welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Aiden Stark
Aiden Stark
Member
Aantal berichten : 2
IC posts : 1

Character sheet
Age: 28
Occupation: Fisherman
Residence : Piratebay

Aiden Stark Empty Aiden Stark

zo okt 01, 2017 1:41 pm

character creation




ABOUT ME

Hi. Ik ben Aiden Stark. Visser van beroep en woonachtig in Rhoynar, al reis ik veel rond en verkoop ik vis om rond te komen.. Ik ben 28 jaar oud en verjaar op 5 januari. Ik ben 1.82 meter lang en mijn gewicht gaat je geen zak aan. Zoals je kunt zien heb ik rood haar wat vaak warrig zit. Verder heb ik blauwe ogen en eenblanke huid. Qua kleding draag ik wat comfortabel zit en niet al te opvallend eruit ziet.

Enkele jaren geleden heb ik twee paarden weten te bemachtigen, welke anders voor de slacht zouden vallen en dus erg goedkoop verkocht werden. Hun namen zijn Tyrion en Garrett. Beiden zijn geen top paarden en zien er ook absoluut niet zo uit, maar ze kunnen de kar in een rustig tempo trekken en verdienen hun dagelijkse maaltijd dus prima.


HISTORY


Wonende met een moeder die niets anders leek te doen dan alcohol consumeren, leerde de roodharige jongen al snel voor zichzelf zorgen. Hij voelde mee met zijn moeder, de vrouw die alsmaar huilde en elke maand een nieuwe vriend over de vloer had. Ze bezochten de dokter veel te vaak en het jonge jochie zat dan aan de deur, zachtjes huilend terwijl hij de dokters hoorde zeggen hoe zijn moeder zichzelf zeer deed, hoe zijn moeder een monster was dat niet voor een kind zou mogen zorgen.
Maar, terwijl de jaren vorderden, ging de jongen er steeds minder om geven. Hij lag geen nachten meer wakker om het hartverscheurende gehuil wat door de gang klonk, schrok er niet meer van als ze naar hem uithaalde. Ze deed hem niet veel meer, hij was eraan gewend. Hij begon een muur om zich heen te bouwen. Enkele keren wist de vrouw er nog doorheen te breken, maar de muur werd steeds sterker en bij ieder die er toch doorheen leek te komen, verstevigde hij de wanden. Sociale interacties maakten hem oncomfortabel en niet langer deed hij de moeite om mee te leven met de gevoelens van anderen. Het maakte hem gewoon niet meer uit.
Toen de vrouw geen aandacht meer kreeg, veranderde het verdriet eens in de zoveel tijd in agressie. Al deden haar klappen mentaal meer pijn dan fysiek, ging het af en toe iets te hard. Zo was het ook de keer nadat ze haar vriend had betrapt op vreemd gaan, dat de roodharige jongen dit te verduren kreeg. Zodra hij zijn moeder misselijkmakend noemde, eindigde de volle alcoholfles op zijn schouder. Het ding spatte uiteen en de glasscherven doorboorden zijn huid.
Hij bracht enige tijd door bij de dokter, maar zodra hij terug kwam leek er niets veranderd. De agressie van de vrouw werd enkel erger en ze ging steeds aan zwaardere drank, deed niets anders meer dan drinken, tot dit haar einde werd. Ze dronk, dronk, viel in slaap en werd nooit meer wakker.

Hij verhuisde naar zijn vader. De man forceerde zich terug in zijn leven, aangezien Aiden destijds nog veel te jong was om op zichzelf te mogen wonen. Hij werd verplicht bij hem te wonen en had hier niets over te vertellen, aangezien er geen andere familie was om voor hem te zorgen. Aiden had zijn vooroordelen echter al klaar en de kans dat hij deze zou laten vallen, was miniem. De klappen die hij ontving als hij niet luisterde, maakten dit dan ook niet veel beter. Echter was Aiden daaraan gewend, hij wist niet dat het ergens anders niet zo ging.
Drie jaar ging voorbij en mijn broer en ik vonden de nieuwe Avatar zijn vader probeerde een band met hem te scheppen. Hij zat destijds elke dag opgesloten op zijn kamer en sloop er ‘s nachts enkel vandoor om te gaan naar de vrienden die hij had ontmoet. Het waren niet de beste types om mee om te gaan. Dieven, kapers, allemaal types die in het wereldje van zijn vader thuis hoorden. Toen zijn vader werd gearresteerd, greep de roodharige zijn kans en ging hij er vandoor.

Voor een jaar of vijf had hij een goed lopend, maar klein, vissersbedrijfje in Rhoynar, genaamd Starkfish. Hij verkocht goed en bouwde een vaste klantenbasis op waar hij goed zijn dagelijks brood van kon betalen. Maar, gelukkig was de jongeman niet. En daarom besloot hij het bedrijfje tijdelijk in handen van zijn zus achter te laten voor de weken waar hij erop uit trok. Hij pakte zijn twee paarden, de kar en ging erop uit.


notes;
GLASS HALF EMPTY, GLASS HALF FULL
( ♛ DORIAN PAVUS ♛ )
avatar
Gast
Gast

Aiden Stark Empty Re: Aiden Stark

zo okt 01, 2017 3:17 pm



Geaccepteerd
welkom op Fallen Skies

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum