welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Alisandra
Alisandra
Member
Real name : Nienke
Aantal berichten : 25
IC posts : 8

Character sheet
Age: 18
Occupation: Pirate's daughter
Residence : Isla de Juegas

Plotmei! Topic search! Empty Plotmei! Topic search!

di nov 28, 2017 11:35 am
Topic Search! Plotmei!
Ik was helemaal niet bekend met het concept Plotmei, maar ik ga me er gewoon ook helemaal in gooien. Zien wat me dit kan brengen xD
Hieronder staat gewoon wat informatie over mijn karakters en wat ik zoal zoek voor ze. Omdat mijn karakters nog niet zoveel mensen kennen kan het nog vele kanten opgaan en ik ben heel benieuwd wat er allemaal uit gaat komen. Als je ideetjes hebt, ga maar gewoon los, ik luister wel c:

Alisandra - Rhoynar, Isla de Fuegas
Ze heeft momenteel grote ambities om meer uit het leven te halen. Pas geleden heeft ze haar vader ontmoet die een piraat is en hij heeft haar toen (ze was een slaaf) vrijgekocht. Dus ze geniet nu volop van haar vrijheid. Ze weet alleen nog niet heel goed hoe ze ermee om moet gaan en ze zal wel iemand nodig hebben om haar te vertellen wat ze allemaal wel en niet kan doen, al zal dat geen makkelijke klus worden. Alisandra is niet makkelijk om in toom te houden. Ze denkt namelijk nu dat ze alles kan maken, alles kan doen wat ze wilt, zonder rekening te houden met mogelijke consequenties.
Wat ik dus zoek: Iemand die haar een beetje de weg laat zien van vrijheid, piraten die ze kan ontmoeten, vrienden en misschien eventuele vijanden? Or maybe some lovers?

Indira Padhi - NIEUW ACCOUNT en ik zoek hier nog wat meer voor
Heb nog niet echt besloten naar welk gebied ze gaat en dit ligt misschien ook een beetje aan wat zich hier aanbied. Ze is namelijk al vele jaren een slaaf. Als kind groeide ze op in een arm gezin en haar ouders konden niet goed voor haar zorgen. Toen de situatie bij haar thuis verslechterde besloot haar vader om haar te verkopen aan een slavenhandelaar die haar wel een beter leven kon bieden, of toch in ieder geval eten dan.. Ze was toen nog vrij jong en inmiddels is ze al zolang als dat ze kan herinneren een slaaf, ze heeft vrij weinig herinneringen aan haar ouders. Ondanks alles heeft ze niet enorm veel te klagen op het feit na dat ze niet vrij is. Ze word meestal uitgeleverd aan mensen als dienstmeisje en meestal wordt ze goed behandeld.
Nu is dit dan ook waar ik mensen voor zoek (en waar er geplot kan worden) Wat ik zoek is een mogelijke slavenhandelaar was wie ze is/was (want ze mag ook overgekocht worden door een eventuele nieuwe eigenaar/eigenares) en iemand waarvoor ze werkt (of meerdere mensen waarvoor ze werkt/heeft gewerkt) als mogelijk een dienstmeisje. (ze hoeft niet perse goed behandeld te worden, dat is ook allemaal up to wat er zich aanbied)
Daarnaast mogen zich ook mogelijke vrienden of andere contacten aanmelden c:

Griselda Styrbiorn - Falkreath, Sk∅rravir
Ze helpt haar familie met de zaken als paardenhandelaren, maar ze zou zelf ook heel graag verder willen gaan dan Falkreath. Haar karakter is vooral vriendelijk maar wel stil. Ze heeft een meer gesloten houding en dat maakt dat mensen haar vaak wat mysterieus over vinden komen. Griselda is wel één met de natuur en ze kan goed omgaan met dieren, ze vind dat meestal zelfs fijner dan mensen. Al komt ze wel vrij sociaal over als je met haar in gesprek raakt.
Wat is voor haar zoek: Eigenlijk vooral vrienden en kennissen. Misschien mensen die haar een beetje uit haar schulpje trekken of haar helpen om verder te komen zodat ze de wijde wereld kan ontdekken. Ze kan mensen ook wat paarden verkopen.
Laat het gerust weten wanneer je een leuk plotje weet!


Laatst aangepast door Alisandra op wo mei 02, 2018 12:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Arden Frye
Arden Frye
Member
Real name : Celeste
Aantal berichten : 28
IC posts : 3

Character sheet
Age: 22
Occupation: Caretaker
Residence : Skørravir

Plotmei! Topic search! Empty Re: Plotmei! Topic search!

di nov 28, 2017 11:49 am
Voor Griselda heb ik misschien Arden voor je? Ook zij bevindt zich in Skørravir en werkt veel met dieren, aangezien ze verantwoordelijk is voor onder andere de paarden die haar vader op zijn estate houdt. Kan eventueel een aanknopingspunt zijn? c:
Alisandra
Alisandra
Member
Real name : Nienke
Aantal berichten : 25
IC posts : 8

Character sheet
Age: 18
Occupation: Pirate's daughter
Residence : Isla de Juegas

Plotmei! Topic search! Empty Re: Plotmei! Topic search!

di nov 28, 2017 12:22 pm
Jaa, dat is zeker wel een goed aanknopingspunt, zeker aangezien Griselda's vader een redelijk goed beeld heeft van de meeste paardeneigenaren omdat het mogelijke kopers zijn voor zijn paarden. Griselda wordt ook vaak op pad gestuurd om te onderhandelen of om bij 'probleempaarden' te kijken. Ze zou haar zo zeker wel kunnen kennen? c:
Arden Frye
Arden Frye
Member
Real name : Celeste
Aantal berichten : 28
IC posts : 3

Character sheet
Age: 22
Occupation: Caretaker
Residence : Skørravir

Plotmei! Topic search! Empty Re: Plotmei! Topic search!

di nov 28, 2017 1:01 pm
Yesss :3 Ik denk vooral inderdaad met de aankoop van paarden~ ;o En misschien dat ze daardoor ook wel goed contact met elkaar hebben? zou voor Arden in ieder geval niet slecht zijn lol #loner

Wie maakt topic? c:
Alisandra
Alisandra
Member
Real name : Nienke
Aantal berichten : 25
IC posts : 8

Character sheet
Age: 18
Occupation: Pirate's daughter
Residence : Isla de Juegas

Plotmei! Topic search! Empty Re: Plotmei! Topic search!

di nov 28, 2017 1:04 pm
Jaa hahaha Griselda is super lief dus dat komt denk ik wel goed ^^
&Maakt mij niet uit, ik heb genoeg tijd maar als jij aan wil maken mag dat ook c:
Ridley Byrne
Ridley Byrne
Member
Real name : Celeste
Aantal berichten : 72
IC posts : 38

Character sheet
Age: 29
Occupation: Jack of all trades
Residence : Seere

Plotmei! Topic search! Empty Re: Plotmei! Topic search!

di nov 28, 2017 1:08 pm
Zou jij willen doen in dat geval? (a) Moet zo nog even onder de douche springen en dan werken~ x3
Alisandra
Alisandra
Member
Real name : Nienke
Aantal berichten : 25
IC posts : 8

Character sheet
Age: 18
Occupation: Pirate's daughter
Residence : Isla de Juegas

Plotmei! Topic search! Empty Re: Plotmei! Topic search!

wo mei 02, 2018 12:08 pm
Heb de beginpost aangepast en ben zoek naar nieuwe topic's/Plotjes! (zodat ik geen niet onderwerp aan hoef te maken)
Zeker met mijn nieuwe karakter zoek ik nog mensen en zijn de opties breed als het gaat om plotjes c:
Dus kijk gerust even!
Mae-Ann Ellasdór
Mae-Ann Ellasdór
Member
Real name : Jara
Aantal berichten : 21
IC posts : 4

Character sheet
Age: 25 years old
Occupation: Jewelry trader
Residence : Navarre, D'auvignon / Traveler

Plotmei! Topic search! Empty Re: Plotmei! Topic search!

wo mei 02, 2018 12:13 pm
Ik heb eventueel Ravir voor Indira, hij is piraat en zou haar gekocht/gestolen kunnen hebben of iets in die richting?
Ook zouden we een topicje kunnen doen tussen Alisandra en Ravir ^^
Indira Padhi
Indira Padhi
Member
Real name : Nienke
Aantal berichten : 4
IC posts : 0

Character sheet
Age: 18
Occupation: Slave
Residence :

Plotmei! Topic search! Empty Re: Plotmei! Topic search!

wo mei 02, 2018 2:37 pm
Heeyy! (Omg Jara!! Ik wist helemaal niet dat jij hier ook zat, zie het nu pas Very Happy)
Maar jaa, we kunnen sowieso altijd een topicje doen met Alisandra en Ravir! ^^
En wat Indira betreft, kan het ook goed mogelijk zijn dat ze gestolen is? Al zou het dan soort van wel met toestemming van haar vader aangezien hij toch niet voor haar kon zorgen. Hij had namelijk bijna niets meer, dus als ze terecht waren gekomen om te plunderen was zij ook het enige wat ze konden meenemen, op misschien wat geiten na ofzo xD
Ophelia du Maurier
Ophelia du Maurier
Member
Real name : Demi
Aantal berichten : 115
IC posts : 69

Character sheet
Age: 20
Occupation: Handmaiden
Residence : Archeon, Valyria

Plotmei! Topic search! Empty Re: Plotmei! Topic search!

wo mei 02, 2018 4:15 pm
mag ik even zeggen dat ik al je fc's geweldig vind rip ik had eventueel ook een paar ideetjes:

INDIRA x TENGIZ
Tengiz is een Valyriaanse slavenhandelaar, maar doet zaken over de gehele wereld. Eventueel kan het zo zijn dat hij Indira van haar vader heeft gekocht en jarenlang als bediende heeft laten werken en haar uiteindelijk weer verkocht heeft aan Ravir? Al raakt hij wel redelijk gehecht aan zijn slaven en zou ze hem waarschijnlijk boos gemaakt moeten hebben, wilde hij van haar af c':

GRISELDA x TYRR
Ik wilde deze voorstellen, maar ik zag dat je een open topic had staan, dus heb ik daar op gereageerd :'D

ALISANDRA x ASHER
Als Lord van Isla de Juegas is er wel een redelijke kans dat deze twee elkaar eens tegenkomen, lijkt me. Eventueel kan Asher haar vader kennen of iets dergelijks?
Mae-Ann Ellasdór
Mae-Ann Ellasdór
Member
Real name : Jara
Aantal berichten : 21
IC posts : 4

Character sheet
Age: 25 years old
Occupation: Jewelry trader
Residence : Navarre, D'auvignon / Traveler

Plotmei! Topic search! Empty Re: Plotmei! Topic search!

wo mei 02, 2018 5:07 pm
Ik had je eerst ook niet herkend haha totdat ik je fc van Alisandra herkende xD
En het is idd wel echt iets voor Rav om haar dan te stelen haha! En als haar vader er dan mee instemt is het voor hem helemaal mooi, hoeft hij niet bang te zijn dat iemand haar ooit zou afnemen (Ravir is wel ehm.. bezitterig haha) Dus zegt u het maar!
Kan jij een topicje maken voor Rav en Alisandra? ^^

EDIT::
Ik zie nu pas de reactie van Demi haha xD
Dat zou eventueel wel extra verhaal en drama met zich mee brengen, als Tengiz ooit besluit haar terug te willen of iets.


Laatst aangepast door Mae-Ann Ellasdór op wo mei 02, 2018 7:33 pm; in totaal 1 keer bewerkt
avatar
Allison Lenier
Member
Real name : Wrap
Aantal berichten : 1191
IC posts : 1131

Character sheet
Age: 24
Occupation: Grand Duchess. Alchemist. Good Cop.
Residence : Brightwater Keep

Plotmei! Topic search! Empty Re: Plotmei! Topic search!

wo mei 02, 2018 6:06 pm
Allison wil eigenlijk wel een mooi paardje kopen 👀
Indira Padhi
Indira Padhi
Member
Real name : Nienke
Aantal berichten : 4
IC posts : 0

Character sheet
Age: 18
Occupation: Slave
Residence :

Plotmei! Topic search! Empty Re: Plotmei! Topic search!

do mei 03, 2018 9:55 am
@Demi, aaawhh super bedankt ^^ jij hebt ook echt hele mooie plaatjes
Maar ja ik zag dat je met Tyrr gereageerd had en ga zo terug posten c:
En over Alisandra en Asher, ja dat kan zeker, haar vader is alleen grotendeels weg en zij blijft achter op Isla de Juegas. Haar vader is wel kapitein van een schip en heeft wel een reputatie. We kunnen een topicje doen?

@Jara&Demi, Hahah jaa dat zou inderdaad ook kunnen, al zou ik geen reden kunnen bedenken dat Tengiz boos om haar zou worden (ze is een braaf slaafje die goed gehoorzaamd, omdat ze angstig is om dingen fout te doen dus rebelleren zit er niet echt in) maar misschien dat hij haar op een andere manier verloren kan zijn? Gokken ofzo? Of een andere gebeurtenis?

@Wrap, Er mogen altijd paardjes gekocht worden ;p
Zullen we dan een topicje maken? ^^
avatar
Allison Lenier
Member
Real name : Wrap
Aantal berichten : 1191
IC posts : 1131

Character sheet
Age: 24
Occupation: Grand Duchess. Alchemist. Good Cop.
Residence : Brightwater Keep

Plotmei! Topic search! Empty Re: Plotmei! Topic search!

do mei 03, 2018 12:37 pm
Ik was toch bezig met Allison's topics, dus hier is 'ie! ♥️
Hodr
Hodr
Member
Real name : Esmée / Ez
Aantal berichten : 51
IC posts : 24

Character sheet
Age: 21 y/o
Occupation: Pagan priest, skald
Residence : Falkreath, Skørravir

Plotmei! Topic search! Empty Re: Plotmei! Topic search!

do mei 03, 2018 5:14 pm
Griselda en Hodr kunnen eventueel wel samen wat reizen? c:
Hodr reist op zich al veel maar wou graag wat verder reizen en het zou voor hem handiger zijn als er iemand bij is die niet blind is.
Hij is een vriendelijke jongen en zelf ook wel wat mysterieus door zijn priestergedoe, dus misschien kan hij haar wat helpen uit haar schulp te komen?
Gesponsorde inhoud

Plotmei! Topic search! Empty Re: Plotmei! Topic search!

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum