welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Sunset Greenleaf
Sunset Greenleaf
Member
Real name : Julya
Aantal berichten : 9
IC posts : 1

Character sheet
Age: 19
Occupation: Sailor
Residence : Rhoynar

For love and adventure Empty For love and adventure

do sep 28, 2017 9:00 pm
Well, ook ik zoek wat mensjes voor Sunnie!
Ik heb echter wel iets specifieks in mn hoofd, maar laat dat je niet afschrikken! Ik zoek uiteraard ook vrienden, kennissen, vijanden, alles XD.

Specifiek ding:
Sunset is bi-sexueel. Daar is ze pas achtergekomen en ze wist niet goed wat ze daarvan moest denken. Een jonge vrouw (rond haar leeftijd) ziet haar wel zitten en de 2 krijgen een relatie. Wat Sunset niet weet is dat de ander niet verliefd op haar is, maar alleen bij haar is om x reden (zelf in te vullen).

Ja, beetje basis niet echt uitgedacht maar kan wel wat worden XD

Found:
Octavia: 'relatie'
Ro: Vriendin


Laatst aangepast door Sunset Greenleaf op vr sep 29, 2017 2:07 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Ro
Ro
Member
Real name : Inge
Aantal berichten : 11
IC posts : 0

Character sheet
Age: 19
Occupation: Thief
Residence : Rhoynar

For love and adventure Empty Re: For love and adventure

vr sep 29, 2017 8:51 am
Ik heb Ro voor je als vriend. Misschien dat ze elkaar ontmoet hebben op een schip en aan de klets raakten, en dat ze elkaar af en toe nog tegenkomen? Je kan meer over Ro te weten komen op haar karakterkaart.

https://fallenskies.actieforum.com/t132-ro
Sunset Greenleaf
Sunset Greenleaf
Member
Real name : Julya
Aantal berichten : 9
IC posts : 1

Character sheet
Age: 19
Occupation: Sailor
Residence : Rhoynar

For love and adventure Empty Re: For love and adventure

vr sep 29, 2017 2:07 pm
Leuk, dat is goed! Topicje dan? (A) Wie maakt?
Ro
Ro
Member
Real name : Inge
Aantal berichten : 11
IC posts : 0

Character sheet
Age: 19
Occupation: Thief
Residence : Rhoynar

For love and adventure Empty Re: For love and adventure

vr sep 29, 2017 4:58 pm
Wil jij maken? Ik ben nogal kapot van school ^^'
Gesponsorde inhoud

For love and adventure Empty Re: For love and adventure

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum