welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Helena Compton
Helena Compton
Member
Aantal berichten : 6
IC posts : 1

Character sheet
Age: 23
Occupation: None
Residence : Traveling

[GZ] Help Empty [GZ] Help

wo okt 11, 2017 12:35 pm
burn
WHEN THE LIGHT'S TURNING DOWN, THEY DON'T KNOW WHAT THEY HEARD, STRIKE THE MATCH, PLAY IT LOUD, GIVING LOVE TO THE WORLD. WE'LL BE RAISING OUR HANDS, SHINING UP TO THE SKY 'CAUSE WE GOT THE FIRE, FIRE, FIRE.
  
INTRO

Helena is pasgeleden veranderd in een Vampier door haar toenmalige vriend. Hoe dit precies is gebeurd kan ze zich niet herinneren. Zij herinnert zich een verbaal gevecht tussen haar vriend en Vader (wie haar fysiek mishandelde), herinnert zich pissig te zijn geweest en voor het eerst aan alcohol te hebben gezeten... Alles daarna is een waas, behalve het feit dat ze de volgende ochtend wakker werd als een vampier, naast haar vriend. Ze is er vandoor gegaan en heeft niet meer terug gekeken, hem niet de kans gevend uit te leggen wat er is gebeurd.

LOOKING FOR

Ik zoek iemand die haar kan begeleiden. Iemand die haar leert hiermee om te gaan en een beetje helpt haar leven weer in het gareel te krijgen. Een vriend, een mentor, hoe je het ook noemen wilt. Ze kan het overduidelijk niet zelf aan, immers. Het liefste zie ik wel een ervaren vampier die haar hulp biedt, maar een goede, menselijke vriend die haar helpt haar leven weer een beetje in het gareel te krijgen is absoluut ook welkom.

Ook wil ik (uiteindelijk - geen haast) haar vriend ook graag in de RPG hebben. Ze waren een interessant koppel. Hij was aardig aan het stereotype "bad boy", al had hij eigenlijk een best goed hart achter die grote, sarcastische mond. Iets wat niet lijkt te passen bij het goodie-twoshoes meisje dat ze zelf was. Ze zal in het begin best pissig op hem zijn, maar hoe dit verder verloopt is volledig aan de RPG. De reden dat hij haar heeft veranderd is ook nog te bespreken.
❤️
Vivian Crowford
Vivian Crowford
Member
Real name : Quinty
Aantal berichten : 56
IC posts : 8

Character sheet
Age: 24 Year // Immortal
Occupation: Huntress
Residence : Brightwater Keep

[GZ] Help Empty Re: [GZ] Help

wo okt 11, 2017 1:29 pm
Vriend heb ik niet, vriendin heb ik wel c:

Eventueel wil Vivian d'r wel de basis van het vampier zijn uitleggen. Zelf loopt ze al een paar decennia zo rond, maar heeft ze haar tijd vooral gebruikt om rond te reizen. Ervaring heeft ze dus wel c:

I don't know of je een uitgebreide aanmelding wilt ofzo xD
Lexa
Lexa
Member
Real name : Wrap
Aantal berichten : 559
IC posts : 503

Character sheet
Age: 22
Occupation: Commander
Residence : Mothers watch

[GZ] Help Empty Re: [GZ] Help

do okt 12, 2017 1:14 am
Geen zorgen, "vriend" doelde op beide geslachten. Ik vind Vivian goed klinken! Gezien 't feit dat ze een beetje van dezelfde "menselijke" leeftijd zijn zal 't voor Helena wss meer relatable voelen.

Ik heb een open topicje op Helena, maar als je wil kunnen we ook 'n nieuwe maken/whatever
Vivian Crowford
Vivian Crowford
Member
Real name : Quinty
Aantal berichten : 56
IC posts : 8

Character sheet
Age: 24 Year // Immortal
Occupation: Huntress
Residence : Brightwater Keep

[GZ] Help Empty Re: [GZ] Help

do okt 12, 2017 11:50 am
Sure, lijkt me leuk c:

Kies maar wat je het beste uit komt, ik kan op zowel bestaande als nieuwe topic reageren ^^.
Gesponsorde inhoud

[GZ] Help Empty Re: [GZ] Help

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum