welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Cain Asbrændsson
Cain Asbrændsson
Member
Real name : ryann~
Aantal berichten : 32
IC posts : 0

Character sheet
Age: 48 years old
Occupation: slave trader
Residence : skorravir, falkreath

[wanted] gimme ur babies (aka cain's children) Empty [wanted] gimme ur babies (aka cain's children)

za nov 11, 2017 3:50 pm
wanted;
children


So yup; ik ben op zoek naar wat lieve (of niet zo lieve) kinderen voor die goede oude Cain~ No preferances qua geslacht en leeftijden enzovoorts~.

Ik heb nog niet heel veel voor Cain in gedachten; buiten dat hij een evil son of a bitch is; hij ziet nu eenmaal graag pijn, bloed, verderf en dood. Hij is een huishoudnaam in de Slave trade, dus dat is *slik* nice...

Basically zijn alle ideeen welkom voor kinderen; wellicht zijn ze zelf ook wel no good en zijn ze goed gebrainwashed door hun lieftallige vader;; of misschien zijn ze wel helemaal tegen hem en willen ze eigenlijk niet bekend staan als dochter/zoon van deze duivel. Wellicht bén je wel een kind van; maar heeft Cain hier geen idee van? Of misschien heb je gewoon een geschiedenis nodig van waar je karakter vandaan komt; is ook goed. x)

Het is heel goed mogelijk dat Cain's kinderen uit meerdere huwelijken zijn voortgekomen. Wat minder goed mogelijk is, is dat Cain kinderen heeft geadopteerd; zo goed is zn hart niet. I mean; slave trade? He'd probably sell you for a glass of milk before actually giving you any~ lol.

Nu, de kinderen van Cain zijn most likely tussen de 10 en de 30 jaar, en daar ben je dus vrij in. Zelfs rond dezelfde leeftijd kan; want Cain heeft z'n rondes wel gemaakt, if ya know what I mean... Ik wil het voor nu houden of 5 á 6 kinderen, afhankelijk hoeveel animo er voor is.

-----

Ik ben ook nog eventueel op zoek naar de broer van Cain; you've guessed it; Abel. Moet jonger zijn dan Cain; dat zijn de enige eisen. Geen verdere ideeen daarvoor; ik weet alleen dat Cain en Abel het niet bepaald goed konden vinden. Wellicht omdat Abel een vrijheidsstrijder is? I don't know...

Ik hoor het graaaaaaaaaaaaaaaaag~~~~~~~~~~~~ <3

David Lee
David Lee
Member
Real name : Appeltje
Aantal berichten : 28
IC posts : 1

Character sheet
Age: 592
Occupation: Clothing tailor/designer
Residence : Navarre

[wanted] gimme ur babies (aka cain's children) Empty Re: [wanted] gimme ur babies (aka cain's children)

za nov 11, 2017 5:42 pm
Idk maybe iets voor Teren? Als je dat leuk lijkt? idk c':

Maybe?
Cain Asbrændsson
Cain Asbrændsson
Member
Real name : ryann~
Aantal berichten : 32
IC posts : 0

Character sheet
Age: 48 years old
Occupation: slave trader
Residence : skorravir, falkreath

[wanted] gimme ur babies (aka cain's children) Empty Re: [wanted] gimme ur babies (aka cain's children)

za nov 11, 2017 7:59 pm
Klinkt goed~? ;3
Je mag helemaal zelf bepalen wat je verder wil; moet alleen weten of je besluit mijn achternaam te gebruiken,
of van wie ever je moeder is~ ow; en of cain van je bestaan weet x)
Maar daarover kunnen we PB'en~ ;3
Gwendolyn o' Castamere
Gwendolyn o' Castamere
Member
Real name : Marianne
Aantal berichten : 5
IC posts : 0

Character sheet
Age: 21
Occupation: Traveler
Residence : Falkreath

[wanted] gimme ur babies (aka cain's children) Empty Re: [wanted] gimme ur babies (aka cain's children)

zo nov 19, 2017 3:00 pm
Heyy~ ziet Gwen er uit als een leuke dochter voor m? (zo leuk is ze wss niet)
Achilles
Achilles
Member
Real name : Mimi
Aantal berichten : 74
IC posts : 33

Character sheet
Age: Immortal (35)
Occupation: Cultist
Residence : Traveler

[wanted] gimme ur babies (aka cain's children) Empty Re: [wanted] gimme ur babies (aka cain's children)

ma nov 20, 2017 8:56 pm
Misschien eventueel Devon?
Zijn 'afkomst' is nog behoorlijk onbekend en wat familie banden zouden hem wel gaaf maken!
Cain Asbrændsson
Cain Asbrændsson
Member
Real name : ryann~
Aantal berichten : 32
IC posts : 0

Character sheet
Age: 48 years old
Occupation: slave trader
Residence : skorravir, falkreath

[wanted] gimme ur babies (aka cain's children) Empty Re: [wanted] gimme ur babies (aka cain's children)

ma nov 20, 2017 9:42 pm
Ooeeewww~~ Klinkt beide goeeeewddd~~ <3

Zoals ik al eerder had gezegt; jullie mogen voor de rest alles zelf bepalen en zijn verder geheel vrij te bepalen wat jullie in Cain z'n verleden waren~
Lieftallige zoon en dochter of ik-moet-niets-van-je-weten dochter en zoon~ x)

Wil wel graag weten of jullie andere achternamen behouden (van de moeder of iets) of dat jullie de zijne aannemen~
Dan kan ik dat in z'n karakterkaart en whateffs verwerken~ ;3

Ohja; also, weet Cain van jullie bestaan? ;O
Evt verdere details kunnen via PB, zodat we de boel hier niet onderspammen haha!

Maar yay! More kids~ ;333
Abel Asbrændsson
Abel Asbrændsson
Member
Real name : Celeste
Aantal berichten : 4
IC posts : 0

Character sheet
Age: 42
Occupation: Healer
Residence : Skørravir

[wanted] gimme ur babies (aka cain's children) Empty Re: [wanted] gimme ur babies (aka cain's children)

di nov 21, 2017 10:09 am
Never fear, uncle Abel is here~ :3
Eventuele kiddies die niet zo'n goeie relationship met Cain hebben, kunnen misschien wel oké opschieten met Abel? If so, let me know~ <3
weet voor de rest nog niet veel voor 'm en kan pas van het weekend echt gaan denken zodra de verbouwing hier klaar is lol
Arden Frye
Arden Frye
Member
Real name : Celeste
Aantal berichten : 28
IC posts : 3

Character sheet
Age: 22
Occupation: Caretaker
Residence : Skørravir

[wanted] gimme ur babies (aka cain's children) Empty Re: [wanted] gimme ur babies (aka cain's children)

vr nov 24, 2017 4:35 pm
whoop dubbelpost
Arden als dochter voor Cain? :3
Gesponsorde inhoud

[wanted] gimme ur babies (aka cain's children) Empty Re: [wanted] gimme ur babies (aka cain's children)

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum