welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Linonl Faewatch
Linonl Faewatch
Member
Real name : Sasha
Aantal berichten : 31
IC posts : 10

Character sheet
Age: 24
Occupation:
Residence : Nymmerwell

Linonl Faewatch Empty Linonl Faewatch

zo apr 29, 2018 3:12 pm

I’ll be godlike…

 
Name:
Linonl Faewatch A.K.A. Lino for Friends

Gender:
Male

Sexuality:
Bisexual

Age:
24 years

Occupation:
Mercenary, trying to become as powerful as a God.

Rescidence:
Nymmerwell



Height:
218 cm

Weight:
85Kg

Build:
Muscular/athletic

Eyes:
blue

Hair:
brown

Skin:
white



Magic:
Necromancy // While forcing the spirits back in their bodies un der his control, sparks of electricity run over his body. He can Control them for a limited time before the ghosts dissapear again and the bodies are back to being epmty vessels. 


Personality:
Linonl is een jonge elf die altijd naar meer macht hunkert en er alles aan zal doen om deze macht ook te bereiken.
In zijn thuisland was hij vanaf zijn jonge jaren al niet gewenst en werd hij vaak buitengesloten, misschien is dit de reden voor zijn verknipte geest nu. Als hij de schijn hoog houdt van een gewone simpele elf te zijn is hij meelevend, loyaal en zowat de vriendelijkste persoon die je je kan inbeelden. Als hij eenmaal zijn ware aard laat zien, is hij totaal het tegenover gestelde.
Wie weet leert hij op FS wel iemand kennen die hem kan leren wat vriendschap en of liefde is, en komt het toch nog goed met hem.

History:


24 jaar geleden…


‘Snel breng me wat water!’ Het was chaos, voor het eerst in twee decennia lang was er weer een kind geboren in Dawnstar. Het hele dorp was in een bepaalde staat… Er waren mensen die dachten dat het een geschenk van de goden was en dat dit het teken was van betere tijden, en er waren zij die dachten dat dit niets anders dan duivelswerk was. Hoe kon het dat deze twee elfen plots een kind hadden gekregen? Was het gelinkt aan de dikke mist die de laatste 20 jaar over het dorp hing? De mist was komen aanrollen over het water en is nooit meer verdwenen, een mist die je bijna kon vastgrijpen, die soms het gemakkelijkste werk, een uitputtende uitdaging maakte.

‘Hoe ga je hem noemen Kiatra?’ Kiatra keek naar haar man, bij wie de tranen van vreugde in de ogen sprongen. ‘We noemen hem Linonl.’ Zei ze met een stralende glimlach op haar gezicht.
 
12 jaar later…

Het was een vochtige dag. De dikke mist die boven Dawnstar hing was in de laatste 12 jaar enkel erger geworden. Linonl hield zich stil, zijn moeder had hem nog niet gezien en dus bleef hij achter het muurtje staan om te luisteren wat zijn moeder en zijn tante nu zo intens aan het bespreken waren. ‘Ik weet het Feralda maar wat moet ik doen? Hij is en blijft mijn zoon…’ Kiatra ging met haar bevende handen door haar haar en keek haar zus bedrukt aan. ‘Ik weet het wel Kiatra maar er klopt iets niet aan hem. Hij heeft tot hiertoe nog geen enkele blijk van ook maar iets van magische krachten gegeven. De mist is nog dikker geworden en sinds hij er is komen er enkel maar minder mensen terug uit de mist, terug van op jacht.’ Linonl keek om het muurtje en zag zijn tante zijn moeders handen vastnemen in een gebaar van liefde. 
‘Ik bedoel, toen Kyandro stierf, zijn eigen vader, gaf Linonl geen kick Kiatra! Hij leek er zelfs van te genieten hoe iedereen in verdriet was, hoe iedereen afscheid nam.’ Kiatra trok haar handen terug en draaide zich om. Snel verdween Linonl weer achter het muurtje. ‘Oké ja, hij heeft niet meteen het beste empathische vermogen, maar dat maakt hem nog geen slecht kind Feralda! Ik weiger hem op te geven!’ 
 
10 jaar later…

Linonl keek Radeon aan. Een man die hem onder zijn hoede had genomen nadat bijna heel Linonls dorp op mysterieuze wijze was verdwenen. Linonl was bijna zijn hele leven alleen geweest, zelfs toen zijn ouders er nog waren, moest niemand de jonge Linonl hebben. Dat isolement kon niet goed zijn  voor zo een jonge elf, en daarom had Radeon hem meegenomen uit Dawnstar. Radeon was een mage die zeer begaafd was in het beheersen van de elementen en hij dacht dat hij door met Linonl rond te trekken, de knul kon leren zijn krachten te ontwikkelen en ze ook te gebruiken. Dat leek echter niet zo simpel…
Radeon wende zich weer tot Linonl. ‘Je kan zelfs geen simpele vonk laten verschijnen, je kan je niet linken met andere wezens, je kan geen emoties bij anderen beïnvloeden, je bent een complete mislukking en je was een complete verspilling van mijn tijd!’ Linonl kneep zijn ogen tot spleetjes terwijl hij rechtstond en met gebalde vuisten naar Radeon toeliep. ‘Waarom heb je me dan in vredesnaam meegenomen? Waarom heb je me niet gewoon in Dawnstar gelaten dan?’ Radeon zuchtte… ‘Kijk knul ik dacht gewoon dat ik je zou kunnen opleiden om voor me te werken, een compagnon die samen met mij de wereld zou veroveren. We zijn elven in vredesnaam! Wij zijn het superieure ras, wij horen de leiding te hebben over de mensen, over wat dan ook.’ Hij sloeg met zijn vuist op zijn handpalm om zijn woorden extra kracht bij te steken. ‘Maar jij mijn jongen, bent enkel een mislukking voor onze soort. Toen ik van je mysterieuze dorp hoorde, en te weten kwam dat jij de enigste jongeling was in 20 jaar dacht ik dat je speciaal was, maar ik heb me vergist.’ Linonl keek hem vernietigend aan. ‘Duidelijk..’ Zei deze zonder emotie. Hij was het echter al gewoon dat mensen zich tegen hem keerden, waarom zou Radeon dan anders zijn?
 
Enkele maanden later…

‘Word wakker knul, we hebben bezoek…’ Linonl deed zijn ogen open en keek wat er aan de hand was. Radeon stond met vuur rondom zijn handen klaar om in de aanval te gaan. Hij draaide zijn hoofd weer naar Linonl en ook in zijn ogen leek een vuur te branden. ‘Ze zijn met 15, grijp je boog!’ Linonl stond op, greep zijn boog en zette zich naast Radeon. Hoewel hij geen magische krachten had, was hij meer dan behoorlijk goed met de pijl en boog. Dat was dan ook een van zijn weinige talenten, dat en zijn ware aard verbergen. Samen met Radeon aan zijn zijde stormde hij op zijn aanvallers af. Zijn pijlen schoten door de lucht en hij miste bijna geen enkele pijl. Radeon schoot zijn vuurballen af en zijn tegenstanders brulden woedend toen ze in een regen van vlammen en pijlen ten onder gingen. Eén voor één vielen hun belagers neer tot er niemand meer overbleef. Radeon, duidelijk uitgeput van al dat magie gebruik keek Linonl aan; ‘Goed gedaan knul, misschien kunnen we dan toch nog samen de wereld aan maar jij dan met je pijl en boog, ik zal me wel met de magie bezig houden.’ Radeon liep terug naar het vuur, lichtjes mankend.
Linonl keek toe hoe de ouder wordende en uitgeputte mage terug liep naar het vuur. Het was zover. Hij was het beu zijn ware aard te verbergen, en steeds te moeten onderdoen voor anderen. ‘Je wordt oud mage…’ Zijn woorden bereikten Radeon die even bleef staan maar toch verder richting het vuur wandelde terwijl hij mompelde ‘Ik zal maar uitkijken wat je zegt snotneus… Ik kan jou ook nog altijd in vlammen laten opgaan…’ Linonl lachte en vonken van statische elektriciteit liepen over zijn lichaam. ‘Ben je daar zo zeker van oude man?’ Radeon draaide zich woedend om. ‘HOE DURF JE Z…’ maar Radeon maakte zijn zin niet af. Hij kon zijn ogen niet geloven. Achter Linonl kwamen de lijken van hun vijanden weer tot leven. Voor het eerst in al die jaren dat hij samen met Linonl rond trok zag hij die duistere blik in zijn ogen. ‘Hoe… Wanneer? Hoe kan dit??’ Stamelde hij uit. De jongen met nu een klein ondood legertje nam zijn boog iets steviger vast. ‘Wel weet je Radeon… Ik weet dat Necromancy een verboden magie is. De mensen moesten me al niet dus werd ik een redelijke professional in het verbergen van mijn krachten.’ Hij keek even naar links en rechts van hem, vonken nog steeds over zijn lichaam lopend. ‘Die verdwijningen? Daar zat ik achter, een elf moet toch kunnen experimenteren?’ Zijn toon was speels maar de kilte die er eveneens in te horen was viel niet mee. Met een knik van zijn hoofd in de richting van Radeon liepen de lichamen in de richting van de firemage. Deze was nog uitgeput maar kon zich toch nog redelijk verweren. Na en ander intens gevecht, waarbij Linonl nu gewoon geamuseerd aan de zijlijn stond te kijken bleef er nog maar één vijand over. Radeon draaide zich naar Linonl… ‘Met deze krachten kun je ver geraken knul... Maar Jammer genoeg stopt je avontuur hier.’ Linonls blik werd serieus toen hij zag dat de firemage met zijn laatste krachten een enorme vuurbal creëerde die alles van de kliffen zwierde. Linonls zicht werd zwart en hij verloor het bewustzijn terwijl hij in de golven viel en mee werd gesleurd door de stroming. Radeon had het niet gehaald…
 
Heden…

Linonl opende zijn ogen. Hij was aangespoeld op een strand van een onbekend land (Fallen Skies). Hij had geen idee waar hij was. Hij keek rondom zich maar zag geen spoor van Radeon en tot zijn verbazing had hij zijn vertrouwde boog nog in zijn handen. Als dit een nieuw land was, was dit weer de ideale kans om meer krachten op te doen, zijn necromancy beter  onder de knie te krijgen en een ware heerser te worden. Hij wist wat hem te doen stond. Hij deed zich weer voor als een braaf onschuldig jong elfje terwijl er onder de oppervlakte een ziel heerste die snakte naar de kracht van goden en alles zou doen om dit te bereiken. Zou hij hier die kracht krijgen of zou hij hier een vredig leven lijden waar hij zijn krachten voor goede dingen gebruikte of enkel als het nodig was? Niets was nog zeker, maar een ding stond vast, dit zou weer een nieuw groot avontuur worden…


@tag || notes:/
yuki of shine



avatar
Freyja Skarsgård
Member
Real name : Daan
Aantal berichten : 656
IC posts : 375

Character sheet
Age: 20 years
Occupation: Lady of Hillerød
Residence : Falkreath, Hillerød

Linonl Faewatch Empty Re: Linonl Faewatch

zo apr 29, 2018 11:03 pm



Geaccepteerd
welkom op Fallen Skies

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum