Pagina 2 van 2 • 1, 2
- Vestyn TenebraeMember
- Real name : Lies
Aantal berichten : 62
IC posts : 14
Character sheet
Occupation: Lord of d'Auvergne
Residence : Navarre
Re: House Delacroix
za jun 30, 2018 10:21 pm
Ik heb Ves voor je in de aanbieding als mogelijk lid van de Council ;D
Hij is momenteel de Lord van d'Auvergne, wel is hij blond dus soms speelt dat op :}
Hij is momenteel de Lord van d'Auvergne, wel is hij blond dus soms speelt dat op :}
- Aristide DelacroixMember
- Real name : Penguin
Aantal berichten : 12
IC posts : 3
Character sheet
Occupation: King of Navarre
Residence : D'Auvignon
zo jul 01, 2018 11:46 am
Key ik heb in mijn beginpost alle namen erbij gezet van de personen die erin komen, als ik iemand zou zijn vergeten, laat het dan weten. Zoals jullie zien heb ik bij de Council nummertjes gezet en het komt erop neer dat ik voor nu maar 5 Council members zoek in totaal.
Voor zijn verloofde ga ik mensen nog de tijd geven tot zaterdag 7/7 om zich aan te melden, nadien ga ik kiezen. ^^
Ik ben ook nog steeds opzoek naar echte familie, dus wees niet bang om alles wat je kan bedenken aan te bieden!
Bo Ik zet je mee op het lijstje!
Lies Da's helemaal perfect voor mij ;D
Voor zijn verloofde ga ik mensen nog de tijd geven tot zaterdag 7/7 om zich aan te melden, nadien ga ik kiezen. ^^
Ik ben ook nog steeds opzoek naar echte familie, dus wees niet bang om alles wat je kan bedenken aan te bieden!
Bo Ik zet je mee op het lijstje!
Lies Da's helemaal perfect voor mij ;D
- Aristide DelacroixMember
- Real name : Penguin
Aantal berichten : 12
IC posts : 3
Character sheet
Occupation: King of Navarre
Residence : D'Auvignon
wo jul 11, 2018 5:06 pm
De deadline om je aan te melden is ondertussen al enkele dagen verlopen en heb ondertussen ook mijn keuze kunnen maken. Hierbij heb ik gekeken naar de verschillende mogelijkheden die de personages geven, maar ook naar andere elementen zoals bijvoorbeeld activiteit en andere hoge rangen.
Daarom heb ik gekozen voor Adriënna Laendaerys!
Iedereen bedankt voor de aanmeldingen, indien je nog andere ideeën hebt mag je die altijd naar me gooien : D
Daarom heb ik gekozen voor Adriënna Laendaerys!
Iedereen bedankt voor de aanmeldingen, indien je nog andere ideeën hebt mag je die altijd naar me gooien : D
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Permissies van dit forum: