welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Ragya Airon
Ragya Airon
Member
Real name : Jamie
Aantal berichten : 52
IC posts : 24

Character sheet
Age: 20 years in appearance
Occupation: Pet
Residence : Traveller, homecity Navarre

Dogs & Brothels Empty Dogs & Brothels

ma apr 30, 2018 4:28 pm


Heya~
Over enkele weken is mijn examen afgerond en kan ik hier weer volledig actief worden, toch kan ik niet wachten en wil ik nu al wat plotjes verzinnen en wat topics bij elkaar rapen. Ik sta dan ook volledig open om nu al via Discord dingen te bespreken, te plannen en uit te zoeken. B) Voor nu heb ik twee karakters in de aanbieding:


Dogs & Brothels 5493739_gnnCiBAgGvYJ3FN
Ragya Airon
Neutral, stubborn, shameless, rude, fierce, sceptical, short tempered, revengeful, risk-taker, detached, impulsive, paranoïd, emotion-driven, instinctive, always scared, doesn't show true emotions easily, pessimistic, easy manipulated, weak minded, acts aggressive, power obsessed.

Ragya is een shapeshifter met een Hellhound als dierlijke vorm. Ze is opgevoed om enkel als dier te leven en om te vechten in een vechtring, al was ze te jong om hier goed in te zijn. Dankzij deze training is ze enorm geobsedeerd met fysieke kracht en ‘sterk’ zijn, ook is ze ervan overtuigt dat agressie ieder mogelijk probleem zou kunnen oplossen. Dit is jammer genoeg niet waar als je maar een klein, ondervoed meisje bent. Ze is laatst ontsnapt van haar eigenaar en is sinds het eerst in jaren weer in de normale wereld, waar ze vrijwel niks meer van weet. Rag is diep vanbinnen constant bang en onzeker nu ze geen eigenaar meer heeft die al haar beslissingen maakt, al probeert ze dit te verbergen door stoer te doen. Ze dwaalt nu een beetje doelloos rond terwijl ze leert dingen zelf te doen, zoals eten verzamelen en onderdak vinden.

Enkele ideetjes:
- Rag die weer gevangen wordt door iemand en gebruikt wordt als waakhond/huisdier. Dit kan als vrijwillige baan worden, ze kan doorverkocht worden of zelf van straat geplukt. Hellhounds zijn immers niet je plaatselijke poedel. Ze kan een rol als bewaking krijgen of gewoon exotisch gezelschapsdier. Wel graag iemand die oké is met een hond die soms terug naar een menselijke vorm veranderd~
- Dit kan aansluiten op het bovenstaande idee, maar hellhounds zijn volgens mythes beschermend over magische plekken/wezens. Dus als je character magie kan lijkt het me leuk dat ze hier heel beschermend over gaat worden.
- Eventueel jagers/normale mensen die met haar moet dealen.
- Andere mensen van de vechtring (ook slaven die vochten of juist mensen die erop boden voor fun) die ze kan herkennen.
- Mensen die haar leren over de echte wereld, dit kan positief of negatief.
- Eventueel familie, al ben ik hier wat moeilijk mee.
- Als je iets wat past bij Rag hier, of iets waar ze jou char mee kan helpen, ga los.


Dogs & Brothels 5139640_KDyC3zuMN9gtJ6R
Hati Hróðvitnisson
Fuckboy, flirty, shameless, attention loving, cocky, charming, manipulative, huge nerd, smart, collected, curious, observant, emotionless, patient, arrogant.

Hati is een vrij oude vampier en eigenaar van ‘Dirty paws brothel’. Al verkoopt deze ook iedere vorm van verboden middelen. Hij heeft geen emoties van zichzelf maar voelt de emoties van iedereen om zich heen. Als iemand naast hem zou staan zou hij precies voelen wat deze voelt. Enkele emoties begrijpt hij niet, zoals liefde of geluk. Maar andere zijn enorm sterk en vullen hem, lust en haat, iets waar hij verslaafd aan is geworden. Hij is enorm afhankelijk van mensen om zich heen en doet ook alles om niet alleen te hoeven zijn, vandaar dat hij zijn brothel heeft opgericht. In zijn vele jaren heeft hij ook gewerkt als doctor, traditionele viking, slave-master, soldier en vele andere beroepen. Als je geen emoties hebt om je af te leiden is het immers enorm makkelijk je tijd te vullen met informatie verzamelen. Hati heeft dus enorm veel kennis opgeslagen en is in de jaren goed geworden in het aflezen van mensen, het is enorm moeilijk hem van zijn stuk af te brengen.

Enkele ideetjes:
- Hati heeft veel informatie op veel verschillende onderwerpen, als hij het al niet heeft onthouden heeft hij er wel notities over gemaakt. Ik zoek enkele mensen waaraan hij die informatie gaat verkopen. Dit kunnen criminelen zijn of leaders, Hati verkoopt zichzelf en zijn kennis graag.
- Een voordeel van geen emoties hebben is ook geen angst te voelen. Hati is ook te huur om je vijanden lastig te vallen/te stalken/af te persen of simpelweg irriteren. Hij is echter niet loyaal en als de vijand meer bied dan jij is hij makkelijk over te lopen.
- Mensen die werken in zijn brothel. Dit kunnen lady’s/gentlemen of the night zijn maar ook barmannen, handelaren die hem zijn alcohol en plant-waren verkopen, schoonmakers of mensen die muziek maken.
- Mensen die hij kan lastigvallen voor een one-night stand of andere zaken. Hij staat open voor beiden geslachten en wilt eventueel betalen.
- Algemene fun topics, Hati doet alles als hij er entertainment in kan vinden en ik wil dat hij wat meer mensen gaat ontmoeten of random personen besluit lastig te vallen. Als hij er boeken uit kan krijgen is het voor hem al helemaal een goede motivatie.  
- Als je iets wat past bij Haartje hier, of iets waar hij jou char mee kan helpen, ga los.

Well that's it xD Als iemand misschien andere dingen weet kan je het hier posten of op Discord voor some private plotting~
avatar
Allison Lenier
Member
Real name : Wrap
Aantal berichten : 1191
IC posts : 1131

Character sheet
Age: 24
Occupation: Grand Duchess. Alchemist. Good Cop.
Residence : Brightwater Keep

Dogs & Brothels Empty Re: Dogs & Brothels

ma apr 30, 2018 4:56 pm
Allison is best interested in nieuws dat Hati kan brengen. Alles wat hij hoort binnen 't bordeel komt ze graag te weten en ze heeft genoeg om hem hiervoor in ruil te geven, be it informatie die zij heeft, gratis alchemic shit of geld. 👀
Aphrodite
Aphrodite
Member
Real name : Red
Aantal berichten : 54
IC posts : 14

Character sheet
Age: 21
Occupation:
Residence : Navarre

Dogs & Brothels Empty Re: Dogs & Brothels

ma apr 30, 2018 5:22 pm
Oehh Hati x Aphrodite? Aangezien 'Dite ook snel een one night stand heeft haha
Gesponsorde inhoud

Dogs & Brothels Empty Re: Dogs & Brothels

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum