welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Zaleera Rayen
Zaleera Rayen
Member
Real name : WazBeer
Aantal berichten : 129
IC posts : 21

Character sheet
Age: 32 Years Old
Occupation: Queen of Nym
Residence : Aztlan

[GZ] Family etc. Empty [GZ] Family etc.

do sep 28, 2017 6:56 pm
Heey allemaal,

Dit is een topic dat wel een tijdje open kan blijven staan aangezien er geen haast achter zit en ik de juiste mensen ervoor wil kiezen. Aangezien House Rayen best een grote familie is, zoek ik een aantal familieleden voor Zaleera, zodat niet iedereen NPC is. Haar ouders, de vorige king en queen, zijn al overleden, evenals haar man. Ik sta echter open voor alle andere voorstellen. Haar oudste kind en dus de troonopvolger in Aztlan laat ik er momenteel nog even buiten, aangezien ik dit erg lastig vind om nu al in te vullen. Mocht je een erg leuk idee hebben dan kun je me echter over alles een pm sturen!

Dus, wees niet bang en doe een voorstel. Dit kunnen zowel mensen zijn die haar achternaam delen of aangetrouwd zijn etc. Ik sta open voor ideeën, zolang het maar binnen de overkoepelende cultuur enzo van Nymmerwell past. Huidige familie staat hieronder:

ANCESTRY
Mother: — Illari Xelha †
Father: — Cizin Rayen †
Aunts (Cizin): — Meqtè † & Soetkah (npc)

SAME GENERATION
Siblings: — ?
Half-Siblings: — None
Cousins: — Ghada Moatlisi (Meqtè)

Married to: — No one
Former husband: — Naran Tenoch †

DESCENDANTS
Children: — ? Rayen
Grandchildren: — None
Nieces: — ?
Nephews: — ?

Ik sta ook, wat Noctis betreft, open voor karakters uit FFXV om hem te komen vergezellen, dus hiervoor kun je me ook even een berichtje sturen of een PM ofzo.

x Waz


Laatst aangepast door Zaleera Rayen op ma okt 02, 2017 3:07 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Ghada Moatlisi
Ghada Moatlisi
Member
Real name : Loïs
Aantal berichten : 30
IC posts : 10

Character sheet
Age: 24 Years Old
Occupation: Hunter&Gatherer
Residence : Nymmerwell {Jungle}

[GZ] Family etc. Empty Re: [GZ] Family etc.

do sep 28, 2017 7:11 pm
Hm, ik heb is nagedacht hoe/of Ghada in deze familie zou passen, en hier kom ik op uit:
Ghada is het kind van vader Za'ltav Moatlisi en moeder Meqtè. Die heeft geen achternaam, aangezien ze disowned is van haar vorige familie, samen met haar zus Soetkeh. Ze leefden eerst in Aztlan, maar nadat ze verstoten waren vertrokken ze de jungle in. Hier trouwde Meqtè met Za'ltav en Soetkah met Ultan. Zowel Meqtè, Za'ltav en Ultan zijn overleden, maar Soetkah leeft nog (is wel een NPC). Het zou kunnen dat Meqtè en Soetkah leden waren van de Rayen familie (misschien zussen van Cizin), maar dan moet er dus wel een reden zijn waarom ze zijn verstoten (en ik kan me voorstellen dat dit best een heftig iets moet zijn? Misschien dat ze jaloers werden op hun broer, of nog iets heel anders). Het kan zijn dat Zaleera geen idee heeft van Ghada's bestaan, of juist wel en haar bijv strak in de gaten houdt. En als je dit hele idee niks vindt dan mag je dat ook gerust zeggen c:
Zaleera Rayen
Zaleera Rayen
Member
Real name : WazBeer
Aantal berichten : 129
IC posts : 21

Character sheet
Age: 32 Years Old
Occupation: Queen of Nym
Residence : Aztlan

[GZ] Family etc. Empty Re: [GZ] Family etc.

do sep 28, 2017 7:14 pm
Oe ja das even iets om over na te denken hoe dat precies gekomen zou zijn. Dat zou inderdaad wel iets heftigs moeten zijn, anders zouden ze da niet zo snel doen. Maar het klinkt wel interessant. Dus ik ga nog even nadenken over hoe t zou kunnen. Als je mee wil brainstormen, stuur me dan effe n berichtje ^^
Gesponsorde inhoud

[GZ] Family etc. Empty Re: [GZ] Family etc.

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum