welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Ívarr Stækar
Ívarr Stækar
Member
Real name : Linn
Aantal berichten : 32
IC posts : 11

Character sheet
Age: 14 years
Occupation: Son of the Jarl
Residence : Sk∅rravir

[GZ] Plots, topics, anything for Ívarr! Empty [GZ] Plots, topics, anything for Ívarr!

za sep 30, 2017 10:25 am
Goodday!

Ik ben opzoek naar mostly topics en wie weet zelfs leuke plots voor ívarr. Van alles mag en kan, al denk ik dat hij zich voor nu het meest begeeft in Falkreath enkel, het liefst zelfs ik Skorravir, maar het is ook mogelijk voor hem om hem eventueel ergens anders tegen te komen in het noordelijke gedeelte van Fallen Skies! (8

En voor plots, feel free om wat te roepen, ik ben helemaal in voor enige vormen van drama of wat dan ook.

Wellicht is iemand zoals een soort bodyguard die hem beschermt wel een grappig ideetje (een beetje zoals de relatie tussen Joffrey en the Hound in GoT?~)

Anyways, feel free to respond! <3
Anna Heglund
Anna Heglund
Member
Real name : Inge
Aantal berichten : 63
IC posts : 14

Character sheet
Age: 16
Occupation: Maid
Residence : Hillerod, Falkreath

[GZ] Plots, topics, anything for Ívarr! Empty Re: [GZ] Plots, topics, anything for Ívarr!

za sep 30, 2017 10:59 am
Misschien een topic/plotje met Anna? Zij is een dienstmeisje in het grote huis waar ívarr ook woont.
avatar
Freyja Skarsgård
Member
Real name : Daan
Aantal berichten : 656
IC posts : 375

Character sheet
Age: 20 years
Occupation: Lady of Hillerød
Residence : Falkreath, Hillerød

[GZ] Plots, topics, anything for Ívarr! Empty Re: [GZ] Plots, topics, anything for Ívarr!

za sep 30, 2017 11:35 am
We zouden kunnen doen dat hij langskomt in Hillerød om daar wat zaken te regelen in de naam van zijn vader idk of hij daar te jong voor is
En anders dat hij gewoon langs komt xD
Athena Reagan
Athena Reagan
Member
Real name : SnowFlake
Aantal berichten : 200
IC posts : 57

Character sheet
Age: unknown
Occupation: Assassin - Huntress
Residence : the forest of everywhere

[GZ] Plots, topics, anything for Ívarr! Empty Re: [GZ] Plots, topics, anything for Ívarr!

za sep 30, 2017 11:48 am
wel Athena heeft eigelijk in ieder land gedeelte in het bos een eigen plekje aangezien ze veel rondreist.

En dat hij haar service soms kan vragen aangezien ze een assassin is.
Msh dat hij weet wat haar magie is en daardoor haar service gratis krijgt (zodat hij he geheim gaat houden XD)
Ívarr Stækar
Ívarr Stækar
Member
Real name : Linn
Aantal berichten : 32
IC posts : 11

Character sheet
Age: 14 years
Occupation: Son of the Jarl
Residence : Sk∅rravir

[GZ] Plots, topics, anything for Ívarr! Empty Re: [GZ] Plots, topics, anything for Ívarr!

za sep 30, 2017 12:05 pm
Inge: Sounds good! Zullen we dan gewoon maar een topicje doen tussen de twee, en zien waar dat eindigt? hij is een complete asshole, vooral tegen zn 'servants' t arme kind xD

Daan: Sure thing! Ik zal eens vragen aan Marielle of hij al zaken mag doen voor zijn vader en anders doen we igg gewoon een topic dat hij daar langs komt!

Athena: Omg, sounds really good! Misschien dat hij haar ziet terwijl ze haar magie uitvoert ofzo? Dat we dat topic eerst doen en hij dan gewoon daar gebruik van gaat maken? (8

Athena Reagan
Athena Reagan
Member
Real name : SnowFlake
Aantal berichten : 200
IC posts : 57

Character sheet
Age: unknown
Occupation: Assassin - Huntress
Residence : the forest of everywhere

[GZ] Plots, topics, anything for Ívarr! Empty Re: [GZ] Plots, topics, anything for Ívarr!

za sep 30, 2017 12:35 pm
klinkt super! ^^ zolang hij niet te arrogant word is ie veilig XD en haar misshien eerst niet alleen benaderd? Want dan is haar gedacht gwn kill that human and problem solved XD

weet niet of ze alleen voor hem gaat werken of heel zijn familie. It's up to you ^^
Ívarr Stækar
Ívarr Stækar
Member
Real name : Linn
Aantal berichten : 32
IC posts : 11

Character sheet
Age: 14 years
Occupation: Son of the Jarl
Residence : Sk∅rravir

[GZ] Plots, topics, anything for Ívarr! Empty Re: [GZ] Plots, topics, anything for Ívarr!

za sep 30, 2017 12:38 pm
Hmnnn, komt ze wel eens in de stad?
Misschien dat hij haar in de stad pas confronteerd met haar magie en haar dus eerder ergens afgelegen dit heeft zien gebruiken, maar aangezien hij best wel een coward is diep van binnen, haar niet heeft durven confronteren en dat dus in het openbaar doet. Waar ze hem niet veel aan kan doen? (8
Athena Reagan
Athena Reagan
Member
Real name : SnowFlake
Aantal berichten : 200
IC posts : 57

Character sheet
Age: unknown
Occupation: Assassin - Huntress
Residence : the forest of everywhere

[GZ] Plots, topics, anything for Ívarr! Empty Re: [GZ] Plots, topics, anything for Ívarr!

za sep 30, 2017 12:43 pm
dat kan werken. Ze moet wel eens in de stad zijn om haar prooien te verkopen en geld te krijgen om zo dan weer aan kleding te geraken XD

Ik maak dan best wel het begin topic? Vnf dat ik geaccepteerd ben xD
Ívarr Stækar
Ívarr Stækar
Member
Real name : Linn
Aantal berichten : 32
IC posts : 11

Character sheet
Age: 14 years
Occupation: Son of the Jarl
Residence : Sk∅rravir

[GZ] Plots, topics, anything for Ívarr! Empty Re: [GZ] Plots, topics, anything for Ívarr!

za sep 30, 2017 12:43 pm
Sure thing, ik zie hem wel verschijnen!
Anthony Orlando
Anthony Orlando
Member
Real name : Bunny
Aantal berichten : 17
IC posts : 7

Character sheet
Age: 35 Years old
Occupation: Rich guy
Residence : Archeon

[GZ] Plots, topics, anything for Ívarr! Empty Re: [GZ] Plots, topics, anything for Ívarr!

za sep 30, 2017 3:47 pm
Een topic met Thor, zijn broer? ;3
jij mag maken dan hehe
Anna Heglund
Anna Heglund
Member
Real name : Inge
Aantal berichten : 63
IC posts : 14

Character sheet
Age: 16
Occupation: Maid
Residence : Hillerod, Falkreath

[GZ] Plots, topics, anything for Ívarr! Empty Re: [GZ] Plots, topics, anything for Ívarr!

ma okt 02, 2017 2:54 pm
Is goed! Ik maak hem wel. Ik PM hem je zo c:
Gesponsorde inhoud

[GZ] Plots, topics, anything for Ívarr! Empty Re: [GZ] Plots, topics, anything for Ívarr!

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum