welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Tyraevor Rahgaris
Tyraevor Rahgaris
Member
Real name : Daan
Aantal berichten : 36
IC posts : 23

Character sheet
Age: immortal
Occupation: Kingsguard
Residence : Valyria, Archeon

Fate knocks me to my knees Empty Fate knocks me to my knees

za mei 26, 2018 2:34 pm
the world doesn't need another hero
Sometimes what it needs is a monster
Er was een dienstmeisje naar hem toegekomen terwijl hij zijn rondes door het kasteel deed en hem vertelde dat hij ergens nodig was. Aangenaam verrast door dit alles, gezien hij een kleine pauze kon nemen en iemand anders aan kon wijzen om zijn plaats over te nemen, had hij zijn post verlaten. Tyraevor behoorde tot de hogere guards, hij draaide dan ook al aardig wat jaren mee. De man had zo zijn reputatie op weten te bouwen en er waren maar weinig mensen die tegen hem in durfde te gaan wanneer hij ze orders gaf. Zeker de jongere leden, waarvan een deel door hemzelf getraind, knikten wat stijfjes en volgde zijn bevelen op. De man vond zijn weg door de gangen van het kasteel en kwam aan bij een deur die leidde tot één van de vele tuinen die bij de grond van het paleis hoorde. En daar was de persoon die om zijn aanwezigheid had gevraagd. “Your royal highness, to what do I owe the pleasure of you searching for me?” vroeg hij terwijl zijn mondhoek lichtjes omhoog trok en hij naar buiten stapte, om te blijven staan in de schaduwen die het grote gebouw afwierp.
notes: outfit, alysanne
Alysanne Laendaerys
Alysanne Laendaerys
Member
Real name : Ro
Aantal berichten : 88
IC posts : 30

Character sheet
Age: 28 years
Occupation: Princess of Valyria
Residence : Archeon

Fate knocks me to my knees Empty Re: Fate knocks me to my knees

zo mei 27, 2018 12:54 am
Fate knocks me to my knees Tumblr_oa76qlhQ5M1rqgagdo8_250
Alysanne Laendaerys


Met een zucht leunde de prinses tegen de rand van haar balkon aan, terwijl ze de late middagzon haar liet verwarmen. Het begon eindelijk weer zomer te worden. En hoewel de meesten in Valyria graag weg trokken naar de zee, weg uit de hitte van de eeuwige woestijn, genoot Alysanne van al het zonlicht en de warmte die haar thuishaven te bieden had. Ze was nog niet lang terug uit Navarre, maar ze had haar thuis duidelijk gemist. Met een frons keek ze uit over de tuinen, en besloot toen dat het tijd was voor wat gezelschap.
Ze bevond zich al in een van de vele tuinen die het paleis te bieden had, toen de deur open ging. “Your royal highness, to what do I owe the pleasure of you searching for me?” Hoorde ze de vertrouwde stem spreken. Met een glimlach draaide ze zich om, om gelijk een glimlach terug te krijgen. "I was in need of some well-known company." Sprak ze vriendelijk, terwijl ze Tyraevor wenkte om dichterbij te komen.

Gown x Headpiece & Hairstyle
thank you Sarah!
Tyraevor Rahgaris
Tyraevor Rahgaris
Member
Real name : Daan
Aantal berichten : 36
IC posts : 23

Character sheet
Age: immortal
Occupation: Kingsguard
Residence : Valyria, Archeon

Fate knocks me to my knees Empty Re: Fate knocks me to my knees

ma mei 28, 2018 8:50 am
the world doesn't need another hero
Sometimes what it needs is a monster
Het duurde niet al te lang voordat hij zijn weg door de vertrouwde gangen van het paleis had gevonden. Al jaren bewandelde hij dit gebouw, wist precies waar elke uitgang en kamer zich bevond. Dat was ook wel een noodzaak als kingsguard. Ergens had het hem niet zozeer verbaasd dat Alysanne om zijn gezelschap had gevraagd. Hij besteedde misschien wel teveel tijd bij haar dan goed voor hen beide was. Toch vond hij het niet erg, gezien je wel kon zeggen dat hij redelijk gesteld was geworden op haar.
Zodra hij de tuinen binnen stapte en ze zich met een glimlach naar hem toedraaide kon hij het niet helpen dat er een brede glimlach op zijn eigen gelaat kroop. “Well-known?” herhaalde hij haar woorden op een plagerige toon terwijl hij zijn lichaam in beweging zette en haar kant op slenterde, zijn ene hand zoals gewoonlijk op de knop van zwaard terwijl de ander langs zijn lichaam hing. “You have been gone for quite a while,” mompelde hij terwijl hij zijn hoofd lichtjes kantelde en zijn kijkers over haar delicate gezicht liet gaan. “Now tell me, how has Navarre been?” Zijn ogen haakte hij in die van haar, oprecht nieuwsgierig naar wat ze daar allemaal had uitgespookt.
notes: outfit
Alysanne Laendaerys
Alysanne Laendaerys
Member
Real name : Ro
Aantal berichten : 88
IC posts : 30

Character sheet
Age: 28 years
Occupation: Princess of Valyria
Residence : Archeon

Fate knocks me to my knees Empty Re: Fate knocks me to my knees

zo jun 10, 2018 12:40 am
Fate knocks me to my knees Tumblr_oa76qlhQ5M1rqgagdo8_250
Alysanne Laendaerys


Er ging werkelijk niets boven Valyria voor Alysanne, en al helemaal niet als het over Archeon ging. Ze had de hitte enorm gemist toen ze zich in het koude Navarre had bevonden. Natuurlijk waren daar ook genoeg dingen te beleven, en was de omgeving op een eigen manier net zo spectaculair als die van Valyria. Toch miste de prinses haar eigen thuis, en alles wat dat met zich mee bracht.
Ze was pas twee dagen terug, en in deze twee dagen had ze weinig mensen gezien. Ze had haar standaard gezelschap gemist, vandaar dat ze al vrij snel naar Tyraevor had gevraagd. Het was onverstandig voor haar om zoveel tijd met hem te besteden, maar aan de andere kant, wat kon het nou voor kwaad? Toen de man eenmaal in de deuropening stond verscheen er een glimlach op haar gezicht die ook gelijk terug werd geschonken. "I was in need of some well-known company." Sprak ze vriendelijk, terwijl ze Tyraevor wenkte om dichterbij te komen. “Well-known?” herhaalde hij plagerig, en ze sloeg haar armen over elkaar. "You know what I mean." Sprak ze ietwat geïrriteerd, al kon ze niet lang boos op de man blijven, en dat wisten ze beiden maar al te goed. “You have been gone for quite a while,” mompelde hij, en ze ontweek zijn blik toen ze voelde dat zijn ogen over haar heen gleden. “Now tell me, how has Navarre been?”
Ze keek op, en gelijk haakte zijn ogen in die van haar, zoals wel vaker gebeurde bij hen twee. "Well it was certainly interesting to meet the king and uncover some secrets." Sprak ze met een kleine grijns. "And the landscape was magnificent, I've never seen mountains like that, or experienced that kind of temperatures." Even was ze stil, en keek ze hem enkel aan. Ze wist dat hij vele reizen had gemaakt, dus hij moest weten waar ze het over had. "But honestly," sprak ze terwijl ze een hand op zijn arm legde en hem ietwat ondeugend aankeek. "I've missed the heat."

Gown x Headpiece & Hairstyle
thank you Sarah!
Gesponsorde inhoud

Fate knocks me to my knees Empty Re: Fate knocks me to my knees

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum