welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Finn Ironwater
Finn Ironwater
Member
Real name : Walter
Aantal berichten : 13
IC posts : 6

Character sheet
Age: 48
Occupation: Tavern keep
Residence : Sunfall

Nieuw op FS en zoek een begin topic Empty Nieuw op FS en zoek een begin topic

do okt 05, 2017 11:18 pm
Hey, Walter hier.

Ik ben nieuw op FS en vroeg me af of iemand interesse had in een topic waarmee ik in kan komen op dit forum?
Het hoeft niet groots, maar dan kan ik een beetje wennen aan hoe dit forum werkt en er een draai in vinden. Ik heb nog nooit op een forum gezeten waar men zo vaak zulke lange posts maakt (ten minste waar ik ook lang op verwacht werd te reageren) en heb nog nooit zo'n fantasy forum gespeeld.
Lang verhaal kort... Wie wilt Finn ontmoeten?
avatar
Gast
Gast

Nieuw op FS en zoek een begin topic Empty Re: Nieuw op FS en zoek een begin topic

do okt 05, 2017 11:25 pm
Hi hi, ik wil eventueel wel een topic met je met Sasha. Zij komt zelf uit Cois maar wellicht dat ze zijn 'kroeg/cafe' kan bezoeken?
Aangezien ze vaak op reis is etc.

Mocht je wat kortere posts willen is dat natuurlijk ook goed. Eng of Ned maakt voor mij ook niet uit ;D
Finn Ironwater
Finn Ironwater
Member
Real name : Walter
Aantal berichten : 13
IC posts : 6

Character sheet
Age: 48
Occupation: Tavern keep
Residence : Sunfall

Nieuw op FS en zoek een begin topic Empty Re: Nieuw op FS en zoek een begin topic

do okt 05, 2017 11:37 pm
Geen idee wie die characters zijn maar iedereen is welkom in mijn taverne, zo lang ze niet er zijn om het te plunderen T^T
Finn Ironwater
Finn Ironwater
Member
Real name : Walter
Aantal berichten : 13
IC posts : 6

Character sheet
Age: 48
Occupation: Tavern keep
Residence : Sunfall

Nieuw op FS en zoek een begin topic Empty Re: Nieuw op FS en zoek een begin topic

wo okt 11, 2017 10:49 pm
Hey, sorry dat het zo laat is maar werk is nogal hectisch opeens... Mijn vraag was dus, waar wilde je een topic en met wie?
Smile
avatar
Gast
Gast

Nieuw op FS en zoek een begin topic Empty Re: Nieuw op FS en zoek een begin topic

wo okt 11, 2017 10:52 pm
Geeft niet ;D life happens haha

Ik heb nog een topic met Rhys open. Dat is alleen wel in brightwater keep.
Dus misschien kunnen we beter een topic in Sunfall maken? Ik kan eventueel met sasha of rhys posten
Finn Ironwater
Finn Ironwater
Member
Real name : Walter
Aantal berichten : 13
IC posts : 6

Character sheet
Age: 48
Occupation: Tavern keep
Residence : Sunfall

Nieuw op FS en zoek een begin topic Empty Re: Nieuw op FS en zoek een begin topic

wo okt 11, 2017 11:04 pm
Ja dat is het punt, hoe werkt dat op dit forum? Moet men er heel erg rekening mee houden waar je topics in kunt houden of kun je door middel van reizen een beetje overal komen (ik snap dat evenementen enzo in de weg kunnen staan)? Ik was gewoon nieuwsgierig hoe het hier ging.
avatar
Gast
Gast

Nieuw op FS en zoek een begin topic Empty Re: Nieuw op FS en zoek een begin topic

wo okt 11, 2017 11:24 pm
Neehoor je mag in principe gaan en staan waar je wilt. Als je bijvoorbeeld in rhoynar zit mag je gewoon naar falkreath reizen of naar de rest van de steden. Wat dat betreft ben je dus helemaal vrij. (:

Je hebt wel leden die willen bijvoorbeeld perse in een bepaald gebied spelen met een karakter. Maar dit wordt vaak van tevoren al door hen zelf aangegeven
Finn Ironwater
Finn Ironwater
Member
Real name : Walter
Aantal berichten : 13
IC posts : 6

Character sheet
Age: 48
Occupation: Tavern keep
Residence : Sunfall

Nieuw op FS en zoek een begin topic Empty Re: Nieuw op FS en zoek een begin topic

wo okt 11, 2017 11:50 pm
Nou het is dat Finn waarschijnlijk niet zo ver van rhoynar kan gaan in verband met zijn taverne in sunfall, plus het hele veranderen in een bloeddorstig monster een keer in de maand.
Maar ik zal morgen dan in brightwater keep reageren op het open topic
avatar
Gast
Gast

Nieuw op FS en zoek een begin topic Empty Re: Nieuw op FS en zoek een begin topic

do okt 12, 2017 10:05 am
Jahoor prima ;D
Gesponsorde inhoud

Nieuw op FS en zoek een begin topic Empty Re: Nieuw op FS en zoek een begin topic

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum