welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
avatar
Tamlin Spring
Member
Real name : Nath
Aantal berichten : 330
IC posts : 65

Character sheet
Age: 22
Occupation: Kingsguard
Residence : Navarre, D'auvignon.

[GZ] Crew  - Pagina 2 Empty Re: [GZ] Crew

vr feb 02, 2018 3:23 pm
Kaz Brekker schreef:@Nath; Ooh, dat lijkt me super, ik heb sowieso nog latere plannetjes met Kaz en dan zou Lestat zeer goed van pas kunnen komen. Ik ben voor!
Alright! Eerdaags maar een topic doen waarin ze elkaar ontmoetten? Zorg ik er wel voor dat Lestat iets doet wat hem dan ook echt interessant maakt voor Kaz~
Kallista Mevolent
Kallista Mevolent
Member
Real name : Ruka
Aantal berichten : 29
IC posts : 5

Character sheet
Age: 25
Occupation: Hunter
Residence : Rhoynar

[GZ] Crew  - Pagina 2 Empty Re: [GZ] Crew

di feb 06, 2018 5:59 pm
Tanith and Josh at your service Very Happy

Tanith is good already and Josh is a newbie XD So yush, whoever and whatever you please Smile
Sawyer Locke
Sawyer Locke
Member
Real name : Demi
Aantal berichten : 70
IC posts : 61

Character sheet
Age: 35
Occupation: Mercenary/Thief
Residence : Brightwater Keep

[GZ] Crew  - Pagina 2 Empty Re: [GZ] Crew

di feb 06, 2018 9:36 pm
Ik heb Sawyer? c: Hij was hoge bourgeoisie in Navarre maar is een aantal jaar geleden verbannen voor hoogverraad, dus nu reist hij wat rond in Rhoynar en neemt hier en daar baantjes aan als huursoldaat/inbreker/dief of wat dan ook. Hij is vrij nauwkeurig en is dan ook best kieskeurig met wie hij werkt, maar ik denk dat dat met Kaz wel goed zit. & he needs the money lol
Kaz Brekker
Kaz Brekker
Administrator
Aantal berichten : 1327
IC posts : 1116

Character sheet
Age: 23 [immortal]
Occupation: Grand Duke. King's spy. Bad Cop.
Residence : Brightwater Keep, Rhoynar

[GZ] Crew  - Pagina 2 Empty Re: [GZ] Crew

di feb 06, 2018 10:30 pm
Ooh, gezien Kaz niet zo heel erg grote fan is van de havensteden van Rhoynar, zou hij het niet erg vinden om Saywer van tijd tot tijd in te schakelen (:
En Kaz always pays~
Gesponsorde inhoud

[GZ] Crew  - Pagina 2 Empty Re: [GZ] Crew

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum