welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Eideard Breckinridge
Eideard Breckinridge
Member
Real name : Femke
Aantal berichten : 253
IC posts : 35

Character sheet
Age: 53 years
Occupation: Doctor
Residence : Mother's Heart

[FOUND] Children search - Pagina 2 Empty Re: [FOUND] Children search

do okt 12, 2017 1:31 pm
Nice! En een topic is helemaal goed c:
Rhett Breckinridge
Rhett Breckinridge
Member
Real name : Femke
Aantal berichten : 13
IC posts : 5

Character sheet
Age: 15 years
Occupation: Aspiring hero
Residence : Mother's Heart

[FOUND] Children search - Pagina 2 Empty Re: [FOUND] Children search

vr okt 27, 2017 6:08 pm
Rhett is bij dezen officieel NPC-af c:
Eideard Breckinridge
Eideard Breckinridge
Member
Real name : Femke
Aantal berichten : 253
IC posts : 35

Character sheet
Age: 53 years
Occupation: Doctor
Residence : Mother's Heart

[FOUND] Children search - Pagina 2 Empty Re: [FOUND] Children search

wo feb 14, 2018 9:19 am
Update: Eigenlijk was dit een idee wat ik vanaf het begin al had, maar ik ben er nooit aan toegekomen om het ergens te vermelden. Het lijkt me wel zo handig als jullie weten wat voor magie Makana heeft/had, voor het geval dat je die info ooit nodig hebt in de RP, dus bij deze:

Makana beschikt(e) over Flora Manipulation.

Dit verandert voor jullie verder niets en is vooral bedoeld als extra feitje voor het geval dat je het ooit in een post wil vermelden. Dit betekent wel dat niemand van de eigen kinderen de magie van hun moeder heeft geërfd, maar aangezien het toch al zo'n enorme variatie is wat magie betreft lijkt me dat dit wel kan c: Je mag er wel vanuit gaan dat al hun magie via grootouders is geërfd.

Mocht het jullie wat lijken als ik de Breckinridge-stamboom en geschiedenis wat verder uitwerk, geef maar een seintje ^^
avatar
Gast
Gast

[FOUND] Children search - Pagina 2 Empty Re: [FOUND] Children search

wo feb 14, 2018 9:41 am
Eideard Breckinridge schreef:Update: Eigenlijk was dit een idee wat ik vanaf het begin al had, maar ik ben er nooit aan toegekomen om het ergens te vermelden. Het lijkt me wel zo handig als jullie weten wat voor magie Makana heeft/had, voor het geval dat je die info ooit nodig hebt in de RP, dus bij deze:

Makana beschikt(e) over Flora Manipulation.

Dit verandert voor jullie verder niets en is vooral bedoeld als extra feitje voor het geval dat je het ooit in een post wil vermelden. Dit betekent wel dat niemand van de eigen kinderen de magie van hun moeder heeft geërfd, maar aangezien het toch al zo'n enorme variatie is wat magie betreft lijkt me dat dit wel kan c: Je mag er wel vanuit gaan dat al hun magie via grootouders is geërfd.

Mocht het jullie wat lijken als ik de Breckinridge-stamboom en geschiedenis wat verder uitwerk, geef maar een seintje ^^

Als je haar magie samen zet met eid zn magie past het nog goed bij elkaar ook! Hielp ze hem ook met zijn werk als dok?

Ik wil wat meer topics met syr. Mochten er nog familieleden zijn die in zijn voor een topic hoor ik het graag >)
Eideard Breckinridge
Eideard Breckinridge
Member
Real name : Femke
Aantal berichten : 253
IC posts : 35

Character sheet
Age: 53 years
Occupation: Doctor
Residence : Mother's Heart

[FOUND] Children search - Pagina 2 Empty Re: [FOUND] Children search

wo feb 14, 2018 9:59 am
Nu je 't zegt, het is inderdaad een mooie combinatie! Makana hielp Eide weleens met zijn werk, vooral bij spoedgevallen of in andere situaties waarbij je aan twee handen niet genoeg had. Ze hielp ook met het bijhouden van de voorraden materialen en medicijnen - ik zou zelfs zeggen dat ze enkele plantaardige medicijnen zelf teelde met haar magie c:
Gesponsorde inhoud

[FOUND] Children search - Pagina 2 Empty Re: [FOUND] Children search

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum