welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
avatar
Gast
Gast

Black masks and gasoline Empty Black masks and gasoline

vr sep 29, 2017 12:06 am













Oh, the battle may be bloody,
but that kind of works for me

Het was rustig in het land. Veel té rustig. Alsof er een onheilspellende storm op komst was die de grond letterlijk en figuurlijk onder je voeten weg wilde slaan. De silte voor de storm zo ook wel genoemd. Dat was precies de rede waarom Larethian zich vandaag bij zijn kingsguards had gevoegd. Hij wilde weten wat precies het plan was bij een eventuele aanval op het kasteel. Sinds hij zijn "baan" als guard op had moeten geven om het land te regeren samen met zijn geliefde had hij het strategische schaakspel gemist. Hij miste de actie die het op sommige moment met zich meenam en hij miste het schakelen tussen de guards waar hij goed mee op kon schieten.

Larethian opent de grote kaarten die het gebied in beeld brengen en schuift deze uit om ze voor zich neer te leggen. Elk gangenstelsel in het kasteel maar ook daarbuiten was te vinden op deze kaart. En niet alleen dat. Ook vallen die strategisch waren geplaatst stonden hierop. Ik wil dat hier, hier en hier naar de vallen gekeken wordt. Zorg dat de versteviging in de muur aan deze zijdes ook bekeken wordt en rapporteer dit bij mij. Waren zijn woorden. Net zoals dat het land nu in rust verkeerde. Verkeerde ook zijn hoofd in een degelijke staat van rust. Wat vrij ongewoon was bij hem.

Dacosta first, drna open <3




Laatst aangepast door Larethian Akesh op wo feb 14, 2018 7:34 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Dacosta Laendaerys
Dacosta Laendaerys
Administrator
Real name : Michelle
Aantal berichten : 599
IC posts : 46

Character sheet
Age: 38
Occupation: Queen of Fallen Skies
Residence : Archeon

Black masks and gasoline Empty Re: Black masks and gasoline

vr sep 29, 2017 12:47 pm

Perhaps I cannot make my people good
but I should at least try to make them a little less bad.


Zo nu en dan moest ze toch even wegstappen en genieten van haar leven. Al sinds haar vroege jeugd was er niets anders voor haar geweest dan werken en sterker worden. Ze wou niets anders, wist niets anders en kon niets anders dan regeren en overheersen. Ze wou dan ook niets anders dan dat, maar dat nam niet weg dat het soms vervelend was om in de spotlight te staan. Waar ze ook ging was er altijd wel een beveiliging mee. Zo ook nu, een man, strak in uniform keek toe hoe ze op haar tenger gebouwde merrie rond reed.

Het was niet meer dan normaal voor haar om in de gate gehouden te worden, maar vandaag was het extra irritant. Zeker omdat ze zich niet geheel kon focussen op de merrie onder haar. Een nogal jong, en op tijden, wild ding. Vandaag hielp ze nou ook niet mee zoals Dacos zo graag zou willen. Elke keer dat ze dacht dat ze haar goed onder controle had maakte de merrie wel weer een schuine beweging waardoor het weer duizelde voor haar hoofd. Had ze wel ontbeten? Dat duizelen was normaal toch nie zo erg.

Op het moment dat Dacosta eigenlijk besloot dat ze beter van de merrie af kon stappen maakte het dier nog een rare beweging. Dacosta verloor de teugels uit handen en met een hap naar adem kwam de grond spontaan toch iets te dichtbij..........................



Hijgend van het harde rennen stoof een jongen de vergaderzaal in. Zijn ogen wijd, zoekend naar Larethian. "M..majesty." Wist hij te hakkelen. "De Queen is gevallen."
avatar
Gast
Gast

Black masks and gasoline Empty Re: Black masks and gasoline

vr sep 29, 2017 7:46 pm













Oh, the battle may be bloody,
but that kind of works for me

Eenmaal de vallen en gangen in kaart te hebben gebracht sloot Larethian de kaart en borg deze op. De guards waren inmiddels weggegaan en voordat hij het wiste zakte hij neer op de stoel die grensde aan het hoofd van de tafel. Wat stond er nog meer op de planning vandaag? Sowieso moest er overleg gepland worden over de vloot die bij Rhoynar lag. De meeste van zijn schepen waren gevestigd in de haven van Archeon maar hij had er ook enkele in Rhoynar voor anker liggen. Degene die zich in Archeon bevonden waren niet alleen groter maar ook beter bewapend tegen verschillende monsters en aanvallen.

Nog voordat hij zijn rust even heeft weten te pakken stormde er een jongen de vergaderzaal in. Zijn ogen stonden wijd en hij was duidelijk opzoek naar iemand. Totdat hen beide ogen kruisten en hij Lareth zijn kant op kwam. Wat is er zo belangrijk dat je zo binnen komt stormen?! mompelde hij nukkig. Zijn ogen waren donker en in een ruk stond hij op van zijn stoel. Een haast onhoorbaar geluid weerklonk uit de jongen zijn keelgat en het enige wat Larethian eruit op kon maken was "Queen" "Gevallen". Met een fronzende blik keek hij hem aan en liep zijn kant op. Breng me naar haar toe. Commandeerde hij. Waar had ze zich nu weer mee in de nesten gewerkt?!




Laatst aangepast door Larethian Akesh op zo okt 15, 2017 9:23 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Dacosta Laendaerys
Dacosta Laendaerys
Administrator
Real name : Michelle
Aantal berichten : 599
IC posts : 46

Character sheet
Age: 38
Occupation: Queen of Fallen Skies
Residence : Archeon

Black masks and gasoline Empty Re: Black masks and gasoline

vr sep 29, 2017 11:40 pm

Perhaps I cannot make my people good
but I should at least try to make them a little less bad.


Not altijd wat verbouwereerd knikte de jongen. Onzeker zo tegenover zijn koning staande maar wist dat hij zichzelf recht moest houden. Als hij nu zou bezwijken onder de stress zou het alleen maar langer duren voor de koning bij zijn vrouw was. Al had de jongen zo het vermoeden dat Larethian gewoon over hem heen zou stappen en hem daar achter zou laten.

Snel draaide hij zichzelf om en begon richting de kamer van de koningin te lopen. Zijn passen gehaast, niet aleen omdat hij bij haar wou komen maar ook omdat de man achter hem hem het gevoel gaf alsof hij opgejaagd werdt. Bij de deur stapte de jongen naar achteren en gaf een kleine knik als teken dat ze binnen was voor hij met een buiging achteruit stapte en wachtte op het commando dat hij op moest rotten.

_____

Het was allemaal even sneller gegaan dan ze gedacht had, het ene moment had ze het zand geraakt, het volgende hadden meerdere wchters zich rond haar verzameld en daarna had ze haar ogen pas weer open gedaan in haar eigen bed. HEt was vreemd maar ze vroeg er maar niets over na. Hopende dat alles gewoon snel weer even normaal zou trekken. Er waren meerdere mensen aanwezig in haar kamer, iets waar ze normaal een hekel aan had. Maar vond niet de kracht om ze weg te sturen. Starende naar haar handen begon ze zich langzaam aan af te vragen of ze ergens nog wel kracht voor had.. Wat een vreemd, vrij gevoel, machteloos zijn aan de elementen en de natuur om je heen. Misschien meost ze maar vaker van een paard afvallen.
avatar
Gast
Gast

Black masks and gasoline Empty Re: Black masks and gasoline

za sep 30, 2017 12:20 am













Oh, the battle may be bloody,
but that kind of works for me

Lichtelijke geïrriteerd door de verbouwereerde houding van de jongen volgt hij hem. Zodra hij wist dat ze toch naar hun eigen slaapkamer gingen loopt hij met grote passen langs hem. Maak jezelf nuttig in de keuken. Hisste hij hem toe terwijl zijn guards hem de kamer involgde.

Eenmaal binnen in de kamer trommelde hij een dienstmeid op om de gordijnen deels te sluiten en liet Larethian zichzelf naast Dacosta zakken op het bed. de kamer was rijkelijk gedecoreerd met diverse gouden details, schilderijen en bij de ramen hingen ligt zweverige gordijnen om de felle zon buiten te houden. My queen sprak hij op een zachte toon terwijl hij zijn hand over haar wang liet gaan. Hij zag haar wazige uitstraling en wist meteen dat dit niet goed zat. Larethian draaide zich voor een moment weg bij haar en wende zich tot de guards. wat is er precies gebeurd!?. Zodra een guard opperde dat ze een lelijke val had gemaakt. Larethian knikte slechts kort. Zorg dat er een dokter komt die naar haar komt kijken. Jullie kunnen gaan. sprak hij kortaf terwijl hij zich weer omdraaide naar Dacosta en zijn hand op de hare legde.


[/b][/b]


Laatst aangepast door Larethian Akesh op zo okt 15, 2017 9:23 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Dacosta Laendaerys
Dacosta Laendaerys
Administrator
Real name : Michelle
Aantal berichten : 599
IC posts : 46

Character sheet
Age: 38
Occupation: Queen of Fallen Skies
Residence : Archeon

Black masks and gasoline Empty Re: Black masks and gasoline

zo okt 01, 2017 9:03 pm

Perhaps I cannot make my people good
but I should at least try to make them a little less bad.


Nog voor ze het werkelijk door had gehad zat Lareth naast haar. Hielt haar hand vast en wist haar te kalmeren met slechts een enkele ademhaling. Haar ogen vlogen zijn kant op, staarde hem even recht aan terwijl ze haar mond langzaam en iet wat moeizaam opende. Een halve glimlach gleed over haar lippen zodra de mensenmassa haar kamer verlaten hadden. Ze bracht rustig haar hand naar boven en plaatste die heel even op zijn wang voor ze hem weer liet zakken.

Het was iet wat beschamend wat er precies gebeurd was maar ja. Het was nou eenmaal gebeurd. Dus waarom zou ze er omheen draaien. Zachtjes moest ze dan ook grinniken om haar eigen fouten en schudde haar hoofd heel even. "Ik ben gewoon gevallen tijdens het rijden. De mensen hier maken er een veel te groot drama van." Mompelde ze half verontschuldigend. Terwijl ze zichzelf omhoog duwde kreunde ze van de lichte hoofdpijn die door haar hoofd schoot en greep in haar haar een paar keer knipperend. "Ugh." Mompelde ze enkel voor ze zijn hand greep en een zachte kus tegen zijn wang drukte.
avatar
Gast
Gast

Black masks and gasoline Empty Re: Black masks and gasoline

ma okt 02, 2017 9:40 pm













Oh, the battle may be bloody,
but that kind of works for me

Hij had haar na al die jaren feilloos door. Ze waren zo goed op elkaar ingespeeld dat ze vaak niet eens woorden nodig hadden om elkaar te verstaan. Een blik in haar ogen was vaak genoeg voor hem om te zien hoe het met haar ging. En op dit moment was dat alles behalve goed. Als je ‘gewoon’ gevallen was dan lag je er op dit moment niet zo bij. Larethian legt zijn hand kort op die van haar die ze zojuist op zijn wang had gelegd. Ik ben blij dat er zo’n drama van werd gemaakt anders zat ik nu nog met mijn hoofd tussen de landkaarten. Zodra ze zijn hand dan ook vast pakt en een kus op zijn wang drukt voelt hij het weer. Die vonk die nóg altijd. -Ook na al die jaren- nog steeds keer op keer op hen over sprong. Het was alsof hij iedere dag dat hij zijn ogen opende en naast haar wakker werd opnieuw verliefd werd. Met een lichte trilling in zin stem vervolgd Lareth dan ook zijn woorden.Verd.mme Dacosta. Wanneer stop je nou eens met dat eigenwijze gedrag. Ik zie toch dat het niet goed met je gaat. Je hoeft mij niet te overtuigen dat je sterk bent. Dat weet ik al jaren. Maar geef het ook toe wanneer het even niet goed met je gaat. Hij bewoog zichzelf wat richting haar zijn ogen waren diep met sympathie en overtuiging.




Laatst aangepast door Larethian Akesh op zo okt 15, 2017 9:23 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Dacosta Laendaerys
Dacosta Laendaerys
Administrator
Real name : Michelle
Aantal berichten : 599
IC posts : 46

Character sheet
Age: 38
Occupation: Queen of Fallen Skies
Residence : Archeon

Black masks and gasoline Empty Re: Black masks and gasoline

di okt 03, 2017 9:07 pm

Perhaps I cannot make my people good
but I should at least try to make them a little less bad.


Het was een grapje als ze probeerde om iets achter te houden voor Lareth. Hij had alles direct door. Had haar direct door. Soms vroeg ze zich af of ze hem te dicht bij haar had gelaten. Dat hij haar doorhad onder dat ze dit werkelijk wou. Maar ze zou er niets meer aan kunnen veranderen. Hij wist wie ze was. Hoe ze was en wat ze dacht. Het was een godsgeschenk maar pijnlijk op sommige momenten.

Momenten zoals deze, waarop ze eigenlijk haar kleine pijntjes binnen wou houden. Ze waren niet belangrijk voor haar maar ze wist dat hij er een groot probleem van zou maken. Het was enkel uit zorgen voor haar maar het was toch frustrerend.

Zijn woorden lieten haar ogen even omlaag zakken en naar haar bed starende. Een diepe zucht nemend voor ze zichzelf voorzichtig verplaaste om niet weer een schoot hoofdpijn te voelen. Langzaam verplaatste ze zich zo dat ze haar hoofd in zijn schoot kon leggen en glmilachte zacht. Haar slanke hand gleed even over zijn arm voor ze zichzelf verborg in zijn shirt. "Ik ben oke. Ze maken zichzelf teveel zorgen. Het is altijd hetzelfde. Ieder normaal persoon was uitgelachen voor zo dom vallen en ik wordt naar binnen gedragen op een gouden laken." Mompelde ze zachtjes. In stilte staarde ze naar boven, hem recht in zijn donkere ogen aanstarend. Hij was zo perfect. Zo goed. Hoe kon hij van haar houden. Het was haar nog altijd een raadsel. "Dat jij hier bent verzacht alles al." Mompelde ze zachtjes en liet haar hand over zijn rug glijden zichzelf nogmaals tegen hem aandrukkende.
avatar
Gast
Gast

Black masks and gasoline Empty Re: Black masks and gasoline

za okt 07, 2017 9:22 pm













Oh, the battle may be bloody,
but that kind of works for me

Nu zag hij die sterke koningin niet die normaal gesproken naast hem stond. Hij zag nu het fragiele meisje wat ze jaren geleden was. Degene die altijd vooraan probeerde te sneaken wanneer de koning aan het spreken was. En hij haar tegen moest houden, omdat ze er niet bij mocht zijn. Hoewel ze dezelfde leeftijd droegen had hij als kingsguard altijd op haar gepast. Eerst puur qua werk. Maar later was dit uitgegroeid tot iets mooiers, sterkers en onbreekbaar. Ze wisten alles van elkaar, dachten vaak hetzelfde en voelden elkaar feilloos aan.

Wanneer ze zichzelf dan ook verzet en haarzelf in zijn schoot laat zakken glimlacht hij kort. Voordat ze elkaar ‘echt’ hadden leren kennen voelde hij zich leeg. En het enige wat hij serieus nam was zijn werk. Als ‘babysitter’ van de prinses en kingsguard van de koning. Lareth hief zijn hand even op en liet zijn vingers langs haar donkere lokken glijden. Eerlijk.. ik heb er van binnenuit om moeten lachen. Van buiten speelde ik de overbezorgde echtgenoot. Hoewel ik me ook wel echt zorgen maakte om je. Ik weet hoe je kan zijn. Greens hij subtiel terwijl hij kort een kus op haar voorhoofd drukte.


Dacosta Laendaerys
Dacosta Laendaerys
Administrator
Real name : Michelle
Aantal berichten : 599
IC posts : 46

Character sheet
Age: 38
Occupation: Queen of Fallen Skies
Residence : Archeon

Black masks and gasoline Empty Re: Black masks and gasoline

ma okt 09, 2017 10:24 am

Perhaps I cannot make my people good
but I should at least try to make them a little less bad.


Zachtjes grinnikte ze en kroop dichter tegen hem aan. Zijn warmte was iets dat ze miste in het openbaar. Ze waren het perfecte statische koppel. Ze hadden enkel dit soort kleine momentjes samen. Om even tot rust te komen en elkaar weer te vinden.

Lareth en zij konden met elkaar spreken zonder een woord te wisselen. En ja, het was altijd haar keuze, haar doel in har leven, geweest om Queen te worden. Hij had haar zijde gekozen destijds en ze had er nooit spijt van gehad. Wat ze enkel miste was als een idiote tiener nog wat langer genieten van haar verbanning, genieten van samen zijn met hem waar alles mocht en niets niet kon. Het was zo mooi geweest als ze nog even langer hadden kunnen genieten.

Net zoals dat hun twee dochters eigenlijk zo snel al in hun leven gekomen waren. Ze hielt met heel haar hart van de twee meiden. Maar ze hadden het laatste beetje vrijheid dat zij en Lareth hadden gehad ingebonden.

"Ohja, lach jij me maar uit Laret. Ik heb meer als genoeg beschamend materiaal over jou hoor." Grinnikte ze zacht en liet haar hand over zijn wang glijden. Een warme liefdevolle blik in haar ogen. "Ik hou van je." Mompelde ze zachtjes zijn hand vastpakkende en trok die dichter tegen zich aan.
avatar
Gast
Gast

Black masks and gasoline Empty Re: Black masks and gasoline

di okt 24, 2017 11:07 pm











Oh, the battle may be bloody,
but that kind of works for me


Het was een aantal dagen later sinds Dacosta haar aanvaring met de grond. Larethian had haar in die tijd niet heel veel gezien aangezien hij bezig was met het vernieuwen en in kaart brengen van de gangen in het kasteel. Zijn doel had op dat moment daar gelegen. Ware het niet dat hij zich de laatste dagen ook niet teveel aan haar op wilde dringen. Ze had zogezegd wel even andere dingen aan haar hoofd gehad en had haar dus haar rust gegund.

Nu, nu was het tijd voor haar. Zijn vrouw. Die práchtige verschijning die zijn hoofd keer op keer weer op hol wist te brengen. Vanavond zou hij zijn gehele focus op haar leggen. En haar alleen. Hij had de zaal beter en mooier aan laten kleden dan hij zich ooit voor ogen had kunnen houden en keek met een tevreden grijns op zijn gelaat om zich heen. De gouden bloemen waren met uiterste precisie aangebracht op de vele pilaren die de troonzaal met zich meebrachten. Hij had ze speciaal vanuit Rhoynar hierheen laten voeren. De vele kandelaren die de zaal sierden waren opgepoetst en blonken in het kaarslicht. Het gaf de zaal een meer magische sfeer dan hij zich voor had kunnen houden.

Kort knikt hij wanneer er een aantal raadsleden voorbij liep en niet veel later baant Larethian zichzelf een weg richting zijn en Dacosta haar vertrekken. Zodra hij zichzelf naar binnen waant siert een goedkeurende blik zijn gelaat. There is my beautiful wife. Sprak hij met een zwoele stem terwijl hij zichzelf achter haar zet en zijn armen rond haar middel slaat. Hij laat zijn vingers over de contouren van haar jurk glijden en laat ze rusten bij haar middel. Zijn gezicht verstopt hij kort in haar ravenzwarte lokken. Haar subtiele parfum in zich opnemend. How are you feeling this evening my love? Zijn stem was warmer deze keer met een zekere vragende ondertoon in zijn stem te horen.


Dacosta Laendaerys
Dacosta Laendaerys
Administrator
Real name : Michelle
Aantal berichten : 599
IC posts : 46

Character sheet
Age: 38
Occupation: Queen of Fallen Skies
Residence : Archeon

Black masks and gasoline Empty Re: Black masks and gasoline

ma nov 13, 2017 9:43 pm

Perhaps I cannot make my people good
but I should at least try to make them a little less bad.


Ze voelde zichzelf in het verloop van de dagen steeds wat beter. Hier en daar merkte ze nog wat spierpijn op, maar het was niets om zich zorgen over te maken. Dus het was ook niet iets dat ze nog naar het licht bracht. Nee, ze had wel andere dingen om aan te denken. Zoals de avond die Larethian haar had beloofd. De avond zou van hen zijn en enkel van hen. Het leek eeuwen geleden sinds hij zo'n belofte had gemaakt, dus was ze ook niet van plan geweest om deze kans aan haar neus voorbij te laten schuiven.

In stilte staarde ze in de spiegel in hun kamer. Gekleed in een pastel paars met blauwe jurk, versierd met vele dunne lagen en een bijna open rug. Haar lange zwarte lokken opgestoken in een losse knot, waardoor haar krullen over haar schouder vielen. Voor ieder oog een schoonheid. Maar voor haarzelf in haar eigen spiegelbeeld zag ze de falen in haar gezicht. Hier en daar begon haar leeftijd sporen achter te laten, dat en de geboorte van een tweeling hadden haar minder mooi gemaakt dan dat ze eens was geweest. Door zo naar zichzelf te staren moest ze zich toch afvragen of Larethian haar ook zo zag. Of dat hij nog altijd die tiener in haar zag die ze ooit geweest was. Hoe eeuwen lang geleden dat ook leek te zijn.

Haar hand plaatste ze op de spiegel, vlak onder haar oog waar zelfs haar makeup de donkerdere kringen niet kon verbergen. Even zakte ze weg in wat je kon zien als een licht dipje, tot de deur geopend werdt en de voetstappen van Lareth haar lieten opkijken. Per direct liet ze haar hand van de spiegel afglijden en draaide ze haar hoofd bij om haar echtgenoot aan te kijken met een warme glimlach. Zodra hij achter haar stond liet ze zichzelf iets tegen hem aan leunen. Haar ogen sluitende terwijl zijn handen hun bekende weg over haar lichaam volgde. Zachtjes drukte ze haar lippen tegen zijn kaak terwijl ze opkeek. "I'm well my love. I have been missing you." Sprak ze zachtjes tegen zijn huid aan terwijl ze zich omdraaide in zijn armen en die van haar om zijn schouder plaatste. Haar lippen even op de zijne drukkende. "But I'm pretty sure it's worth the wait. I've heard so many rumors from the maids." Ze grinnikte zachtjes, opkijkend naar zijn gezicht. Zich stilletjes afvragende hoe het mogelijk was dat hij er nog zo perfect uit zag elke dag.
avatar
Gast
Gast

Black masks and gasoline Empty Re: Black masks and gasoline

di nov 28, 2017 3:45 pm
Black masks and gasoline Untitled_12png_by_ladyperfume-dbzy8js

OH, THE BATTLE MAY BE BLOODY
BUT THAT KIND OF WORKS FOR ME

Hij wist nog altijd niet hoe het allemaal zo gelopen was. van complete drenkeling tot een koning. Met aan zijn zijde de liefde van zijn leven. Kort laat hij zijn vingers door haar zwarte lokken glijde en zodra hij voelde hoe haar lichaam zich omdraaide verslapte hij de grip rond haar lichaam iets zodat ze zich makkelijk om zou kunnen draaien. Om deze direct weer te herpakken en haar dichter tegen zich aan te drukken. Na al die jaren waren ze nog steeds zo goed op elkaar ingespeeld. Van de kleinste subtiele hint die ze hem met haar ogen gaf tot de meest dreigende situaties.

Met diezelfde tevreden blik in zijn ogen laat hij zijn blauwe kijkers weer in die van haar verdrinken. Het maakte niet uit hoe ze er uit zag, of ze onzeker over zichzelf was of dat anderen iets over haar zouden zeggen. Ze was tot nu toe het meest perfecte schepsel op deze aarde voor hem geweest. Ze daagde hem uit zoals geen ander dat kon. Had hem lief ondanks zijn soms wat onstuimige karakter. En bovenal had ze hem twee dochters geschonken waar hij alleen maar van had durven dromen.

Lareth schraapte zijn keel terwijl hij zijn ogen kort afwend van Dacosta I am glad you are feeling well my love begon hij terwijl hij zijn beide handen over haar rug liet glijden. "But I'm pretty sure it's worth the wait. I've heard so many rumors from the maids." Het was bizar hoe snel het nieuws zich als een lopend vuurtje door het kasteel verspreide. Lareth knikt dan ook kort alvorens haar woorden te beantwoorden. I have to be honest, this was probably the hardest thing I ever had to arrange kort daarna verscheen er een grijns rond zijn lippen en drukte hij een kus op haar voorhoofd.

Hun moment wordt kort verstoord door de bediendes die zijn kleding naar binnen brachten. De meid legt zijn pak op het bed en lareth gebaard haar vervogens dat ze de kamer weer kon verlaten. Ook de grip die hij rond Dacosta had verslapte weer en hij laat zijn handen zoeken naar de hare. I have to change my clothes sprak hij zacht terwijl hij een korte kus op haar kaaklijn drukte en haar handen dit keer volledig los liet.

Het gewaad wat hij vandaag aan had gehad kon echt niet. Het was niet bepaald bal waardig. Het pak wat hij voor zich op het bed had liggen was wat dat betreft een stuk gekleerder. Een zwarte stof met diverse details erop geborduurd. Op de voorkant van het gewaad waren ook wat zilveren details zichtbaar. Het zou niet lang meer duren voordat de eerste gasten zich zouden verzamelen in de zaal. Lareth had zijn best gedaan om zoveel mogelijk belangrijke personen uit te nodigen zodat. Na al die tijd kon hij er nog steeds niet aan wennen dat diverse mensen uit het hele land voor hen af reisden naar Archeon. Hij zou er waarschijnlijk ook nooit aan gaan wennen. In ieder geval zou hij zich vanavond zoveel mogelijk op houden bij Dacosta. Om geen minuut van haar aanwezigheid te hoeven missen.  Zodoende begon hij de knopen van zijn gewaad los te knopen.


LARETHIAN T. AKESH




Laatst aangepast door Larethian Akesh op za maa 17, 2018 11:16 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Dacosta Laendaerys
Dacosta Laendaerys
Administrator
Real name : Michelle
Aantal berichten : 599
IC posts : 46

Character sheet
Age: 38
Occupation: Queen of Fallen Skies
Residence : Archeon

Black masks and gasoline Empty Re: Black masks and gasoline

di jan 16, 2018 8:24 pm


Het was bijna ongelovelijk hoe snel hij haar complete gedachtengang kon overnemen. Larethian had haar altijd al geinspireerd en geinterreseerd. Nooit was hij ver weg geweest uit haar gedachten. Maar op momenten zoals deze, met haar lichaam dicht tegen het zijne aan gedrukt leken de enige mogelijkheden in haar hoofd nog om stil te blijven staan en te genieten van zijn zachte ademhaling. Het bonsen van zijn hart dat door haar gehele lichaam meetrilde.

Toen ze jonger was geweest had ze haar toekomst zo ingezien. Tenminste, met een kroon op haar hoofd en alle macht van de wereld in haar handen. Maar ze had niet durven dromen dat hij degene zou zijn die naast haar zou staan. Dat hij alles op zou geven om haar dromen te kunnen volgen. Vaak genoeg had ze bijna geloofd dat het hem enkel om de macht zou gaan die hij zou verkrijgen van bij haar zijn. Maar als ze hem dan weer in die diep blauwe ogen van hem aankeek wist ze wel beter. Hij was zo diep geobsedeerd met haar. Voelde zoveel liefde voor haar. Dat het bijna onmogelijk was om aan te tonen dat ze hem net zo lief had.

Zijn handen verdwenen van haar lichaam. Lieten vreemd koude plekken achter terwijl de stof rond haar lichaam weer op een normale manier over haar rondingen viel en rustig leunde ze tegen de spiegel aan waar ze zojuist voor had gestaan. Haar blauwe ogen focussende op zijn lichaam. De littekens die zijn huid versierde. De kleine vlekjes. Elk waarvan ze de locatie wel kon dromen tot in perfectie. De man voor haar was als een god qua lichaam en geest. Haar persoonlijke god.

De gedachte alleen liet een grijns rond haar lippen vormen terwijl ze naar hem toe stapte en de jas van zijn gewaad goed trok, alleen maar om hem vervolgens naar haar toe te trekken en haar lippen op de zijne te drukken terwijl ze haar ogen sloot. Voor een seconde hopende dat hij alle liefde en warmte in haar lippen zou kunnen voelen. "Are you ready love?" Vroeg ze zachtjes zijn hand in de hare nemende. "I cannot wait for the night." Sprak ze zachtjes haar duim over de achterkant van zijn hand wrijvende terwijl ze opkeek naar haar echtgenoot.

Haar koning.

Even when she's dethroned by hardship
she still wears the sun as a crown

avatar
Gast
Gast

Black masks and gasoline Empty Re: Black masks and gasoline

za feb 03, 2018 9:14 pm
Black masks and gasoline Untitled_12png_by_ladyperfume-dbzy8js

OH, THE BATTLE MAY BE BLOODY
BUT THAT KIND OF WORKS FOR ME


Zodra hij weer afstand van zijn vrouw had genomen en zichzelf ontdeed van zijn bovenkleding kon hij het niet laten zijn ogen nog even op haar te leggen. Hij kon het niet beschrijven wat voor gevoel hij kreeg wanneer zijn blauwe ogen zich in die van haar verplaatsen. Het was een sterker en vertrouwder gevoel dan ‘alleen’ maar liefde. Een subtiele grijns verplaatst zich over zijn lippen terwijl hij zijn gewaad aantrok. Zijn blik bleef nog altijd op haar gericht. Zodra hij zijn gewaad over zijn lichaam trok voelde hij de littekens onder zijn vingertoppen. De meeste van zijn littekens had hij gekregen van de keren dat hij de koning had weten te beschermen. De meeste bewoners van Archeon waren het niet eens met de manier waarop hij het rijk regeerde, waardoor Lareth hier vaak de klappen voor op moest weten te vangen. Andere, vervaagde en kleinere littekens waren degene die hij vroeger had op gedaan. En er was er eentje, in zijn zij. Een recht litteken wat van zijn ribben tot halverwege zijn  zij liep. Dit was het litteken wat hem gegeven was op de dag dat Dacosta haar vader het zwijgen op legde. Dit was tevens de dag waarop hij het kasteel uit was gevlucht. Het was een laffe daad geweest waar hij achteraf zichzelf nog steeds voor schaamde. In een oogwenk wuift hij de gedachte aan die dag weg en draait hij zichzelf weg.

Zodra hij zijn jas dicht wilde knopen en zijn blik van haar afwende keek hij vragen op. Twee slanke herkenbare handen wisten zich ronde het boord van zijn jas te verstrengelen en kort voelde hij hoe zijn lichaam naar voren geplaatst werd. Om uiteindelijk in een diepe kus met zijn vrouw te geraken. Zijn lippen beantwoorde de kus direct en zijn armen sloeg hij ronde de slanke vrouw haar lichaam. Zijn vingertoppen voelde elke beweging van haar lichaam. Alsof tienduizenden vonkjes van zijn lippen af sprongen liet hij zijn lippen over die van haar glijden. En elke kus was nog even gepassioneerd dan die hiervoor. Het voelde nog altijd hetzelfde als de eerste kus. Het maakte hem niet uit wat de avond zou brengen. Zolang het met haar aan zijn zijde was zou hij alles aan kunnen. Van de saaie ontvangst ceremonie tot aan de laatste gasten die zich beschonken uit de zaal zouden laten verwijderen.

Zijn handen baande zich rustig naar boven. De zachte stof van haar jurk onder zijn vinger toppen voelend. Kort liet hij ze rusten op haar kaak en in een rustige beweging stopte hij zijn lippen en nam hij iets afstand, zijn helblauwe ogen weer openend. "Are you ready love?" Vroeg ze zachtjes. terwijl ze haar zachte handen in die van hem sloeg. "I cannot wait for the night." ging ze verder. Alwaar er een goedkeurende grijns op zijn gelaat verscheen en hij kort knikte. Zu'u los, dii jud. dii brit kiim (I am, my queen. my beautiful wife.) Larethian liet de druk die op haar handen stond los en draaide zijn lichaam richting de deur terwijl hij zijn arm aan haar aanbood. Vos dreh daar pahvoth. (Let’s do this together.)


LARETHIAN T. AKESH


Gesponsorde inhoud

Black masks and gasoline Empty Re: Black masks and gasoline

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum