komen met een assassin. Kan altijd van pas komen >D|
Lareth kan hem bijvoorbeeld een aantal keer inhuren of Jacob kan een oogje in het zeil houden voor 'duistere' types in de stad.
Idee van Femke vind ik trouwens heel erg leuk!
Jacob Frye
Jacob Frye
Member
Aantal berichten : 28
IC posts : 4

Character sheet
Age: 25 {28}
Occupation: Assassin
Residence : Valyria

A thing or two Empty Re: A thing or two

do feb 15, 2018 9:17 am
Larethian Akesh schreef:

@Femke & Marielle - How we gonna fix it though? Like, word het een soort van discussie tussen Lareth en Agatha of het wel een goed idee is een crimineel in dienst te hbben (even from the top of.my head) Of hebben jullie nog bepaalde ideëen? <:

Voor Agatha gaat het er een beetje vanaf hangen of het voor haar bekend is of Jacob voor Lareth werkt. Erg leuk zou ze dat namelijk niet vinden xD
Wat ik me nu net bedenk is dat er wel een compromis mogelijk zou zijn als ze er wel vanaf weet. Als Jacob contact heeft met andere criminelen (of opdrachtgevers voor huurmoorden) kan hij wel een erg handige informant voor haar zijn c:

Het lijkt me wel tof om voor Lareth in contact te komen met een assassin. Kan altijd van pas komen >D|
Lareth kan hem bijvoorbeeld een aantal keer inhuren of Jacob kan een oogje in het zeil houden voor 'duistere' types in de stad.
Idee van Femke vind ik trouwens heel erg leuk!

Awesome! Dan combineren we die twee(?). En hoe komt Agatha er achter though? Of informeert Lareth Agatha er zelf over? Zo van; head up, that moron in on my team.
Gesponsorde inhoud

A thing or two Empty Re: A thing or two

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum