welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Griselda Styrbiorn
Griselda Styrbiorn
Member
Real name : Nienke
Aantal berichten : 44
IC posts : 13

Character sheet
Age: 18
Occupation: Horsebreeder's daughter
Residence : Skørravir, Falkreath

Nientje - Pagina 2 Empty Re: Nientje

wo nov 29, 2017 10:31 pm
Hahaha nee zeker niet, heb wel eens wat video's gezien van zijn vrouw waar ik het echt niet mee eens ben (dat is nog licht uitgedrukt)
Pat is gelukkig wel wat beter (hij snapt en begrijpt wel wat hij doet) maar hij kan inderdaad in sommige video's iets té hard zijn. Persoonlijk hou ik er niet zo van om zoveel stress op een paard te leggen. Het is wel snel en effectief maar zoals mijn favoriete horseperson (Rick Gore) zegt, the slow way is the best way with a horse. Het is totaal niet nodig om een paard zo te rushen maar zij doen het natuurlijk voor show dus moet het zo snel mogelijk.
Denk dat dat ook het grootste probleem is met Pat, omdat hij geld verdient met zijn methodes en mensen willen altijd de snelste weg, want hij is wel een goed paardenmens alleen hij wordt beïnvloed door het feit dat hij er geld mee moet verdienen. Mensen betalen niet voor langzame methodes.
(Wat dat betreft zou ik echt Rick Gore aanraden, hij geeft veel educatieve lessen in het begrijpen van paarden en het is gratis. Hij heeft wel geen video's voor het leren van trucjes maar wel hele goede 'sacking out' video's)
Eideard Breckinridge
Eideard Breckinridge
Member
Real name : Femke
Aantal berichten : 253
IC posts : 35

Character sheet
Age: 53 years
Occupation: Doctor
Residence : Mother's Heart

Nientje - Pagina 2 Empty Re: Nientje

za dec 02, 2017 9:36 am
Griselda Styrbiorn schreef:Ja ik zoek tegenwoordig ook specifiek naar iets wat bitloos is en het is inderdaad eigenlijk niets anders dan met bit rijden (al lijkt het me ook wel eens cool om te leren rijden met een teugel zoals Rick doet maar goed dat kan ik nog niet)
Het is wel mogelijk maar echt extreem duur, hoewel aan de andere kant Mustangs weer heel goedkoop zijn. In Duitsland zit wel een organisatie die wilde Mustangs naar Europa haalt, American Mustang Germany. Je kunt via hun ook mustangs kopen en zij helpen je met alles, van de vliegreis tot het kopen van de mustang van het BLM. Alleen tja de vliegkosten zijn 2000 euro :c
Maar Shetjes zijn ook super leuk! Snap ik wel dat je ze dan graag wilt hebben als je toch niet wilt rijden, want het is toch leuk gezelschap.
&Tja, helaas kan niet iedereen het hebben en hij zegt wel precies wat hij ervan vind, de harde waarheid. Jammer genoeg wil niet iedereen het geloven.
(Jup, super leerzaam. De meeste mensen die ik ken die hem kijken vinden die video's te saai but I love them)
Oh wauw, ik wist niet dat er zulke organisaties bestaan! Ik heb ze even opgezocht en het is inderdaad aan de prijzige kant, al is dat natuurlijk wel logisch ivm de import. Het is wel fijn om te weten dat die optie er is, dus misschien over een jaar of tien... (a)
Shetlanders denken weleens dat ze wilde Mustangs zijn, dus dat zou wel een mooi goedkoper alternatief zijn :'D
Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum