welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Ragya Airon
Ragya Airon
Member
Real name : Jamie
Aantal berichten : 52
IC posts : 24

Character sheet
Age: 20 years in appearance
Occupation: Pet
Residence : Traveller, homecity Navarre

[TS] Dog fight  Empty [TS] Dog fight

vr dec 15, 2017 10:18 am



Hey mensen~

Ik merk dat ik hier niet super actief meer ben en hoewel ik nog genoeg topics heb met mijn geliefde Hati, heb ik voor hem -200 inspiratie. Dus ik zoek wat meer topics voor Ragya, en met name een wat bijzonder soort.
Rag is dus vanaf haar kindertijd behandeld en opgegroeid als een huisdier of algemeen dier. Ze heeft dus een enorm machtsprobleem en kent nauwelijks iets van de normale mensen wereld. Ze heeft een enorme vorm van ptsd en is dus constant bang, iets wat ze verbergt met agressie. Al is ze mentaal en fysiek enorm zwak. Waar ik aan dacht zijn dus topics rond deze trant:

- Ragya en een character die ook in een mindere positie zitten zoals een slaaf etc.
- Rag en een character die misbruikt maakt van haar weinige mensenkennis/huisdierheid en hierop inspeelt. Ze staat dus ook helemaal open voor verwondingen, ontvoering, simpelweg slechte invloed, alles.
- Characters die haar een beetje gaan leren over de wereld en hoe je jezelf moet gedragen als mens, als een super late opvoeding.

Maar als je zelf nog een interessante ideeën hebt of ze bij een plotting past, drop ze hier~

danks bob for code


Eideard Breckinridge
Eideard Breckinridge
Member
Real name : Femke
Aantal berichten : 253
IC posts : 35

Character sheet
Age: 53 years
Occupation: Doctor
Residence : Mother's Heart

[TS] Dog fight  Empty Re: [TS] Dog fight

vr dec 15, 2017 1:16 pm
Eideard kan misschien wel een rol spelen in het "heropvoeden"?
Ragya Airon
Ragya Airon
Member
Real name : Jamie
Aantal berichten : 52
IC posts : 24

Character sheet
Age: 20 years in appearance
Occupation: Pet
Residence : Traveller, homecity Navarre

[TS] Dog fight  Empty Re: [TS] Dog fight

vr dec 15, 2017 2:07 pm
Sounds good :3 Rag heeft echt geen enkele vorm van opleiding of wat dan ook gekregen xD Dus Eideard kan genoeg helpen :'D Wie maakt/waar kan het topic komen?
Eideard Breckinridge
Eideard Breckinridge
Member
Real name : Femke
Aantal berichten : 253
IC posts : 35

Character sheet
Age: 53 years
Occupation: Doctor
Residence : Mother's Heart

[TS] Dog fight  Empty Re: [TS] Dog fight

vr dec 15, 2017 2:24 pm
Hahaha, ik zie het al gebeuren xD Mij maakt het niet uit wie maakt, maar als je wil dat ik dat doe kan het wel wat langer duren aangezien ik nog aardig wat bij te posten heb :'D Op dit moment zit Eideard vooral in Mother's Heart, maar hij kan overal in Vanaheim wel komen c:
Athena Reagan
Athena Reagan
Member
Real name : SnowFlake
Aantal berichten : 200
IC posts : 57

Character sheet
Age: unknown
Occupation: Assassin - Huntress
Residence : the forest of everywhere

[TS] Dog fight  Empty Re: [TS] Dog fight

za dec 16, 2017 11:35 am
Ik kan athena aanbieden Wink het is niet zozeer van van opvoeden. Maar meer van dat athena een vertrouweli gspersoon voor haar kan zijn?
Als ze voorbeeld met wat zit, of iemand valt haar lastig dan zou athena direct ragya in bescherming nemen of de andere aanvallen xD
Gesponsorde inhoud

[TS] Dog fight  Empty Re: [TS] Dog fight

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum