- Circe AleeraMember
- Real name : Maaike
Aantal berichten : 6
IC posts : 0
Character sheet
Occupation: Shaman of Zyanya
Residence : Traveling (Navarre)
Change of name
di maa 27, 2018 6:58 pm
Hey hey,
Ik heb me hier een tijdje geleden aangemeld, maar kwam toen niet echt goed van start. Nu wil ik het toch graag weer opnieuw proberen omdat ik het forum nog steeds wel awesome vind ^^
Alleen ik ben niet zo tevreden meer over m'n karakter en dan met name haar naam XD Ik vroeg me af of ik die kan veranderen? Ik had al geprobeerd bij mijn profiel zelf, maar daar lukte het niet echt. Maar ik zag ook niet in de regels staan dat dat niet zomaar is toegestaan zeg maar ^^' of ik heb er over heen gekeken ofc~
Ik hoor het graag ;3
Ik heb me hier een tijdje geleden aangemeld, maar kwam toen niet echt goed van start. Nu wil ik het toch graag weer opnieuw proberen omdat ik het forum nog steeds wel awesome vind ^^
Alleen ik ben niet zo tevreden meer over m'n karakter en dan met name haar naam XD Ik vroeg me af of ik die kan veranderen? Ik had al geprobeerd bij mijn profiel zelf, maar daar lukte het niet echt. Maar ik zag ook niet in de regels staan dat dat niet zomaar is toegestaan zeg maar ^^' of ik heb er over heen gekeken ofc~
Ik hoor het graag ;3
- Dacosta LaendaerysAdministrator
- Real name : Michelle
Aantal berichten : 599
IC posts : 46
Character sheet
Occupation: Queen of Fallen Skies
Residence : Archeon
Re: Change of name
di maa 27, 2018 7:40 pm
Hi,
Je hebt nog niet in de rpg gepost dus je naam veranderen is geen probleem! Alleen het team kan je naam aanpassen. Dus waar wil je het in veranderen, dan doen wij dit even voor jou
Groetjes
Je hebt nog niet in de rpg gepost dus je naam veranderen is geen probleem! Alleen het team kan je naam aanpassen. Dus waar wil je het in veranderen, dan doen wij dit even voor jou
Groetjes
- Circe AleeraMember
- Real name : Maaike
Aantal berichten : 6
IC posts : 0
Character sheet
Occupation: Shaman of Zyanya
Residence : Traveling (Navarre)
Re: Change of name
di maa 27, 2018 8:08 pm
Hi!
Thanks voor de snelle reactie ;3