welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
avatar
Freyja Skarsgård
Member
Real name : Daan
Aantal berichten : 656
IC posts : 375

Character sheet
Age: 20 years
Occupation: Lady of Hillerød
Residence : Falkreath, Hillerød

Northern search Empty Northern search

ma okt 02, 2017 5:28 pm



If you're already walking on thin ice
you might as well dance


Heya all,

Aangezien Freyja de Lady van Hillerød is ben ik op zoek naar een paar dingetjes voor in haar stad. Hieronder een paar punten die mij erg leuk lijken om te hebben voor in de rpg!

Handmaidens, op dit moment heb ik er daar al eentje van, maar om er nog één of twee bij te hebben zou wel leuk zijn. Dit zullen goede vriendinnen van Freyja worden, we kunnen ook nog een persoonlijk verhaal erachter bedenken. Denk dan aan hoe ze bij haar terecht zijn gekomen als handmaiden, etc.

Advisors, omdat ze nog een redelijk jonge stadhouder is lijkt het me wel handig als ze een paar advisors heeft. Hiervan heb ik er ook al eentje, maar een groepje is natuurlijk altijd leuker als we een sterke stad op willen bouwen.

Enemies, Hillerød is een vikingstad en het lijkt me logisch dat ze naast handelspartners ook vijanden hebben. Dit hoeven niet perse steden te zijn, maar ook losse personages waarmee we een leuk plotje kunnen verzinnen.

Hunters, aangezien ze nogal op een ruige plaats gelegen zijn had ik het idee om een groepje jagers op te richten die het gebied rondom de stad kunnen beschermen tegen wezens, en eventueel ook in de naam van Freyja op jacht kunnen gaan. Zowel 'monster' hunters als normale hunters!

Crew, ze hebben een grote vloot omdat ze veel rijkdommen hebben om deze op te bouwen, maar wat is een vloot zonder mensen. Hiervan zoek ik van alles, van captains tot normale zeelui die mee willen varen op d'r vloot.

Mocht je zelf nog ideetjes hebben voor iemand die iets kan betekenen in dit stadje, dan ben je altijd welkom om de ideetjes hier neer te droppen <3
avatar
Gast
Gast

Northern search Empty Re: Northern search

ma okt 02, 2017 5:45 pm
Ik zat te denken of we misschien nog een leuk "groot" plot tussen Skorravir en Hillerod kunnen bedenken.
avatar
Freyja Skarsgård
Member
Real name : Daan
Aantal berichten : 656
IC posts : 375

Character sheet
Age: 20 years
Occupation: Lady of Hillerød
Residence : Falkreath, Hillerød

Northern search Empty Re: Northern search

ma okt 02, 2017 5:47 pm
Oehh dat klinkt inderdaad wel interesting x3
avatar
Gast
Gast

Northern search Empty Re: Northern search

ma okt 02, 2017 5:49 pm
Freyja Skarsgård schreef:Oehh dat klinkt inderdaad wel interesting x3

Ik ga nog eff brainstormen. Misschien kom ik nog op iets als ik vanavond met vikings verder ga haha. Mocht je zelf ideeën hebben brand vooral los ;D
Helios
Helios
Member
Real name : Linn
Aantal berichten : 222
IC posts : 95

Character sheet
Age: 22 // immortal
Occupation: Beast Keeper
Residence : Navarre

Northern search Empty Re: Northern search

ma okt 02, 2017 7:37 pm
Ik zou eventueel Helios/ívarr kunnen aanbieden voor een plot met Hillerod! (8 Al lijkt Ívarr daar dichterbij te staan toch wel
Gesponsorde inhoud

Northern search Empty Re: Northern search

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum