welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Agatha Morstan
Agatha Morstan
Member
Real name : Femke
Aantal berichten : 31
IC posts : 13

Character sheet
Age: 28 years
Occupation: Sheriff
Residence : Travelling

Lawful and Lawless Empty Lawful and Lawless

di jan 30, 2018 10:00 am
Heya!

Zoals je waarschijnlijk al gemerkt hebt, is Agatha een sheriff. Ze reist doorheen Fallen Skies om misdaden op te lossen en de daders te pakken. Daar ben ik dus naar op zoek: Misdadigers die bij Agatha heel hoog op de prioriteitenlijst staan. Dit zit niet direct vast aan een topic, maar mochten ze elkaar eens tegenkomen kan dat voor mooie drama zorgen. Natuurlijk kan dit ook de andere kant op werken en zouden sommigen juist Agatha een aantal meter onder de grond zien liggen.

Het is geen must, maar ik zoek ook naar twee specifieke daders. In Agatha’s karakterkaart kun je lezen dat haar vader, een rijke koopman, en haar moeder door een huurmoordenaar werden omgelegd. De huurmoordenaar en diens opdrachtgever (een concurrent van Agatha’s vader) zijn nooit gevonden, dus wie weet kan zij deze oude zaak nog oplossen.

Als laatste ben ik op zoek naar jeugdvrienden van Agatha. Hier heb ik geen eisen voor, behalve dat ze ongeveer haar leeftijd moeten hebben. Daar mag gerust een aantal jaar tussen zitten. Of ze nog contact met hen heeft, kunnen we nog wel overleggen.

Mocht je nog verdere ideeën hebben, mag je dat natuurlijk altijd voorstellen Wink
(Wel een sidenote, ze is getrouwd met haar werk. Crushes zijn hier dus niet van toepassing van Agatha’s kant.)


Hit list:
• Helios (former childhood friend, murderer)
• Lestat (put a theatre on fire)
• Kallista Mevolent (killings)
• Rinzler (murderer, hitman)

Special cases:
• Jacob Frye (assassin, invulnerable because he's working for His Majesty Larethian)
• Kaz Brekker (master thief, invulnerable - now King's spy)

Allies:
• Division of Civic Security (Mercier Reyne)


Laatst aangepast door Agatha Morstan op di jul 03, 2018 8:17 pm; in totaal 11 keer bewerkt
Helios
Helios
Member
Real name : Linn
Aantal berichten : 222
IC posts : 95

Character sheet
Age: 22 // immortal
Occupation: Beast Keeper
Residence : Navarre

Lawful and Lawless Empty Re: Lawful and Lawless

za feb 03, 2018 3:58 pm
Soooo, Helios gaat kinda het land af en pleegt hier en daar soms wel eens nogal een brute moord of een brute aanval op iemand. Dus misschien dat Agatha hem probeert te vinden?~

& also, het zou ook goed mogelijk zijn dat ze jeugdvrienden zijn geweest. Hij is ongeveer 26 jaar oud (al lijkt hij 22 omdat hij al vier jaar vampier is) en is eigenlijk pas vanaf zijn 17e zoiets de slechte kant op gegaan. Maybe we can work something out?
Eideard Breckinridge
Eideard Breckinridge
Member
Real name : Femke
Aantal berichten : 253
IC posts : 35

Character sheet
Age: 53 years
Occupation: Doctor
Residence : Mother's Heart

Lawful and Lawless Empty Re: Lawful and Lawless

za feb 03, 2018 4:04 pm
Dan staat hij bijna gegarandeerd op haar lijst, inderdaad (a)

En klinkt goed! Dan zit daar gelijk wat extra drama bij c: (Ik zal voor het gemak wel een bericht sturen via Discord)
Ezra Romanos
Ezra Romanos
Member
Real name : Bubbles
Aantal berichten : 27
IC posts : 11

Character sheet
Age: 32
Occupation: Professor & Alchemist
Residence : Nowhere

Lawful and Lawless Empty Re: Lawful and Lawless

zo feb 04, 2018 8:38 pm
Hello!

Qua hit list of jeugdvriend zal Ezra niet echt in aanmerking komen (tenzij je hem met zijn 36 jaar niet te oud vindt haha), maar zie je het misschien zitten dat Agatha en hij in het verleden weleens samen hebben gewerkt? Wellicht dat Ezra's expertise rond alchemie bijvoorbeeld van pas is gekomen om misdaden op te lossen waarbij zaken als gif in het spel waren. Ik noem even iets. Laat maar weten of het je iets lijkt!
Agatha Morstan
Agatha Morstan
Member
Real name : Femke
Aantal berichten : 31
IC posts : 13

Character sheet
Age: 28 years
Occupation: Sheriff
Residence : Travelling

Lawful and Lawless Empty Re: Lawful and Lawless

ma feb 05, 2018 8:51 am
Ezra Romanos schreef:Hello!

Qua hit list of jeugdvriend zal Ezra niet echt in aanmerking komen (tenzij je hem met zijn 36 jaar niet te oud vindt haha), maar zie je het misschien zitten dat Agatha en hij in het verleden weleens samen hebben gewerkt? Wellicht dat Ezra's expertise rond alchemie bijvoorbeeld van pas is gekomen om misdaden op te lossen waarbij zaken als gif in het spel waren. Ik noem even iets. Laat maar weten of het je iets lijkt!
Klinkt goed! Hij zou dus min of meer forensisch onderzoek kunnen toepassen als het op gif aankomt?
Ezra Romanos
Ezra Romanos
Member
Real name : Bubbles
Aantal berichten : 27
IC posts : 11

Character sheet
Age: 32
Occupation: Professor & Alchemist
Residence : Nowhere

Lawful and Lawless Empty Re: Lawful and Lawless

ma feb 05, 2018 9:30 am
Precies! Gif en andere dingen die met alchemie te maken hebben of waar alchemie bij kan helpen (denk aan goedjes die voetstappen bijvoorbeeld tijdelijk zichtbaar maken).
Agatha Morstan
Agatha Morstan
Member
Real name : Femke
Aantal berichten : 31
IC posts : 13

Character sheet
Age: 28 years
Occupation: Sheriff
Residence : Travelling

Lawful and Lawless Empty Re: Lawful and Lawless

ma feb 05, 2018 10:00 am
Ooh, I like that! Dan lijkt het me inderdaad heel goed mogelijk dat Agatha hem een aantal keer om hulp heeft gevraagd bij het oplossen van een zaak. (Ik moet daarbij ook gelijk denken aan luminol om weggeveegd/weggewassen bloed te ontdekken etc)
Ezra Romanos
Ezra Romanos
Member
Real name : Bubbles
Aantal berichten : 27
IC posts : 11

Character sheet
Age: 32
Occupation: Professor & Alchemist
Residence : Nowhere

Lawful and Lawless Empty Re: Lawful and Lawless

ma feb 05, 2018 10:16 am
Me too! En ja dat precies inderdaad. Zin in een topic anders om te kijken hoe die samenwerking in zijn werk gaat? (:
Agatha Morstan
Agatha Morstan
Member
Real name : Femke
Aantal berichten : 31
IC posts : 13

Character sheet
Age: 28 years
Occupation: Sheriff
Residence : Travelling

Lawful and Lawless Empty Re: Lawful and Lawless

ma feb 05, 2018 10:19 am
Sure thing! Zou jij kunnen starten? c:
(Ik heb overigens geen voorkeur qua gebied, maar op dit moment zit Agatha vooral in Valyria en Navarre.)
Ezra Romanos
Ezra Romanos
Member
Real name : Bubbles
Aantal berichten : 27
IC posts : 11

Character sheet
Age: 32
Occupation: Professor & Alchemist
Residence : Nowhere

Lawful and Lawless Empty Re: Lawful and Lawless

ma feb 05, 2018 10:23 am
Prima! Dat wordt dan vanavond ergens, omdat ik nu op mijn werk ben haha. Zal ik gewoon invullen dat Agatha hem weer om hulp heeft gevraagd of wil je doen dat ze elkaar nu voor het eerst ontmoeten in dit topic?
Eideard Breckinridge
Eideard Breckinridge
Member
Real name : Femke
Aantal berichten : 253
IC posts : 35

Character sheet
Age: 53 years
Occupation: Doctor
Residence : Mother's Heart

Lawful and Lawless Empty Re: Lawful and Lawless

ma feb 05, 2018 10:47 am
Je mag er wel vanuit gaan dat ze hem weer om hulp heeft gevraagd ^^
Ezra Romanos
Ezra Romanos
Member
Real name : Bubbles
Aantal berichten : 27
IC posts : 11

Character sheet
Age: 32
Occupation: Professor & Alchemist
Residence : Nowhere

Lawful and Lawless Empty Re: Lawful and Lawless

ma feb 05, 2018 10:50 am
Top! Ik ga er mee aan de slag. Leuk ^^
Gesponsorde inhoud

Lawful and Lawless Empty Re: Lawful and Lawless

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum