welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Zaleera Rayen
Zaleera Rayen
Member
Real name : WazBeer
Aantal berichten : 129
IC posts : 21

Character sheet
Age: 32 Years Old
Occupation: Queen of Nym
Residence : Aztlan

Plotmei voor Waz Empty Plotmei voor Waz

do mei 10, 2018 11:27 am
Plots gezocht ~ Waz
 
 
General

Voor elk karakter geldt, heb je een leuk idee dat er niet tussen staat? Geef het gewoon door en dan zien we of ik het erin kan passen/of ik het leuk vind daaraan mee te doen! Wat hieronder staat is slechts een guideline van mijn karakters en wat eventueel met hen zou kunnen. The possibilities are endless.

Zaleera Rayen

Koningin van Nymmerwell/Aztlan - 32 - Jaguar shifter - Moeder van 4

Zaleera is de huidige koningin van Nymmerwell. Ze heeft de troon al een tijdje terug overgenomen van haar vader. Haar man, de vader van haar kinderen, is 4 jaar geleden vermoord door Aeron Medici. Zaleera kan strikt zijn, maar is wel rechtvaardig. In Nymmerwell wordt de royal family ook warrior training gegeven. Ze zal dan ook niet altijd opgesloten zitten in haar paleis, maar zich tevens tussen de mensen begeven.

Wat ik voor haar zoek? Oude bekenden, vrienden, mensen die in Aztlan werken, mensen die voor haar kinderen zorgen als zij druk is. Noem maar op! Ik ben best open wat Zal betreft, als je met een leuk idee komt voor iets dat hier niet bij staat dan is dat ook helemaal prima. Wat grotere plotjes kunnen ook als we hele landen of steden willen betrekken.

Ayana Ryvain


Vampier van Avanti's cult - Ziet eruit als 27 (paar honderd jaar oud) - Jaguar shifter - Afstammeling van de Rayen familie

Ayana is een vampier die niet bang is om met mensenlevens te spelen. Ze zal enkel gaan voor wat haar interesse trekt, aangezien ze er al zo lang is. Haar handelingen vinden dus voornamelijk plaats vanuit haar eigen belang en dat van haar mede cultleden.

Momenteel ben ik voor haar even niet op zoek. Dit komt later misschien weer.

Elayne

Testsubject van Allison - 20 - Necromancer - Mentaal niet in orde

Elayne is door Allison ontvoert toen ze 16 was en door haar in die 4 jaar gebruikt om experimenten op uit te voeren. Hierdoor zit haar lichaam onder de littekens, die verborgen worden voor de buitenwereld, en heeft ze alles niet meer zo goed op een rijtje. Elayne handelt puur uit emoties en kan hierdoor heel kinderlijk overkomen op momenten. Ze zal nooit heel ver uit de buurt zijn van Allison's huis in Falkreath en mocht dat wel zo zijn dan is het omdat Allison haar heeft meegenomen of omdat ze met een doel ergens heen is gestuurd. Sociaal contact is erg moeilijk voor haar.

Wat ik voor Elayne zoek? Voornamelijk topics voor nu, om haar karakter beter uit te bouwen. Het is behoorlijk lastig om als vreemde vrienden van haar te worden. Plotjes hangen ook vooral samen met Allison van Wrap. If you have suggestions, I do like to hear em!

Seven Ossiriand


Fullblood Elf - Assassin van Forlindon - 44 (22) - Healing magic - Heeft een hekel aan mensen

Seven is een van de elven van de Brotherhood uit Forlindon. Ze heeft de gave om anderen met magic te healen. Doordat haar ouders toen ze jong was zijn vermoord door mensen en zij zelf door hen is verminkt aan haar rug, heeft ze een hekel aan het ras en zal vaak bevooroordeeld zijn wanneer ze een mens tegen het lijf loopt. Sev is eigenlijk best lief, maar je moet wel eerst genoeg vertrouwen hebben wil je die kant van haar zien.

Wat ik zoek voor Seven? Een aantal vrienden misschien, het liefst elven wat dit betreft en anders zou er een goede reden moeten zijn. Enemies zijn ook oké. Een karakter dat misschien te maken heeft gehad met het vermoorden van haar ouders (mogelijk familie van, want de meeste chars zijn best jong hier). Karakters die ze misschien moet opjagen omdat ze een bedreiging vormen voor de vrede, als assassin van Forlindon.

Alice Blackfyre

Librarian in Archeon - 23 - Wolf shifter - Kind to everyone

Alice is de dochter van een handelsman die niet zulke zuivere deals deed. Vandaar dat ze een aantal jaren terug zijn verhuisd vanuit Navarre. Nu woont ze op haarzelf in Archeon, Valyria, en werkt ze bij de grote bibliotheek in de stad. Alice is zeer sociaal, houdt ervan om tijd met anderen door te brengen en maakt makkelijk vrienden. Om die reden kan ze het met de meeste karakters wel vinden.

Wat ik voor Alice zoek? Vrienden, kennissen, wat haar betreft sta ik ook redelijk open voor van alles. Het enige wat totaal niet past zijn slechte zaken, maar voor een goede vriend of vriendin zou ze nog wel een risico nemen.

Allen Medici


Zoon van Aeron - 19 - Alchemist - Reiziger

Allen Medici is het jongste kind van Aeron. Zijn moeder is een prostituee uit Rhoynar, waar hij een hechte band mee heeft. Ondanks dat hij zijn vader kent, vermeld hij bijna nooit Medici bij zijn naam, aangezien hij er van bewust is dat er nogal veel negatieve associaties met deze familie zijn. Zelf heeft hij ook niet veel positieve herinneringen aan zijn vader. Allen is soms wat onhandig en wat sociaal awkward, maar hij heeft wel het beste met iedereen voor.

Wat ik zoek voor Allen? Aangezien ik nog niet veel met hem heb gedaan kan er nog van alles. Hij heeft wel met zijn vader rondgereisd en is vaak in benarde situaties terecht gekomen die zijn vader heeft veroorzaakt. Misschien dat sommige mensen hem zullen herkennen als Aeron hen wat aangedaan heeft. Verder kan hij wel wat vrienden gebruiken, misschien andere Alchemy enthusiasts, etc.

avatar
Zuzana Bryant
Member
Real name : Butter
Aantal berichten : 149
IC posts : 100

Character sheet
Age: 8 years
Occupation: Thief - Helper of Kaz
Residence : The streets of Rhoynar

Plotmei voor Waz Empty Re: Plotmei voor Waz

do mei 10, 2018 11:57 am
Voor Seven zou ik Caramiriel kunnen hebben. Ze is de Sage van Wijsheid. Dus ook van de Brotherhood.

Als je wilt zouden we kunnen doen dat Zanna (Zuzana) de kleindochter is van de moordenaars van Seven's ouders :")

Verder heb ik nog geen ideeën..
Helios
Helios
Member
Real name : Linn
Aantal berichten : 222
IC posts : 95

Character sheet
Age: 22 // immortal
Occupation: Beast Keeper
Residence : Navarre

Plotmei voor Waz Empty Re: Plotmei voor Waz

do mei 10, 2018 12:37 pm
Alright, dus of course heb ik Necalli voor je voor een eventueel motherxdaughter bonding topic? (8

Maar ik heb ook eventueel Duncan voor je~ Misschien kunnen ze bonden over hun gezamelijke haat voor de medici's.
Zaleera Rayen
Zaleera Rayen
Member
Real name : WazBeer
Aantal berichten : 129
IC posts : 21

Character sheet
Age: 32 Years Old
Occupation: Queen of Nym
Residence : Aztlan

Plotmei voor Waz Empty Re: Plotmei voor Waz

zo mei 13, 2018 1:55 pm
@Butter: We zouden wel n topic kunnen doen tussen de twee elven? Even kijken hoe t klikt enzo.
Ik denk dat ik wat linkjes naar de moordernaars van Sev dr ouders toch liever binnen 1 opvolgende generatie houdt, dan kan ik er net wat meer mee.

@Linn: Sowieso wil ik topics met Zal dr kids gehehehe.
En dat met Duncan lijkt me ook wel n goede. Als r ooit nog een kans komt om Aeron te vermoorden kunnen ze samen plotten whahahahaha Razz
Duncan Amarok
Duncan Amarok
Member
Real name : Linn
Aantal berichten : 77
IC posts : 11

Character sheet
Age: 34 years
Occupation: Lord of Nordshal
Residence : Nordshal, Navarre

Plotmei voor Waz Empty Re: Plotmei voor Waz

zo mei 13, 2018 2:13 pm
Sounds like a plan dan! Wie begint het topic tussen Zal & Necalli dan?~

En over DuncanxZaleera, we kunnen wellicht even kijken wanneer er een goed moment aankomt waarop de twee kunnen meeten? Want ik zou nu zo 1,2,3 niet kunnen bedenken hoe ze elkaar überhaupt meeten want Duncan heeft niks in Nymmerwell te zoeken en Zal ook niks in Nordshal lijkt mij?
Zaleera Rayen
Zaleera Rayen
Member
Real name : WazBeer
Aantal berichten : 129
IC posts : 21

Character sheet
Age: 32 Years Old
Occupation: Queen of Nym
Residence : Aztlan

Plotmei voor Waz Empty Re: Plotmei voor Waz

zo mei 13, 2018 2:26 pm
@Linn: Maakt mij nie uit hahaha. K ben nu nog even aan t posten, maar als ik m moet starten komt ie wrs vandaag of morgen.
En ja lijkt me wel handig want Zal heeft atm idd ook nog niks te zoeken daar. Er zal vast wel ergens n keertje wat gebeuren waardoor het wel iets logischer is tho, moeten we even op t goede moment wachten haha Razz
Kālī Svarog
Kālī Svarog
Member
Real name : Linn
Aantal berichten : 17
IC posts : 8

Character sheet
Age: 31 years
Occupation: Huntress
Residence : D'auvignon, Navarre

Plotmei voor Waz Empty Re: Plotmei voor Waz

ma mei 14, 2018 4:59 pm
Oh als je een starter zou kunnen maken voor NecallixZaleera dan graag! <3
Zaleera Rayen
Zaleera Rayen
Member
Real name : WazBeer
Aantal berichten : 129
IC posts : 21

Character sheet
Age: 32 Years Old
Occupation: Queen of Nym
Residence : Aztlan

Plotmei voor Waz Empty Re: Plotmei voor Waz

do mei 17, 2018 6:23 pm
Will do ergens komende dagen ^^
Danial Keith
Danial Keith
Member
Real name : Quinty
Aantal berichten : 15
IC posts : 0

Character sheet
Age: 24 Jaar
Occupation: Ex-Pirate gone Rogue (Unemployed)
Residence : Seere

Plotmei voor Waz Empty Re: Plotmei voor Waz

do mei 17, 2018 8:33 pm
Ik wil een topic met Allen >)
Elayne
Elayne
Member
Real name : Waz
Aantal berichten : 39
IC posts : 31

Character sheet
Age: 20
Occupation: ~
Residence : Brightwater Keep

Plotmei voor Waz Empty Re: Plotmei voor Waz

vr mei 18, 2018 5:56 pm
@Q: Wie maakt? Also waar? Hij was nu beetje rond Navarre maar hij reist so.
Danial Keith
Danial Keith
Member
Real name : Quinty
Aantal berichten : 15
IC posts : 0

Character sheet
Age: 24 Jaar
Occupation: Ex-Pirate gone Rogue (Unemployed)
Residence : Seere

Plotmei voor Waz Empty Re: Plotmei voor Waz

vr mei 18, 2018 6:00 pm
Danial is nog niet in de RPG geweest, so I can start everywhere :')
Mhm, ik zou wel kunnen maken, maar dan niet voor morgenavond/zondag pas, ben ik bang ;_;
Elayne
Elayne
Member
Real name : Waz
Aantal berichten : 39
IC posts : 31

Character sheet
Age: 20
Occupation: ~
Residence : Brightwater Keep

Plotmei voor Waz Empty Re: Plotmei voor Waz

vr mei 18, 2018 7:31 pm
@Q; mocht ik eerder n idee hebben dan geef ik je t topic door. Zelf moet ik morgen werken dus kans dat dat ook pas zondag of iets is.
avatar
Zuzana Bryant
Member
Real name : Butter
Aantal berichten : 149
IC posts : 100

Character sheet
Age: 8 years
Occupation: Thief - Helper of Kaz
Residence : The streets of Rhoynar

Plotmei voor Waz Empty Re: Plotmei voor Waz

vr jun 01, 2018 2:10 pm
Zaleera Rayen schreef:@Butter: We zouden wel n topic kunnen doen tussen de twee elven? Even kijken hoe t klikt enzo.
Ik denk dat ik wat linkjes naar de moordernaars van Sev dr ouders toch liever binnen 1 opvolgende generatie houdt, dan kan ik er net wat meer mee.

@Linn: Sowieso wil ik topics met Zal dr kids gehehehe.
En dat met Duncan lijkt me ook wel n goede. Als r ooit nog een kans komt om Aeron te vermoorden kunnen ze samen plotten whahahahaha Razz
Is goef.. wie maakt het topic?
Zaleera Rayen
Zaleera Rayen
Member
Real name : WazBeer
Aantal berichten : 129
IC posts : 21

Character sheet
Age: 32 Years Old
Occupation: Queen of Nym
Residence : Aztlan

Plotmei voor Waz Empty Re: Plotmei voor Waz

zo jun 03, 2018 1:51 pm
@Butter: Ik kan m wel maken. Wrs vandaag/morgen/dinsdag ga ik aan een postronde. In Nymmerwell gewoon?
avatar
Zuzana Bryant
Member
Real name : Butter
Aantal berichten : 149
IC posts : 100

Character sheet
Age: 8 years
Occupation: Thief - Helper of Kaz
Residence : The streets of Rhoynar

Plotmei voor Waz Empty Re: Plotmei voor Waz

zo jun 03, 2018 7:03 pm
Zaleera Rayen schreef:@Butter: Ik kan m wel maken. Wrs vandaag/morgen/dinsdag ga ik aan een postronde. In Nymmerwell gewoon?
Is goed!
Gesponsorde inhoud

Plotmei voor Waz Empty Re: Plotmei voor Waz

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum