welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Daechir Elessedil
Daechir Elessedil
Member
Real name : Caro
Aantal berichten : 32
IC posts : 8

Character sheet
Age: 18 (36)
Occupation: Assassin
Residence : Forlindon, Nymmerwell

Aaargh, matey Empty Aaargh, matey

ma okt 09, 2017 9:19 pm
*kuch* Nee hoor, geen tweede char familie zoektocht.

Dus wel, ik ga dus een piraatje maken dat staat vast. Hij gaat dus afkomstig zijn van Brightwater Keep, al kan dat eventueel nog veranderd worden. Zijn fc is Jason Momoa, dus wel je kan al een beetje voorstellen wat voor een char dat gaat worden. Een grote bruut tbh. Maar ik zoek dus wat familie en of vrienden, dus als je ideetjes hebt gooi er hier maar in. Ik sta legit open voor alles, en ik weet dat ik jullie heel weinig info geef, maar euh ja ik ben een kneus en heb nog niet echt wat uitgedacht (a)
avatar
Gast
Gast

Aaargh, matey Empty Re: Aaargh, matey

ma okt 09, 2017 9:50 pm
Yesss Pirates! ;D

Bo (@Evelyn Keightley) en ik Marie (@Sasha Keightley) hadden een idee over een plot. (Mocht je het niets vinden brand vooral los.)

Eve en Sasha zijn zussen. Eve is de Duchess van Cois, Sasha is een "lady" die zich liever bezighoud met reizen en piraterij. Hun vader is niet bepaald blij met beide dames. Hij heeft ook nogal wat losse handjes van tijd tot tijd.

Wellicht is het tof dat jouw oc en de vader van Eve/Sasha een deal hadden gesloten om Eve te vergiftigen? En dat hun vader voor schepen (Gezien hij in principe een deel van Cois nog bezit) zorgt die hij zou kunnen gebruiken om zijn piraten ding te doen? En dat Sasha vervolgens met hem mee gaat. En aangezien Sasha zo'n beetje waardeloos is in de ogen van haar vader kan hij haar als "handelswaar" zien (?)
Daechir Elessedil
Daechir Elessedil
Member
Real name : Caro
Aantal berichten : 32
IC posts : 8

Character sheet
Age: 18 (36)
Occupation: Assassin
Residence : Forlindon, Nymmerwell

Aaargh, matey Empty Re: Aaargh, matey

ma okt 09, 2017 9:56 pm
Ooh, dat is zeker wel heel intresting ja omg ;o
Het is wel zo, mijn piraatje word waarschijnlijk geen captain maar hij gaat als het mag van Wolf in Romeo's crew.
God, ik ben hier zo slecht in ahaha, dit helpt je vast niet superveel verder.
avatar
Gast
Gast

Aaargh, matey Empty Re: Aaargh, matey

ma okt 09, 2017 10:03 pm
Daechir Elessedil schreef:Ooh, dat is zeker wel heel intresting ja omg ;o
Het is wel zo, mijn piraatje word waarschijnlijk geen captain maar hij gaat als het mag van Wolf in Romeo's crew.
God, ik ben hier zo slecht in ahaha, dit helpt je vast niet superveel verder.


Ahh geeft niet! Wellicht kunnen we dan alsnog iets bedenken. Bijvoorbeeld dat hij hem inhuurt voor "extra klusjes" en dat soort dingen?
Daechir Elessedil
Daechir Elessedil
Member
Real name : Caro
Aantal berichten : 32
IC posts : 8

Character sheet
Age: 18 (36)
Occupation: Assassin
Residence : Forlindon, Nymmerwell

Aaargh, matey Empty Re: Aaargh, matey

ma okt 09, 2017 10:10 pm
Wel, dat gaat zeker en vast. Al deze opties, waar we zeker iets mee moeten doen!
avatar
Gast
Gast

Aaargh, matey Empty Re: Aaargh, matey

ma okt 09, 2017 10:19 pm
Mocht je zover zijn dan weet je ons te vinden ;D Dan kunnen we altijd iets verder uitwerken
Gesponsorde inhoud

Aaargh, matey Empty Re: Aaargh, matey

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum