welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Freia Lupin
Freia Lupin
Member
Real name : Cat
Aantal berichten : 29
IC posts : 5

Character sheet
Age: 18
Occupation: Shipwright
Residence : Brightwater Keep, Rhoynar

[GZ] Said the cockroach to the raven Empty [GZ] Said the cockroach to the raven

ma okt 09, 2017 5:35 pm
Hi,
Ik had expres Freya's geschiedenis nog niet uitgewerkt, omdat ik dat nog open wilde laten voor invloeden van andere karakters. Freya is gebaseerd op Raven van The 100 en ik zou het heel leuk vinden als iemand een char zou spelen die gebaseerd is op Murphy en dat ze dan een soortgelijke (ingewikkelde) relatie hebben als in de serie. Wat er precies is gebeurd waarom hun relatie zo in elkaar zit kunnen we samen bedenken!

Vereisten zijn dat je Richard Harmon als faceclaim neemt en dat hij iets te maken heeft met Rhoynar. Misschien is hij er opgegroeid of kwam hij er vaak of woont hij er nog steeds, wat dan ook, het gaat mij er om dat ze elkaar daar kenden. Verder lijkt het me handig als je The 100 kijkt of gekeken hebt. De naam, geschiedenis, vrienden, familie etc. mag je verder helemaal zelf weten.

Ter inspiratie (zitten spoilers bij van The 100 t/m seizoen 4):

Duss als je geïnteresseerd bent, graag hier onder even zeggen wat je plannen zijn enzo <3 (hoeft nog niet heel gedetailleerd!)
Rae
Rae
Member
Real name : Red
Aantal berichten : 31
IC posts : 6

Character sheet
Age: 30 years
Occupation: Assasin, hunteress
Residence :  Nymmerwell

[GZ] Said the cockroach to the raven Empty Re: [GZ] Said the cockroach to the raven

wo okt 11, 2017 7:08 pm
G E N E R A L
Name: John Murphy
of iets anders, mocht ik er op komen, maar ben niet erg origineel XD
Age: 19 years
Gender: Male
Race: Human
Magic: None
Weapon:
Occupation:
Home town: Rhoynar
Hair color: Brown
Eye color: Green/blue
Looks: Murphy has distinctive and strong features. Between his mordant glare and his trademark smirk, the occasional hint of emotion breaks through in his expressions. He is of reasonably slim build and medium height, with brown hair and green/blue eyes and a prominent nose. 

P E R S O N A L I T Y
Sarcastic and sassy, Murphy has a habit of getting others riled up, or at least provoking their irritation. His smartass attitude veils hidden depths. Not the psychopath others might see him to be, his cold and cynical personality is borne of self-preservation and experience; an everybody will let you down eventually approach. An orphan and outcast, he's tough and guarded with an emotional side very few get to see.

S K I L L S
Positives: Resilient, resourceful, intelligent, survivor
Negatives: Sadistic, cynical, deceitful when he feels it is necessary
Murphy has some leadership skills and can follow orders when he decides to, which makes him an asset to have on your side, assuming his goals align with yours. However, if he doesn't share your way of looking at things, he can make things difficult at best. At worst, he's dangerous. 
Friendly: ✦✦✧✧✧✧
With people: ✦✦✦✧✧✧
Trust in people: ✦✧✧✧✧✧

I D E A S - E T C
-) Murven, duh
-) misschien dat ze vroeger al veel peoblemen met elkaar hadden maar wel dezelfde frienden hadden, en dus met elkaar opgescheept zaten??
Freia Lupin
Freia Lupin
Member
Real name : Cat
Aantal berichten : 29
IC posts : 5

Character sheet
Age: 18
Occupation: Shipwright
Residence : Brightwater Keep, Rhoynar

[GZ] Said the cockroach to the raven Empty Re: [GZ] Said the cockroach to the raven

wo okt 11, 2017 11:17 pm
Ik ben helemaal fan let's go <3
Gesponsorde inhoud

[GZ] Said the cockroach to the raven Empty Re: [GZ] Said the cockroach to the raven

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum