welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Ridley Byrne
Ridley Byrne
Member
Real name : Celeste
Aantal berichten : 72
IC posts : 38

Character sheet
Age: 29
Occupation: Jack of all trades
Residence : Seere

[TS] Son can you play me a melody Empty [TS] Son can you play me a melody

di nov 28, 2017 10:47 am
Hiya~ c:

Kort gezegd, ik ben nog op zoek naar wat topicjes ;D Ik heb de volgende personages in de aanbieding:

Arden Frye | 22 | omnisexual & genderfluid | Caretaker | Skørravir / Falkreath
Arden, geboren in Cois, is Cain Asbrændsson’s dochter die sinds kort bij hem inwoont. Haar moeder is overleden en haar stiefvader heeft het gezin verlaten toen Arden veertien was; ze heeft toen tegen haar ouders verteld dat ze zich op sommige dagen geen vrouw voelt, maar een man, en dat ze tevens op beide geslachten valt. Haar moeder heeft haar toen vanuit Cois mee teruggenomen naar Falkreath. Na haar moeders dood heeft ze haar biologische vader opgezocht, bij wie ze nu inwoont. Ze zorgt voor zijn dieren en is het liefste op zijn estate, ook al keurt ze zijn slavenhandel af. Ze heeft hier echter nooit iets over gezegd omdat ze bang is dat ze weggestuurd wordt. Ze komt voornamelijk in Skørravir.

Charlotte Manderly | 25 | pansexual | Madam | Isla de Juegas / anywhere
Charlotte is de Madam van de Blooming Rose op Isla de Juegas en spendeert het grootste gedeelte van haar tijd hier. Ze heeft vroeger ook als courtisane in de Rose gewerkt, maar toen de vorige Madam ermee stopte, heeft Charlotte het stokje overgenomen. Ze neemt af en toe nog klanten mee naar boven, maar houdt zich vooral bezig met het regelen van zaken zodat de Rose goed blijft lopen. Zoals gezegd is ze meestal op Isla de Juegas te vinden, al komt ze ook in andere delen van Fallen Skies voor zaken.

Cesare Alderisi | 22 | closeted homosexual | Cartographer | D'Auvignon / anywhere
Cesare is geboren in Nymmerwell. Zijn moeder was een elf, zijn vader een mens uit D’Auvignon. Op zijn moeders verzoek is hij naar D’Auvignon vertrokken na haar dood, waar hij bij zijn vader in de leer is gegaan en inmiddels een gerenomeerd cartograaf is die vooral op verzoek werkt. Hij is homoseksueel, maar zit nog diep in de kast en wil dit eigenlijk totaal niet van zichzelf accepteren. Vanwege zijn werk is hij eigenlijk overal in Fallen Skies wel te vinden.

Madalena Valnaris | 27 | heterosexual | Lady of the manor | Archeon / Valyria
Madalena is, kort gezegd, een verwend kreng. Ze is opgegroeid in armoede, maar is rijk getrouwd en leeft nu een luxe leventje. Ze is, voor haar huidige man, al éénmaal getrouwd geweest, maar heeft haar eerste man destijds vergiftigd omdat hij van plan was haar te verlaten. Nadat ze een tijd op zijn geld heeft kunnen teren, is ze vier jaar geleden opnieuw getrouwd met een man waar ze eigenlijk geen bal aan vindt, maar ze wil haar comfortabele levensstijl niet opgeven. Ze neemt echter geregeld andere mannen mee naar bed. Ze is voornamelijk te vinden in Archeon, al komt ze ook soms in de rest van Valyria.

Ridley Byrne | 29 | homosexual | Jack of all trades | Seere
Ridley is behoorlijk messed up. Hij heeft tot voorkort jaren bij Ouroboros gevochten, waarbij hij in eerste instantie niet wilde vechten en zich eigenlijk totaal niet inzette tijdens de gevechten; zijn handler heeft hem toen dusdanig vreselijke dingen buiten de gevechten om laten doen dat Ridley op een gegeven moment gewoon knapte en een alternate personality naar boven kwam, die zichzelf Hydra noemde. Waar Ridley zachtaardig en zorgzaam is, is Hydra wreed en gewelddadig. Na zijn vrijlating van Ouroboros heeft Ridley Rhoynar verlaten en zich gevestigd in de bossen van Nymmerwell, maar nadat Hydra daar iemand vermoord heeft, is hij teruggekeerd naar Seere en heeft zich hier gevestigd. Hij verdient zijn geld door het doen van allerlei klusjes (denk aan het verslepen van spullen, het volladen of afladenvan schepen, etc.). Hij houdt zich het liefste afzijdig van de algemene bevolking, voornamelijk omdat Hydra nog geregeld boven komt (vooral wanneer Ridley zich bedreigd voelt). Omdat hij bang is nog meer slachtoffers te maken, komt hij eigenlijk niet buiten Seere.

Abel Asbrændsson | 42 | bisexual | Healer | Skørravir / Falkreath
Abel is Cain's jongere broer, maar de twee spreken elkaar eigenlijk amper en kunnen absoluut niet met elkaar door één deur. De voornaamste reden hiervoor is dat Abel Cain's slavenhandel absoluut afkeurt en zelfs actief zijn best doet deze te saboteren. Zodoende redt hij geregeld slaven uit Cain’s collectie. Hij is ooit getrouwd geweest, maar zijn vrouw is inmiddels overleden; kinderen heeft hij niet, aangezien zijn enige zoon dood geboren is en zijn vrouw bij hun tweede zwangerschap een miskraam heeft gekregen. Hij werkt als heler in Skørravir, maar is ook elders in Falkreath te vinden als dat nodig is.

Voorkeur gaat uit naar Ridley, Arden en Abel zodra ie af is. Bij goede ideeën voor de andere drie zal ik echter geen nee zeggen!

Lemme know~ <3

Celeste~★
Eric Ó hEachtighearna
Eric Ó hEachtighearna
Member
Real name : Denise
Aantal berichten : 112
IC posts : 96

Character sheet
Age: 364
Occupation: Professional fucker
Residence : Falkreath

[TS] Son can you play me a melody Empty Re: [TS] Son can you play me a melody

di nov 28, 2017 10:59 am
Ik wil anders wel een topicje Razz Met wie het dan ook fijner is voor je, ik laat Eric zo nodig overal wel heengaan ^^
Ridley Byrne
Ridley Byrne
Member
Real name : Celeste
Aantal berichten : 72
IC posts : 38

Character sheet
Age: 29
Occupation: Jack of all trades
Residence : Seere

[TS] Son can you play me a melody Empty Re: [TS] Son can you play me a melody

di nov 28, 2017 11:04 am
Oeh, misschien is hij wel interessant voor Ridley, aangezien ze beiden (een vorm van) DID hebben? ;o Is misschien wel een beetje ver weg voor Eric though :']
Eric Ó hEachtighearna
Eric Ó hEachtighearna
Member
Real name : Denise
Aantal berichten : 112
IC posts : 96

Character sheet
Age: 364
Occupation: Professional fucker
Residence : Falkreath

[TS] Son can you play me a melody Empty Re: [TS] Son can you play me a melody

di nov 28, 2017 11:07 am
Waarom niet~ toch leuk Razz en dan loopt hij gewoon wat verder xD wie maakt het topic aan?
Ridley Byrne
Ridley Byrne
Member
Real name : Celeste
Aantal berichten : 72
IC posts : 38

Character sheet
Age: 29
Occupation: Jack of all trades
Residence : Seere

[TS] Son can you play me a melody Empty Re: [TS] Son can you play me a melody

di nov 28, 2017 11:08 am
Nice :3 Maakt mij niets uit, als je toevallig niets te doen hebt mag jij, anders maak ik hem wel :']
Eric Ó hEachtighearna
Eric Ó hEachtighearna
Member
Real name : Denise
Aantal berichten : 112
IC posts : 96

Character sheet
Age: 364
Occupation: Professional fucker
Residence : Falkreath

[TS] Son can you play me a melody Empty Re: [TS] Son can you play me a melody

di nov 28, 2017 11:09 am
Ik maak m wel aan, zit toch ziek thuis
Gesponsorde inhoud

[TS] Son can you play me a melody Empty Re: [TS] Son can you play me a melody

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum