welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Ophelia du Maurier
Ophelia du Maurier
Member
Real name : Demi
Aantal berichten : 115
IC posts : 69

Character sheet
Age: 20
Occupation: Handmaiden
Residence : Archeon, Valyria

» stay thirsty like before Empty » stay thirsty like before

ma apr 30, 2018 1:20 am

topic & plot search

Hey hey! Ik heb nu toch aardig wat accountjes en een groot deel is niet echt actief, dus daar wilde ik graag verandering in brengen. Ik ben op zoek naar allerlei plotjes, groot en klein, dus voor het gemak heb ik bij ieder karakter een lijstje neergezet met ideeën voor relaties en interacties. Topics met alles en iedereen zijn echter welkom! Hier zijn de karakters:

» Arawn - 32 - Human - Advisor - Vanaheim
Arawn is een typisch gevalletje Vanaheim. Ze is behoorlijk stoïcijns en niet erg gesteld op buitenstaanders. Ze hecht veel waarde aan het behouden van de cultuur van haar land en zal er dan ook (bijna) alles voor doen om deze te beschermen. Voor nu is Arawn alleen te vinden in Vanaheim.

Ideeën: Vrienden, familie, een (ex)-leerling(e), een eventuele buitenstaander die tegen haar vooroordelen ingaat.

» Asher Morrigan - 38 - Human - Lord of Isla de Juegas - Rhoynar
Asher is de stadhouder van Isla de Juegas en bezit tevens een hele grote vloot piratenschepen. Het grootste deel van zijn jeugd heeft hij voor zijn vader gewerkt, die hij uiteindelijk verraden en vermoord heeft om de vloot en titel van stadhouder over te kunnen nemen. Asher is vrij hedonistisch en deelt, ondanks dat hij getrouwd is, regelmatig het bed met andere vrouwen. Daarnaast worstelt hij ook met een licht alcoholprobleem. Hij is niet de meest politiek correcte leider en wil nog wel eens een oogje dichtknijpen als hij er zelf een gunst uit kan halen. Voor nu is Asher te vinden in Isla de Juegas, Brightwater Keep en Sunfall.

Ideeën: Een rechterhand, vrienden, kapiteins van zijn vloot, crewleden, inwoners van Isla de Juegas die hij regelmatig tegenkomt, (ex-)scharrels, handelscontacten, mensen die hem voorzien van informatie, bastaardkindertjes, potentiële bondgenoten of vijanden van Isla de Juegas.

» Loraelei Sacrados - 26 - Human - Priestess of Sol - Rhoynar
Loraelei is een voormalig courtisane, vrijgekocht door een piraat die haar vervolgens trouwde en haar tijdens hun huwelijk mishandelde. Sinds kort zit ze bij de Priests of Sol op Sunfall en probeert haar 'vorige leven' wanhopig te vergeten. Haar geloof is nog behoorlijk wankel en af en toe neigt ze wat naar de duistere kant van zaken. Ze is vrij wantrouwend naar mannen toe gezien haar verleden. Lore is voor nu alleen te vinden op Sunfall.

Ideeën: Vrienden, familie, mensen die haar in het criminele circuit proberen te loodsen, mensen binnen het geloof die haar helpen, iemand die haar vertrouwen in mannen lichtelijk weet te herstellen (of juist niet), klanten van toen ze een courtisane was, (ex-)scharrels.

» Lothiriel Ilwen - 100 - Elf - Herbologist - Nymmerwell
Lothiriel is een puurbloed elvin en tevens de moeder van Arvindr Manwë, de Master van Forlindon. Ze is niet erg gesteld op mensen en laat dit meestal ook duidelijk weten. Binnen The Brotherhood werkt ze als healer. Ze is redelijk aangedaan door het verraad van haar man, Naeberos Manwë, iets waar ze zich nog steeds behoorlijk voor schaamt. Lothiriel is vrij makkelijk te provoceren en een potentiëel PR-disaster voor Forlindon. Lothiriel is voornamelijk te vinden in Forlindon, al kan ze met een goede reden ook wel in de rest van Nymmerwell komen.

Ideeën: Vrienden, vijanden, elven die ze kent vanuit the Brotherhood.

» Ophelia du Maurier - 21 - Human - Handmaiden - Valyria
Ophelia is een optimistische, vriendelijke en dromerige jongedame uit Navarre, die sinds kort als handmaiden werkt voor de koninging van Valyria. Ze voelt zich al behoorlijk thuis in Archeon, al heeft ze vaak wel moeite met het politieke spelletje dat men hier vaak speelt. Ze is redelijk naïef en makkelijk bang te maken. Voor nu is Ophelia alleen in Archeon te vinden.

Ideeën: Vrienden, familie, mensen die haar een beetje op weg helpen in Archeon, mensen die misbruik van haar naïviteit maken, iemand waar ze als hopeloze romanticus een beetje op kan crushen.

» Sawyer Locke - 35 - Human - Mercenary - Rhoynar
Aaron d'Agincourt was lid van een hooggeplaatste familie in Navarre, maar zijn hele familie is dankzij hem verbannen wegens hoogverraad. Hij slijt zijn dagen nu in Rhoynar onder het pseudoniem van Sawyer Locke, waar hij een magere kost verdient als huursoldaat en met enkele criminele praktijken zoals diefstal en inbraak. Het liefst zou hij de naam van zijn familie zuiveren en weer welkom zijn in Navarre, maar dat is iets wat hij zelf niet ziet gebeuren. Sawyer is voornamelijk in Rhoynar te vinden, maar kan overal wel komen, mocht er iets te vinden zijn voor hem.

Ideeën: Vrienden, mensen die hij kent uit de criminele wereld, mensen die hij nog kent uit Navarre, de mensen die hij heeft verraden, eventuele werkgevers.

» Tengiz El Jaouhari - 35 - Human - Arena Owner - Valyria
Tengiz is een rijk man en laat dit graag weten ook. Hij heeft een redelijk materialistische levensstijl en houdt ontzettend veel van onnodige luxe. Daarnaast is hij ook behoorlijk geïnteresseerd in andere culturen en hij zou een redelijke som geld neerleggen voor allerlei (duistere) curiositeiten van over de hele wereld. Tengiz is daarnaast de eigenaar van een gladiatorenarena in Valyria en een hele horde aan slaven. Hij is dan ook een groot liefhebber van gladiatorengevechten. Tengiz is te vinden in heel Valyria en zou ook wel verder kunnen reizen, mocht er iets interessants voor hem zijn.

Suggesties: Vrienden, (ex-)slaven, andere slavenhouders die hij kent van gevechten in de arena, handelaren die hem interessante zooi willen verkopen.

» Tyrr Jørðahl - 32 - Human - Viking - Falkreath
Tyrr is een vrij typische Viking. Hij is onbeleefd, luidruchtig, agressief en in de meeste gevallen niet de slimste. Hij hecht veel waarde aan de noordelijke cultuur en het Odinisme en stelt zich nogal fel op tegen mensen die dat niet doen. Tyrr heeft dan ook een redelijke hekel aan Hillerød en haar inwoners, gezien hij ze als lafaards ziet. Toch heeft hij ergens wel een hartje van goud, al duurt het behoorlijk lang voordat die te zien is. Tyrr kan in heel Falkreath gevonden worden en zal binnenkort in Rhoynar zijn voor het plunderen.

Ideeën: Vrienden, vijanden (uit Hillerød?), mede-Vikings, (ex-)scharrels.

! En dan heb ik nog een speciaal gevalletje !

» Etain - 30 - Human - Huntress - Falkreath
Etain is mijn eerste account en helaas heb ik nooit echt inspiratie voor haar gehad, vandaar dat ik besloten heb om haar te laten sterven. Nu wil ik haar niet zomaar in het eerste topic doodgooien, dus leek het me wel toepasselijk als ze dood zou gaan tijdens het plunderen van Rhoynar - of eventueel in een gevecht tussen Skorravir en Hillerod, als dat er komt - maar andere ideeën zijn ook welkom. Maar goed, iedereen die haar van het leven wil ontnemen kan hier neerzetten hoe en wat en dan pik ik het meest originele idee er wel uit of zo c':

BY MITZI
avatar
Birvald
Member
Real name : Comis
Aantal berichten : 91
IC posts : 83

Character sheet
Age: 27
Occupation: Monster Hunter
Residence : Falkreath

» stay thirsty like before Empty Re: » stay thirsty like before

ma apr 30, 2018 10:12 am
Hoi Demi,
Ik had eens even naar je ideeën gekeken en ik denk dat ik misschien wel wat mensen voor je heb.

- Sws al voor Ophelia. Ze zou lekker kunnen crushen op Birvald. Mocht je hem niet romantisch genoeg vinden.. is Silvian ook een hele goede optie.

- Toen ik las dat Tengiz erg materialistisch en van curiositeiten houdt, moest ik meteen aan mij treasure hunter Rikton denken. Daar kunnen we vast iets leuks mee bedenken.

- Sawyer was een makkelijke. Beometh. Kans is dat Beometh hem ooit ergens voor heeft ingehuurd. Alternatief gezien, Beometh heeft wat affiliatie met de rijkere families in Navarre. Hij zou niet bang zijn om een illegale mee te nemen naar Navarre, en hem eventueel te helpen met weer meer aanzien krijgen. Ze kunnen vast tot een mooie deal komen.

- En wat betreft Asher.. Beometh kan hem eventueel wel aan bastaardkindjes helpen Wink

- Wat betreft Arawn zou ik nog even moeten weten wat haar vooroordelen precies zijn.



Als een van deze ideeën je aanstaat, of er is toevallig een idee dat je te binnen schiet, pb me maar ff op Birvald, of op Discord (als je me online ziet staan)
Kaz Brekker
Kaz Brekker
Administrator
Aantal berichten : 1327
IC posts : 1116

Character sheet
Age: 23 [immortal]
Occupation: Grand Duke. King's spy. Bad Cop.
Residence : Brightwater Keep, Rhoynar

» stay thirsty like before Empty Re: » stay thirsty like before

ma apr 30, 2018 10:34 am
Arawn x Aiden
Ik probeer al heel lang iets te verzinnen voor Aiden en dit lijkt me wel een leuke kans (: Aiden is erg nieuwsgierig en avontuurlijk ingesteld en kan misschien een leerling van Arawn zijn? Misschien dat hij haar probeert iets meer open te laten stellen voor andere ideeën?

Asher x Kaz
Kaz komt overal en nergens en kan misschien wel wat info hebben die voor Asher handig is? Hij kan wellicht een bondgenoot zijn die werkt vanuit de schaduwen en eens in de zoveel tijd langsdropt met de nieuwste roddels (x If he pays of course c:

Loraelei x Kaz
I mean ¯\_(ツ)_/¯ Gezien hij haar man heeft vermoord kan het zijn dat Kaz denkt dat ze nog niet helemaal van hem af is en op een gegeven moment iets terug gaat eisen van haar maybe even murder someone idk.

Sawyer x Oliver
Oliver is eigenlijk iemand die zich heel stoer voordoet maar dat stiekem niet is. Hij heeft niet heel veel te doen in het leven naast zijn lever kapot drinken drinking buddies met Asher misschien en geld jatten om dat te financiëren. Misschien dat Sawyer en Oliver een keer samen een job hebben? En dat dat niet helemaal goed gaat want Oliver is niet echt een persoon die goed werkt in teamverband.
Hodr
Hodr
Member
Real name : Esmée / Ez
Aantal berichten : 51
IC posts : 24

Character sheet
Age: 21 y/o
Occupation: Pagan priest, skald
Residence : Falkreath, Skørravir

» stay thirsty like before Empty Re: » stay thirsty like before

ma apr 30, 2018 12:00 pm
Tyrr
Hodr is dan misschien niet een zeer typische viking qua agressie en plunderen etc, omdat het voor hem niet mogelijk is omdat hij blind is, maar misschien kunnen Tyrr en Hodr wel vrienden worden. Hodr is een pagan priester en hecht enorm veel belang aan de goden. Hij gaat ook mee naar Rhoynar, al is het maar voor steun en als contactpersoon met de goden.
avatar
Daelorian Rahaeris
Member
Real name : Irini
Aantal berichten : 109
IC posts : 65

Character sheet
Age: 26 years
Occupation: Lady of Sundarin
Residence : Sundarin

» stay thirsty like before Empty Re: » stay thirsty like before

ma apr 30, 2018 12:05 pm
Haaai!  c:

Zelf heb ik ook nog wat plotjes/ideetjes. Laat maar even wat je ervan vindt. (Ik gok dat je de meeste eigenlijk wel kent)

DARREN EN OPHELIA
Darren en Ophelia zijn geen onbekenden van elkaar. Als jonge jongen heeft Darren een tijdje bij Ophelia’s vader gewerkt om wat extra’s bij de verdienen. In die periode had hij een behoorlijke crush op Ophelia en deze liet hij niet onopgemerkt voorbij gaan. Regelmatig zocht hij haar op en probeerde hij avances te maken, maar tevergeefs. Hier schrikte hij Ophelia alleen maar mee af, ook omdat hij soms (of vaak) te ver ging. Nu komen ze elkaar na jaren weer tegen in Archeon, want daar is Darren toevallig voor zijn fokkerij.

TYRR EN AGNAR
Tyrr en Agnar gaan way back met elkaar en hebben een hechte vriendschap. Agnar ziet Tyrr als een broer en hij is ook één van de weinige die de koppige viking op andere zinnen kan zetten. Agnar en Tyrr zijn elkaar een tijdje uit het oog verloren en ondertussen is er veel gebeurd. Door het aanbod van Freyja is Agnar naar Hillerod verhuisd en dient hij Hillerod. Als hij Tyrr dan weer tegen het lijf loopt en hem verteld over zijn nieuwe leven ontstaan er voor het eerst spanningen tussen die twee.

SIERRA EN SAWYER
Sierra en Sawyer hebben samen met elkaar de nacht doorgebracht. Daarbij heeft Sawyer zeker een indruk achtergelaten op Sierra die ze niet zo snel zal vergeten. Op een dag, als Sierra door de haven van Brightwater Keep banjert ziet ze opeens Sawyer weer die daar aan het werk is. Na haar verleden met Asher wil Sierra haar zinnen weer zetten op een nieuwe man en al helemaal omdat ze nu vrij is. Of Sawyer in haar geïnteresseerd is dat is nog maar de vraag.

ETAIN EN AGNAR
Agnar heeft een lange tijd een boerderij in bezit gehad in de bossen van Skorravir. In deze tijd heeft hij Etain leren kennen. Een dame waarmee hij een hechte band heeft weten op de bouwen en die hem regelmatig hielp met zaken. Alleen kwam Etain nooit meer opdagen en in diezelfde periode kwam Agnar erachter dat een armband, die hij gekregen had van zijn vader en behoorlijk wat waarde had, was verdwenen. Tot op de dag van vandaag verdenkt hij Etain hiervan, maar zeker is hij niet. Door het feit dat hij haar nooit is tegengekomen heeft hij haar er niet mee kunnen confronteren.
Caramiriel Erulissë
Caramiriel Erulissë
Member
Real name : Butter
Aantal berichten : 11
IC posts : 6

Character sheet
Age: 50 years old [22]
Occupation: Sage [Wisdom]
Residence : Forlindon [Brotherhood]

» stay thirsty like before Empty Re: » stay thirsty like before

ma apr 30, 2018 1:33 pm
Lothiriel en Caramiriel
Caramiriel is en van de Sages (Wisdom) in The Brotherhood. Het zou dus best nog wel eens kunnen dat ze elkaar kennen. Misschien dat ze ondanks haar leeftijd, want ze is 50 jaar jonger toch een redelijk goede vriendin en steun voor Lothiriel. Immers is het haar taak, om andere elven te ondersteunen en past het bij haar trouwe karakter om ondanks alles met Lothiriel om te gaan zoals ze met elk ander om zou gaan. Meer informatie over Caramiriel kan worden gevonden in haar aanmelding.
Ravir Hargrove
Ravir Hargrove
Member
Real name : Jara
Aantal berichten : 32
IC posts : 6

Character sheet
Age: 28 years old
Occupation: Captain's right-hand
Residence : Isla de Juegas

» stay thirsty like before Empty Re: » stay thirsty like before

ma apr 30, 2018 2:34 pm
Loraelei en Ravir
Ravir is een nogal gestoord persoon die veel connecties heeft met duistere zaken in Rhoynar. Hij zou haar op verschillende manieren kunnen betrekken in slechte dingen, hij doet vrijwel alles wat niet door de beugel kan haha. Bijvoorbeeld dat hij haar zo ver kan krijgen om iets te stelen bij de Priests of Sol. Dit kan door middel van chantage, bedreiging, of omdat Loraelei er iets voor terug wilt dat Rav haar kan bieden. Het zou eventueel ook nog kunnen dat in de tijd dat Loraelei nog in een bordeel werkte, Ravir als klant bij haar geweest is en ze elkaar daarvan kennen. Er zijn flink wat opties met hem, waardoor een topicje tussen hun mij best interessant lijkt. ^^
Ophelia du Maurier
Ophelia du Maurier
Member
Real name : Demi
Aantal berichten : 115
IC posts : 69

Character sheet
Age: 20
Occupation: Handmaiden
Residence : Archeon, Valyria

» stay thirsty like before Empty Re: » stay thirsty like before

ma apr 30, 2018 4:36 pm
aaah, bedankt voor alle reacties iedereen! <3

@Comis: topicje voor Sawyer x Beometh is in de maak! voor Rikton en Tengiz valt vast nog wel wat te plotten B)

@Cat: oeeh, ik vind die allemaal wel leuk! ik zal je straks wel even DM'en.

@Esmée: Tyrr hecht wel veel waarde aan het Odinisme, dus ik zie 'm wel vrienden worden met Hodr! topic doen? wie maakt?

@Ei: yaassss, we plotten verder in de dm's yo

@Butter: helemaal top! een topicje dan maar? c: enige voorkeur voor wie maakt?

@Jara: yess, klinkt goed! zit je toevallig ook in de Discord? c: anders stuur ik je even een PB over plotmogelijkheden!
Hodr
Hodr
Member
Real name : Esmée / Ez
Aantal berichten : 51
IC posts : 24

Character sheet
Age: 21 y/o
Occupation: Pagan priest, skald
Residence : Falkreath, Skørravir

» stay thirsty like before Empty Re: » stay thirsty like before

ma apr 30, 2018 5:26 pm
Ik zal het topic maken, ik zal doen dat het zich afspeelt voor de viking raid nog dan! Anders gaat het misschien wat verwarrend zijn, en dan kan ik Hodr in de volgende raid post Tyrr laten herkennen.
Caramiriel Erulissë
Caramiriel Erulissë
Member
Real name : Butter
Aantal berichten : 11
IC posts : 6

Character sheet
Age: 50 years old [22]
Occupation: Sage [Wisdom]
Residence : Forlindon [Brotherhood]

» stay thirsty like before Empty Re: » stay thirsty like before

ma apr 30, 2018 5:34 pm
@Demi als jij er eentje zou kunnen maken. Moet namelijk al een startten met Caramiriel ^^"
Ravir Hargrove
Ravir Hargrove
Member
Real name : Jara
Aantal berichten : 32
IC posts : 6

Character sheet
Age: 28 years old
Occupation: Captain's right-hand
Residence : Isla de Juegas

» stay thirsty like before Empty Re: » stay thirsty like before

ma apr 30, 2018 6:42 pm
@Demi
Ik zit ook op discord! ^^
Kaz Brekker
Kaz Brekker
Administrator
Aantal berichten : 1327
IC posts : 1116

Character sheet
Age: 23 [immortal]
Occupation: Grand Duke. King's spy. Bad Cop.
Residence : Brightwater Keep, Rhoynar

» stay thirsty like before Empty Re: » stay thirsty like before

ma apr 30, 2018 6:48 pm
Ik kijk er naar uit ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ophelia du Maurier
Ophelia du Maurier
Member
Real name : Demi
Aantal berichten : 115
IC posts : 69

Character sheet
Age: 20
Occupation: Handmaiden
Residence : Archeon, Valyria

» stay thirsty like before Empty Re: » stay thirsty like before

di mei 01, 2018 1:16 pm
@Esmée: thanks! ik zal er binnenkort reageren B)

@Butter: hier is het topic: https://fallenskies.actieforum.com/t1160-a-form-of-worship#13131

& de rest heb ik als het goed is gecontacteerd via dm c': als ik iets/iemand ben vergeten moet je even een berichtje sturen rip


ondertussen sta ik nog steeds open voor meer plotjes! B)
Athena Reagan
Athena Reagan
Member
Real name : SnowFlake
Aantal berichten : 200
IC posts : 57

Character sheet
Age: unknown
Occupation: Assassin - Huntress
Residence : the forest of everywhere

» stay thirsty like before Empty Re: » stay thirsty like before

di mei 01, 2018 2:17 pm
» Asher Morrigan
Athena als vampier is overal geweest. Rhoynar is een van de plekken waar ze zeer vaak te vinden is door het de perfecte plek is om shady stuff te vinden of doen. Op een bepaalde avond is Athena redelijk onachtzaam van haar omgeving bij de ondervraging van haar doelwit doordat ze nog niet genoeg had bloed had gedronken, juist op dat moment wordt ze dan ook ontdekt door Asher. athena bied hem haar service aan als assassin om zich uit het probleem te kunnen krijgen, hierbij zou ze gerust ook met plezier zijn bed voor em willen opwarmen.


» Tengiz El Jaouhari
Er zijn genoeg dagen in haar eindeloos leven waar ze zich verveeld. Met haar onstabiel karakter vult ze die dagen op met roekeloze dingen. Een ding waar ze graag van houd is het vechten. Hierdoor is ze dan ook wel op de plekke te vinden waar ze gevechten organiseren, in dit geval dus ook de gladiatorenarena. Het ligt dan ook in haar karakter om zo eens stiekem af en toe vals te spelen om de tegenspeler in belachelijke te trekken en te frustreren. ook hier word ze er na al die tijd ineens door Tengiz op betrapt. De vraag is of hij achter het gevecht het gaat negeren of haar erop aan te spreken, en hoe.



Excuus om weer actiever te worden XD
Tyrr Jørðahl
Tyrr Jørðahl
Member
Real name : Demi
Aantal berichten : 19
IC posts : 16

Character sheet
Age: 32
Occupation: Viking
Residence : Skorravir, Falkreath

» stay thirsty like before Empty Re: » stay thirsty like before

di mei 01, 2018 3:37 pm
@SnowFlake: yesss B) ik zal je wel even dm'en!
Gesponsorde inhoud

» stay thirsty like before Empty Re: » stay thirsty like before

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum