welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Hathor Sacrados
Hathor Sacrados
Member
Real name : Linn
Aantal berichten : 57
IC posts : 34

Character sheet
Age: 27 years old
Occupation: Sol Invictus
Residence : Sunfall, Rhoynar

Plots & Connections for Hathor Empty Plots & Connections for Hathor

ma apr 02, 2018 7:51 pm
Hello there!

Voor Hathor ben ik opzoek naar leuke plots en/of topics maar ook naar bepaalde connecties!

CONNECTIONS
Als nieuwe Sol Invictus zal ze zeker een hoop vijanden maken; mensen die bijvoorbeeld tegen het geloof zijn of mensen die in haar ogen dingen doen die niet behoren tot wat in haar lijstje van 'goed en juist' staan. Maar naast dit zoek ik ook mensen die haar op handen dragen, mensen die haar oren en ogen kunnen zijn binnen en wellicht zelfs buiten de stad Sunfall. Natuurlijk is niet iedereen tegen het geloof en zijn er ook mensen die geloven in Sol en dus ook wel eens naar de kerk komen of bidden naar de god waar de Priests of Sol in geloven. Want Hathor is niet alleen maar bezig met het verafschuwen van mensen en het schreeuwen tegen de Governor; als Priest of Sol/Sol Invictus helpt ze ook vaak de lagere klasse en kan ze ook vaak gevonden worden in weeshuizen etc., waardoor ze vooral onder de lagere/middelklasse vrij populair is.

Het lijkt me wel grappig als er een aantal chars zijn die bijvoorbeeld roddels kunnen doorspelen aan de vrouw, of gewoon een oogje in het zeil houden bij bijvoorbeeld de Governor en zijn zaken (possible guards? maar dat moet wel even met le Vinci besproken worden hehe~). Maar to be honest anything is possible! Roep het en we kunnen er eens over discussiëren of gewoon weg een topic openen en kijken hoe het eindigt tussen twee characters! <3

PLOTS & TOPICS
Dit spreekt voor zich geloof ik~ Ik sta momenteel open voor topics met haar en ben ready voor mogelijke (dramatische?) plots met miss Sunshine hier!
avatar
Zuzana Bryant
Member
Real name : Butter
Aantal berichten : 149
IC posts : 100

Character sheet
Age: 8 years
Occupation: Thief - Helper of Kaz
Residence : The streets of Rhoynar

Plots & Connections for Hathor Empty Re: Plots & Connections for Hathor

di apr 03, 2018 8:56 pm
Aangezien Zanna van die streek komt, en ze een jong kind is zonder ouders (zeg maar gerust wees) zou het misschien kunnen dat Hathor haar in de eerste weken geholpen heeft? Voordat ze met Kaz te maken kreeg en ze dus misschien een soort van band hebben? (Dan zou Hathor een van de weinige kunnen zijn die ze echt vertrouwd) En zou af en toe informatie van de straat door kunnen spelen als Hathor de juiste vragen stelt. Wanneer ze in Sunfall is.
Hathor Sacrados
Hathor Sacrados
Member
Real name : Linn
Aantal berichten : 57
IC posts : 34

Character sheet
Age: 27 years old
Occupation: Sol Invictus
Residence : Sunfall, Rhoynar

Plots & Connections for Hathor Empty Re: Plots & Connections for Hathor

di apr 03, 2018 9:58 pm
Oh lijkt me eigenlijk wel leuk! Hathor is maar al te bekend met het leven in een weeshuis en hoe lastig het is voor de jonge kinderen tegenover de oude kinderen (omdat er vaak bullies zijn die eten afpakken etc etc) dus misschien dat Hathor haar meerdere malen heeft geholpen in het verleden?
avatar
Zuzana Bryant
Member
Real name : Butter
Aantal berichten : 149
IC posts : 100

Character sheet
Age: 8 years
Occupation: Thief - Helper of Kaz
Residence : The streets of Rhoynar

Plots & Connections for Hathor Empty Re: Plots & Connections for Hathor

di apr 03, 2018 10:09 pm
Hathor Sacrados schreef:Oh lijkt me eigenlijk wel leuk! Hathor is maar al te bekend met het leven in een weeshuis en hoe lastig het is voor de jonge kinderen tegenover de oude kinderen (omdat er vaak bullies zijn die eten afpakken etc etc) dus misschien dat Hathor haar meerdere malen heeft geholpen in het verleden?
Zanna ia juist weggelopen bij een vrouw die voor haar zorgde omdat die haar naar het weeshuis wou brengen. Maar ze zou Hathor hoe dan ook verteld hebben in het weeshuis te wonen om vragen te voorkomen. Maar ze zal nog steeds wel bullies gekend hebben en het harde leven. Dus kan Hathor haar idd meerdere keren geholpen hebben. Misschien leuk om een topicje te doen? Misschien dat Hathor achter de leugen is gekomen en zo dus meer over Zanna te weten komt dan aelk ander dan ook en dus echt het kleine, bange werkelijke meisje achter het intelligente masker leert kennen.
Loraelei Sacrados
Loraelei Sacrados
Member
Real name : Demi
Aantal berichten : 33
IC posts : 22

Character sheet
Age: 26
Occupation: Priestess of Sol
Residence : Sunfall, Rhoynar

Plots & Connections for Hathor Empty Re: Plots & Connections for Hathor

wo apr 04, 2018 3:54 am
Ik heb Lore voor je? B) Ze is vrij nieuw als Priestess of Sol en heeft nog wat moeite met het aanpassen aan haar nieuwe levensstijl, gezien ze een vrij dubieus verleden heeft. Ze heeft zelf ook een beetje een interne strijd, want aan de ene kant wil ze graag het ideaalbeeld van een Priestess of Sol worden, maar aan de andere kant mist ze sommige aspecten van haar 'vorige leven'. Er zijn een aantal mensen die haar weer een beetje naar de donkere kant proberen te trekken, dus misschien dat Hathor degene kan zijn die haar een beetje op het goede pad probeert te houden?
Hathor Sacrados
Hathor Sacrados
Member
Real name : Linn
Aantal berichten : 57
IC posts : 34

Character sheet
Age: 27 years old
Occupation: Sol Invictus
Residence : Sunfall, Rhoynar

Plots & Connections for Hathor Empty Re: Plots & Connections for Hathor

wo apr 04, 2018 10:54 am
Butter: Ahhh oké, ja als ze het Hathor goed genoeg wijs maakt zal ze er vast wel in geloofd hebben, somehow! En hmmm, Hathor die in het topic achter de leugen komt offf in het verleden?

Een topic doen lijkt me zeker leuk!

Demi: Oehhh, sounds good to me! Ze zal zeker een goede poging doen om Lore het juiste pad op te trekken hehe (8 Als je zin hebt kunnen we een topic doen?
avatar
Zuzana Bryant
Member
Real name : Butter
Aantal berichten : 149
IC posts : 100

Character sheet
Age: 8 years
Occupation: Thief - Helper of Kaz
Residence : The streets of Rhoynar

Plots & Connections for Hathor Empty Re: Plots & Connections for Hathor

wo apr 04, 2018 2:41 pm
Linn: maakt mij niet uit wat vindt je leuker??
Zal ik vandaag starten? als je bovenstaande vraag hebt beantwoord ;")
Hathor Sacrados
Hathor Sacrados
Member
Real name : Linn
Aantal berichten : 57
IC posts : 34

Character sheet
Age: 27 years old
Occupation: Sol Invictus
Residence : Sunfall, Rhoynar

Plots & Connections for Hathor Empty Re: Plots & Connections for Hathor

wo apr 04, 2018 2:50 pm
Oh, als je een starter kan maken dan graag!
En misschien dat Hathor het ondertussen al weet, maar haar er nog niet op heeft aangesproken? Aangezien ik niet denk dat Zuzana zich alleen in Sunfall bevindt, right?
avatar
Zuzana Bryant
Member
Real name : Butter
Aantal berichten : 149
IC posts : 100

Character sheet
Age: 8 years
Occupation: Thief - Helper of Kaz
Residence : The streets of Rhoynar

Plots & Connections for Hathor Empty Re: Plots & Connections for Hathor

wo apr 04, 2018 2:53 pm
Hathor Sacrados schreef:Oh, als je een starter kan maken dan graag!
En misschien dat Hathor het ondertussen al weet, maar haar er nog niet op heeft aangesproken? Aangezien ik niet denk dat Zuzana zich alleen in Sunfall bevindt, right?
Is goed en idd!! Ik stuur je de link vanmiddag/vanavond
Welke taal Engels/Nederlands?
Hathor Sacrados
Hathor Sacrados
Member
Real name : Linn
Aantal berichten : 57
IC posts : 34

Character sheet
Age: 27 years old
Occupation: Sol Invictus
Residence : Sunfall, Rhoynar

Plots & Connections for Hathor Empty Re: Plots & Connections for Hathor

wo apr 04, 2018 2:54 pm
Zuzana Bryant schreef:
Hathor Sacrados schreef:Oh, als je een starter kan maken dan graag!
En misschien dat Hathor het ondertussen al weet, maar haar er nog niet op heeft aangesproken? Aangezien ik niet denk dat Zuzana zich alleen in Sunfall bevindt, right?
Is goed en idd!! Ik stuur je de link vanmiddag/vanavond
Welke taal Engels/Nederlands?
Ik schrijf zelf most likely terug in het nederlands, maar voel je vrij om in het engels te schrijven als je dat fijner vindt tho!
avatar
Zuzana Bryant
Member
Real name : Butter
Aantal berichten : 149
IC posts : 100

Character sheet
Age: 8 years
Occupation: Thief - Helper of Kaz
Residence : The streets of Rhoynar

Plots & Connections for Hathor Empty Re: Plots & Connections for Hathor

wo apr 04, 2018 5:35 pm
Syrax Salix
Syrax Salix
Member
Aantal berichten : 25
IC posts : 10

Character sheet
Age: 50 years
Occupation: Een door elven gesmeden zwaard, een Handboog van het soepelste hout soort, wat kleding en wat geld.
Residence : Een huisje ergens aan de rand van Vanaheim

Plots & Connections for Hathor Empty Re: Plots & Connections for Hathor

vr apr 13, 2018 10:35 pm
Ik heb Syrax voor je. hij reist veel voor geld vooral voor handels mensen waar hij als bewaker op treed. Hoewel hij niets van zijn magie aan andere laat merken en hij alles op eigen kracht lijkt te doen kunnen we daar ook een topic over doen? Dat hij ter paard richting Rhoynar reist voor een tijdelijke baan. Wink
Gesponsorde inhoud

Plots & Connections for Hathor Empty Re: Plots & Connections for Hathor

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum