welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Cesare Alderisi
Cesare Alderisi
Member
Real name : Celeste
Aantal berichten : 33
IC posts : 19

Character sheet
Age: 22
Occupation: Cartographer
Residence : D'Auvignon

[GZ] someone to get this boy out of his closet Empty [GZ] someone to get this boy out of his closet

ma okt 30, 2017 5:43 pm
SHOW ME THE WORLD // Cesare
Yo yo yo~

Dus, Cesare zit behoorlijk diep in de kast. Like, hij heeft altijd problemen met zijn ‘performance’ bij vrouwen met als gevolg dat hij nog nooit echt samen met een vrouw geweest is, maar hij blijft zichzelf vertellen dat ie gewoon de juiste vrouw nog niet is tegengekomen. Dit terwijl zijn lichaam absoluut geen problemen heeft om, uh, mannelijk schoon te appreciëren. Maar daar zoekt hij voor de rest niets achter, want het kan toch niet dat hij iets anders wil dan het hele huisje-boompje-beestje met de juiste vrouw, hij is gewoon normaal, dank je feestelijk.

Ik ben eigenlijk op zoek naar iemand die Cesare aan z’n haren die kast uittrekt – een man waar hij zo als een blok voor valt dat hij wel met zijn issues moet dealen. Afkomst, leeftijd en geschiedenis maken me niet superveel uit, Cesare komt zo’n beetje overal c: Het enige wat ik nodig heb is iemand die heel geduldig met hem kan zijn en niet meteen afknapt op zijn niet-zo-handige opmerkingen als het op homosexualiteit aankomt, want hij is nog alles behalve klaar dit van zichzelf te accepteren.

Beware: here be angst and a whoooole bag of issues.

Dus, mocht het je leuk lijken het project dat Cesare Alderisi heet onder handen te nemen, let me know :3 Ook voor overige ideeën sta ik open!

Celeste~★
Ragya Airon
Ragya Airon
Member
Real name : Jamie
Aantal berichten : 52
IC posts : 24

Character sheet
Age: 20 years in appearance
Occupation: Pet
Residence : Traveller, homecity Navarre

[GZ] someone to get this boy out of his closet Empty Re: [GZ] someone to get this boy out of his closet

ma okt 30, 2017 5:48 pm
Ik heb Hati in de aanbieding? Hij is de eigenaar van 'the dirty paws' brothel en staat nog al bekend om alles en iedereen te doen, hiermee zeker enkele mannen de kast uit gegooid te hebben B) Hij is nergens meer van onder de indruk en kan de emoties van andere voelen en aansturen, dus mocht het nodig zijn zou hij dit ook in de strijd gooien. Kijk maar een beetje door zijn topics heen, dan krijg je wel een manier van hoe hij is xD
Cesare Alderisi
Cesare Alderisi
Member
Real name : Celeste
Aantal berichten : 33
IC posts : 19

Character sheet
Age: 22
Occupation: Cartographer
Residence : D'Auvignon

[GZ] someone to get this boy out of his closet Empty Re: [GZ] someone to get this boy out of his closet

ma okt 30, 2017 6:21 pm
Op zich lijkt Hati me een leuke optie c: Het enige wat ik liever niet wil is dat hij Cesare echt probeert te beïnvloeden d.m.v. z'n psychic linking; ik wil echt dat het voor Cesare tot een langzame acceptatie komt en dat zie ik wat moeilijker worden als hij er zeg maar in gelokt wordt zeg maar :']

Maar otherwise, yush :3 Alleen nog even denken hoe het tot een meeting komt hehe xD
Ragya Airon
Ragya Airon
Member
Real name : Jamie
Aantal berichten : 52
IC posts : 24

Character sheet
Age: 20 years in appearance
Occupation: Pet
Residence : Traveller, homecity Navarre

[GZ] someone to get this boy out of his closet Empty Re: [GZ] someone to get this boy out of his closet

ma okt 30, 2017 6:55 pm
Dat kan ofc ook xD Dan doen we gewoon dat Hati een slome dag heeft en is van "hey dat is een leuk projectje" en dan poor Cesare de rest van de week last heeft van Hati die steeds op komt dagen xD Daarbij gaat hij de issues en opmerkingen alleen maar leuk vinden om te volgen :')

Ik weet niet of Cesare makkelijk naar de kou toe trekt? Anders gaat Hati wel op vakantie naar zijn gebied xD Hati zou daarna wel de eerste move doen en contact zoeken met hem
Cesare Alderisi
Cesare Alderisi
Member
Real name : Celeste
Aantal berichten : 33
IC posts : 19

Character sheet
Age: 22
Occupation: Cartographer
Residence : D'Auvignon

[GZ] someone to get this boy out of his closet Empty Re: [GZ] someone to get this boy out of his closet

ma okt 30, 2017 7:11 pm
Yes, sounds good! :3 Cesare is overal wel zo'n beetje te vinden, dus hij kan best naar Hillerød komen c: Roep maar wat je liever hebt xD
Asher Morrigan
Asher Morrigan
Member
Real name : Demi
Aantal berichten : 758
IC posts : 559

Character sheet
Age: 38
Occupation:
Residence :

[GZ] someone to get this boy out of his closet Empty Re: [GZ] someone to get this boy out of his closet

ma okt 30, 2017 7:13 pm
Ik denk niet dat Asher hem uit de kast gaat krijgen lol, maar een cartograaf lijkt me wel een handige connectie voor de kapitein van een vloot B) We kunnen wel doen dat ze elkaar al wat langer kennen, dat Asher hem vaker heeft bezocht voor dat soort dingen of iets dergelijks?
Cesare Alderisi
Cesare Alderisi
Member
Real name : Celeste
Aantal berichten : 33
IC posts : 19

Character sheet
Age: 22
Occupation: Cartographer
Residence : D'Auvignon

[GZ] someone to get this boy out of his closet Empty Re: [GZ] someone to get this boy out of his closet

ma okt 30, 2017 7:40 pm
Yeuy, business connections <3 Yes, lijkt me een strak plan ;D
Asher Morrigan
Asher Morrigan
Member
Real name : Demi
Aantal berichten : 758
IC posts : 559

Character sheet
Age: 38
Occupation:
Residence :

[GZ] someone to get this boy out of his closet Empty Re: [GZ] someone to get this boy out of his closet

do nov 02, 2017 11:32 pm
hell yeah B) een topic doen dan?
Madalena Valnaris
Madalena Valnaris
Member
Real name : Celeste
Aantal berichten : 15
IC posts : 1

Character sheet
Age: 27
Occupation: Lady of the manor
Residence : Archeon

[GZ] someone to get this boy out of his closet Empty Re: [GZ] someone to get this boy out of his closet

do nov 02, 2017 11:39 pm
Yush, is goed ;D
Wie maakt? ;o
Asher Morrigan
Asher Morrigan
Member
Real name : Demi
Aantal berichten : 758
IC posts : 559

Character sheet
Age: 38
Occupation:
Residence :

[GZ] someone to get this boy out of his closet Empty Re: [GZ] someone to get this boy out of his closet

do nov 02, 2017 11:44 pm
zou jij willen doen? (a) ik moet nog wat doen voor m'n tentamen morgen :'D
Madalena Valnaris
Madalena Valnaris
Member
Real name : Celeste
Aantal berichten : 15
IC posts : 1

Character sheet
Age: 27
Occupation: Lady of the manor
Residence : Archeon

[GZ] someone to get this boy out of his closet Empty Re: [GZ] someone to get this boy out of his closet

vr nov 03, 2017 2:57 pm
Is goed~ c: Ik probeer hem morgen te maken, ben een klein beetje dood nu lol :')
Jasper Ethelwin
Jasper Ethelwin
Member
Real name : Vinci
Aantal berichten : 105
IC posts : 50

Character sheet
Age: 31 years old
Occupation: Governor of Sunfall
Residence : Sunfall

[GZ] someone to get this boy out of his closet Empty Re: [GZ] someone to get this boy out of his closet

zo nov 05, 2017 6:25 pm
Ik heb misschien wel Jasper voor je? c: Hij is redelijk open over zijn seksualiteit. Persoonlijk denk ik niet dat hij goed liefdesmateriaal is voor Cesare, maar misschien kan hij wel diegene zijn die hem vertelt dat een gezin met vrouw en kinderen niet per se de 'norm' hoeft te zijn?
Cesare Alderisi
Cesare Alderisi
Member
Real name : Celeste
Aantal berichten : 33
IC posts : 19

Character sheet
Age: 22
Occupation: Cartographer
Residence : D'Auvignon

[GZ] someone to get this boy out of his closet Empty Re: [GZ] someone to get this boy out of his closet

zo nov 05, 2017 7:34 pm
Oeh yes, dat zou Cesare denk ik wel kunnen helpen~ ;o Misschien Jasper als voorbeeld dat er geen horrible dingen gebeuren als Cesare toegeeft dat ie op mannen valt c': Yesss, likey :3

Topicje doen dan? ;o
Jasper Ethelwin
Jasper Ethelwin
Member
Real name : Vinci
Aantal berichten : 105
IC posts : 50

Character sheet
Age: 31 years old
Occupation: Governor of Sunfall
Residence : Sunfall

[GZ] someone to get this boy out of his closet Empty Re: [GZ] someone to get this boy out of his closet

zo nov 05, 2017 7:51 pm
Yess, leuk! Zou jij hem misschien kunnen maken? c: Jasper hangt vooral rond in Rhoynar maar hij kan op zich ook naar Navarre als dat voor Cesare beter uitkomt
Cesare Alderisi
Cesare Alderisi
Member
Real name : Celeste
Aantal berichten : 33
IC posts : 19

Character sheet
Age: 22
Occupation: Cartographer
Residence : D'Auvignon

[GZ] someone to get this boy out of his closet Empty Re: [GZ] someone to get this boy out of his closet

zo nov 05, 2017 8:28 pm
Doe ik! Hij komt er hopelijk morgen aan c:
Gesponsorde inhoud

[GZ] someone to get this boy out of his closet Empty Re: [GZ] someone to get this boy out of his closet

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum