welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Zaleera Rayen
Zaleera Rayen
Member
Real name : WazBeer
Aantal berichten : 129
IC posts : 21

Character sheet
Age: 32 Years Old
Occupation: Queen of Nym
Residence : Aztlan

Royal kids {House Rayen} Empty Royal kids {House Rayen}

za apr 21, 2018 9:54 pm
Ik had een hele tijd terug al een search voor familie van Zaleera, maar omdat daar niet zo super veel animo voor was is die familie redelijk klein gebleven wat betreft gespeelde karakters. Nu is het wel zo dat het logisch is als Zaleera al kinderen heeft, gezien de setting en het feit dat ze getrouwd is geweest. Nu durfte k het eerst nog niet aan om daar mensen voor te zoeken, maar aangezien Nymmerwell t wel kan gebruiken zou k deze rollen graag gevuld hebben.

Zal heeft in totaal 3 kinderen, waarvan een tweeling van 6 en een jongere sibling van 4 jaar. Ze heeft de eerste 2 gehad op dr 26ste, en de 3e toen ze 28 was. Kort hierna is haar man vermoord door Aeron. Een van de tweeling zal ik zelf bespelen, dit is de ‘jongste’ van de twee, en dit is een meisje (denk dat het handig is als ze niet compleet hetzelfde zijn).
Ik sta volledig open voor allerlei ideeën, maar probeer wel de cultuur erin te houden en besef je goed dat het eerst geboren kind van de tweeling ook de troonopvolger van Nymmerwell is. Also is Zaleera een drukke vrouw maar zal ze zich wel met de opvoeding van haar kinderen bemoeien en bemoeid hebben zeker toen haar man nog leefde. Rayen staat erom bekend dat ze in jaguars kunnen shiften, dit kan niet buiten deze familie om.

Thanks in advance voor de interesse.
X Waz
Syrax Salix
Syrax Salix
Member
Aantal berichten : 25
IC posts : 10

Character sheet
Age: 50 years
Occupation: Een door elven gesmeden zwaard, een Handboog van het soepelste hout soort, wat kleding en wat geld.
Residence : Een huisje ergens aan de rand van Vanaheim

Royal kids {House Rayen} Empty Re: Royal kids {House Rayen}

za apr 21, 2018 10:28 pm
Ik zou graag een van de overgebleven kids willen spelen
Lexa
Lexa
Member
Real name : Wrap
Aantal berichten : 559
IC posts : 503

Character sheet
Age: 22
Occupation: Commander
Residence : Mothers watch

Royal kids {House Rayen} Empty Re: Royal kids {House Rayen}

za apr 21, 2018 11:08 pm

Zanek Rayen

The smallest manliest man-man.
Zanek is het schattigste kereltje wat ik ooit heb gezien. Ik heb gehoord dat z'n volledige naam Hozanek is, maar zo wordt hij vrijwel nooit genoemd, dus laten we het bij Zanek houden.

Royal kids {House Rayen} Tumblr_om4xk47tWR1v77p1oo1_500

Zanek is het liefste kereltje op de wereld. Of, dat is in ieder geval wat er in Nym over hem gezegd wordt. Hij is echter niet de makkelijkste voor een vreemde om mee om te gaan. Hij is, gezien de dood van zijn vader, de man in huis en ondanks het feit dat hij pas zes jaar oud is, neemt hij deze taak enorm serieus. Hij beschermt zijn jongere siblings tegen alles! Van een tak op de weg, tot een grote spin, tot aan die engerd die om de hoek staat te gluren al is dit waarschijnlijk naar hun knappe mama, maar dat weet hij nog niet.

Royal kids {House Rayen} Tumblr_olipxdCGC41u6onaso2_500

Zanek hangt enorm aan zijn moeder. Zijn familie is alles voor hem en dat zul je weten ook. Hij gaat zijn siblings achterna als ze maar drie stappen in de verkeerde richting zetten en heeft zijn ogen continu op zijn moeder gericht, haar stappen nadoend. Hij is er van overtuigd dat ze niet alleen een perfecte moeder, maar ook nog eens een enorm goede leider is. Daarom wil hij net zo worden als zij! Hij zal altijd zijn best doen om met haar mee genomen te worden en als hij eens thuis moet blijven, zal hij van slag zijn. Het beste is om hem dan te vertellen dat hij thuis moet blijven om op de twee siblings te passen! Dan wil hij er nog wel vrede mee hebben. Mama kan immers voor zichzelf zorgen (al moet hij wel een oogje in het zeil houden, hoor!).

Royal kids {House Rayen} Tumblr_olipxdCGC41u6onaso3_500
 


Laatst aangepast door Lexa op zo apr 22, 2018 3:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Zaleera Rayen
Zaleera Rayen
Member
Real name : WazBeer
Aantal berichten : 129
IC posts : 21

Character sheet
Age: 32 Years Old
Occupation: Queen of Nym
Residence : Aztlan

Royal kids {House Rayen} Empty Re: Royal kids {House Rayen}

za apr 21, 2018 11:14 pm
@Syrax: Ik zou graag n beetje een beeld hebben van welk van de twee t zou zijn en wat je ermee van plan zou zijn etc. Beetje zoals hierboven. Dan kan k gebaseerd op die info nog wat doorvragen/kiezen later x’D

@Wrap: Gehe thanks voor t aanmelden :3 Ga nog nie kiezen, but love the idea of a protective brother. Zeker omdat hun pa is vermoord enzo denk k dat da wel n gegronde gedachtegang is voor n klein jochie.
Valdís Magnidóttir
Valdís Magnidóttir
Member
Aantal berichten : 13
IC posts : 2

Character sheet
Age: 35 years
Occupation: Farmer / Painter
Residence : Vanaheim

Royal kids {House Rayen} Empty Re: Royal kids {House Rayen}

zo apr 22, 2018 1:02 pm
SON OF ZALEERA
mom look.  I am a bumblebee today and I'M IN LOVE WITH THE HUNT ITSELF. IT MAKES ME FEEL ALIVE, ALIVE.


Royal kids {House Rayen} Tumblr_n4koxe8Srj1qj9cp6o1_250


Hallooo!

Ik heb vandaag iets heel stouts gedaan! Ik heb een drankje genomen waardoor ik beter kan praten, want ik ben jaloers op mijn siblings die ouder zijn en groter en beter kunnen praten dus hmmpff.

Dusss... ik ben vier jaar steekt 3 vingers op en ik ben al heel groot! Ik vind het nie zo leuk om over mezelf te stoefen, nu wel tegen mijn oudere siblings maar sshhh, maar ik ga mezelf even beschrijven, dan weet je ook ineens hoe ik eruit zie hihi. Mijn haar is zwart, maar als ik vaak in de zon loop dan is het heel donker bruin. Ook heb ik krullen joepie! Niet zo veel hoor, maar vooral onderaan. Mijn mama houd mijn haar dan ook halflang omdat ze het wel schattig vind denk ik. Mijn ogen hebben zijn heel donker bruin, net zoals mijn haar bijna. Alleen staan er altijd pretlichtjes in, dat zegt mama toch altijd. Als ik lach en dat doe ik graag en vaak, dan zijn er altijd kuiltjes in mijn wangen. Uhm wat kan ik nog meer over mezelf zeggen... aahja! Ik draag héél graag traditionele kleding van Nymwersell ofzoiets!

Ik vind mezelf heel grappig, maar niet iedereen vind dat denk ik. Vooral de volwassenen kunnen niet lachen om mijn kattenkwaad. Tja... ik klim gewoon heel erg graag in bomen of op de schouders van alles dat beweegt. Omdat mijn Tonelli een Tso'ok is geraak ik gemakkelijk bij stoere dieren. We hebben een soort aantrekkingskracht en erop rijden vind ik de max! De volwassenen iets minder. Ook maak ik graag dingen vuil of kapot, want de naaisters zien naaien vind ik fascinerend!

Het minst leuke aan mezelf vind ik dat ik jonger ben dan mijn siblings! Dan ook nog dat ik kan veranderen in een jaguar want dat loopt altijd compleet uit de hand. Ookal ben ik nog maar een jong, toch ben ik altijd sterker dan ik zou willen. Het komt ook altijd op de meest ongepaste momenten en ik kan de jaguar niet zo goed controleren. Als laatste de mensen die soms een beetje bang zijn. Daar zijn drie redenen voor. Ik ben een zoon van mijn mama, duh, maar zij is dus echt wel de coolste koningin en daar zijn mensen blijkbaar bang voor. De tweede reden is dat ik mijn euhm... magie(?) niet onder controle kan houden en ten derde ben ik geboren op dezelfde dag dat ... dat er iets was met draken en Zanyia en nog wat mensen, maar ik weet niet goed wat dat inhoud.

Dussss DIT BEN IK!
Ps. ik heb vandaag oranje en zwart aan dus ik kroon mij officieel als een hommel!

Helios
Helios
Member
Real name : Linn
Aantal berichten : 222
IC posts : 95

Character sheet
Age: 22 // immortal
Occupation: Beast Keeper
Residence : Navarre

Royal kids {House Rayen} Empty Re: Royal kids {House Rayen}

zo apr 22, 2018 2:43 pm
Royal kids {House Rayen} SoBYuvw

Aanmelding voor jongste kind
Hi there! Ik heb nog geen naam voor deze schat, maar ik wilde me toch alvast aanmelden omdat ik echt geen flauw idee heb hoe lang de zoektocht naar de perfecte naam nog gaat duren voor haar. Ik meld me met haar dan ook aan voor het jongste kind; de vierjarige. Ik heb het altijd al heel leuk gevonden om jonge personages te spelen (wat waarschijnlijk wel te zien was op Warrior Cats) en dan vooral dat onschuldige soort, dat nog helemaal open staat voor de wereld en jan en alleman vertrouwt. Well, mijn girl gaat net zo zijn.

Het meisje kan beschreven worden als een kleine avonturier, een kind met een gouden hart dat graag met anderen praat en waarvan momenteel haar meest gebruikte woordjes bestaan uit 'waarom' en 'wat doe je'. Ze is nieuwsgierig en altijd opzoek naar een nieuwe belevenis, waardoor ze zichzelf wel eens vaker in de problemen werkt - maar alsof er een beschermengel op haar schouder rust, weet het kind hier bijna altijd heelhuids uit te komen. Ze is zeker een actief, speels en wild kind, waardoor menig persoon die op haar let na een dag helemaal uitgeteld is. Daarnaast kijkt ze natuurlijk heel erg op naar haar oudere siblings, wat erin resulteerd dat het jonge meisje vaak ook wil doen wat haar oudere broer/zus ook doet. Over het algemeen is ze ook een heel sociaal kind, een die niet bang is om tegen vreemden te spreken en daarbij ook heel snel in een ander vertrouwt - zoals ieder kind nog naïef is voor het kwaad dat in de wereld heerst. ze vind het bovendien ook leuk om een ontsnappingsroute te plannen/uit te voeren wanneer men de taak heeft om op haar te letten, wat erin zal resulteren dat ze.. wel eens kwijt is of hierbij betrapt wordt. (Je moet hierbij dus een beetje denken aan Tiger van WC want het komt wel een klein beetje overeen hehe, maar dan een female versie~)

Qua appearance heb ik momenteel nog een beetje moeite met hoe ik haar er ongeveer uit wil laten zien, aangezien ik waarschijnlijk geen fatsoenlijke faceclaim ga kunnen vinden voor het kind, heb ik besloten om op pinterest wat inspiratie te zoeken en ik weet niet of dit is wat je ongeveer zoekt? x & x
Syrax Salix
Syrax Salix
Member
Aantal berichten : 25
IC posts : 10

Character sheet
Age: 50 years
Occupation: Een door elven gesmeden zwaard, een Handboog van het soepelste hout soort, wat kleding en wat geld.
Residence : Een huisje ergens aan de rand van Vanaheim

Royal kids {House Rayen} Empty Re: Royal kids {House Rayen}

zo apr 22, 2018 10:41 pm
Dat begrijp ik hier heb ik een stuk voor het jongste kind.

Naam: Finn
Bijnaam: Scratch
Kruipend door de kamers, zalen en de gangen. Zijn spraak is nog niet al te best en men verstaat er weinig van behalve zijn moeder weet wat hij nodig heeft. Hoewel zijn oudere siblings hem nog veel schijnen te moeten tegenhouden samen met de staf die voor de kinderen hoort te zorgen als mama geen tijd voor hen heeft. Hij is net als een vlinder die van de ene plek naar de andere toe gaat om daar voor een korte tijd toe te kijken waar men mee bezig is en hoopt dan een handje te helpen, maar daar trekt  Finn een stuk pas gewassen kleding uit de wasmand net in de modder of trekt de fruitmand omver en krijgt daardoor een appel op zijn hoofd. Maar daar trekt deze vierjarige geen aandacht aan waar andere peuters van zijn leeftijd om zullen huilen. Alles is leuk om te doen zelfs stiekem over de balustrade gluren terwijl dat absoluut niet mag en waarom? Wat daar beneden gebeurd is juist zo interessant?! Hoewel dat alles en Finn al op jonge leeftijd een echte durfal is staat vast. Hij is op de meest vreemdste plekken te vinden en weet ook altijd daar te komen waar het juist het gevaarlijkste is.  Zijn bijnaam Scratch heeft hij dan ook niet voor niets. Alleen de vrouwelijke bediendes mogen hem op tillen en aan tafel zetten, op de bank om een verhaaltje voor te lezen of hem naar bed te brengen. gebeurd dit door een man dan gaat Fin luidkeels gillen, krabben en bijten en hij stropt pas als zijn moeder naar hem toe komt en de boel sust. De dood van zijn vader staat hem dan wel niet helemaal bij, maar om een of andere reden staat vast dat hij een vreselijke hekel naar mannelijke figuren heeft over gehouden. Net alsof hij boos is dat zijn vader zomaar we is gegaan. Enkel zijn (broer) mag hem als uitzondering op de rekening optillen en verplaatsten.

ik heb nog geen baby foto, maar ik dacht dit plaatje voor Finn te gebruiken?: https://nl.pinterest.com/pin/482237072573559614/

van Elijah wood
Dacosta Laendaerys
Dacosta Laendaerys
Administrator
Real name : Michelle
Aantal berichten : 599
IC posts : 46

Character sheet
Age: 38
Occupation: Queen of Fallen Skies
Residence : Archeon

Royal kids {House Rayen} Empty Re: Royal kids {House Rayen}

do apr 26, 2018 1:42 pm

Zenya Rayen is a wild child. Being unable to take her mothers animal form she feels like a second choice, even as oldest child, she is sure one of her siblings will take the throne way before her mother will ever trust her with it.

Rather she goes out and away from the responsibilities and important things required of her. She loves nature and all living things making the jungle the best place for her to live.

Her skin is a natural dark tan color with light birthmarks crossing her face and skin. Her bright green eyes are obviously from her mother and she has a tall slender build.

One day she will be strong enough to live on her own. With all her hopes and dreams focussed on a future where she won't have to feel like she's standing in her mothers shadow. One day she will show the world what she is capable of. And that she is strong enough to lead. But firs she needs to shed her baby skin and grow some scars to prove her worth.
Zaleera Rayen
Zaleera Rayen
Member
Real name : WazBeer
Aantal berichten : 129
IC posts : 21

Character sheet
Age: 32 Years Old
Occupation: Queen of Nym
Residence : Aztlan

Royal kids {House Rayen} Empty Re: Royal kids {House Rayen}

di mei 01, 2018 12:14 pm
Oke dit was best lastig, maar ik heb een keuze gemaakt.

De tweeling zal bestaan uit Zanek en mijn karakter. Zij zijn beide 6.
Aangezien ik het dochtertje van Linn erg leuk vond, maar ook het zoontje van Lilith, heb ik besloten om deze beide te kiezen. Een van de twee zal 4 jaar zijn en de ander 5. Jullie mogen zelf uitvogelen hoe jullie dat het liefste hebben.
Dan moeten we nog even met zn allen kijken of we het voor elkaar krijgen ze allemaal een naam te geven en dan kunnen ze allemaal aangemaakt worden Very Happy
Gesponsorde inhoud

Royal kids {House Rayen} Empty Re: Royal kids {House Rayen}

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum