welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Avanti Morningstar
Avanti Morningstar
Member
Real name : Jennifer
Aantal berichten : 201
IC posts : 82

Character sheet
Age: Immortal
Occupation: Cultist
Residence : Traveler

Avanti Morningstar  Empty Avanti Morningstar

vr sep 29, 2017 10:50 pm
Why so serious?
I'm not the monster, I'm just ahead of the curve
BASICS
Full Name: Avanti “Augustine” Morningstar
Nicknames: Avanti
Species: Vampire
Age: Immortal (24)
Date of birth: 7||01
Zodiac sign: Capricorn
Gender: Male
Parents: Fester Liv x Aro Morningstar
Siblings: Alvaro Morningstar (twinbrother)
Other family: Axis Morningstar (Nephew)

Place of Birth: Vanaheim
Magic: Summoning

APPEARANCE
Faceclaim: Bill Skarsgård
Height: 1.78m
Build: Slim
Hair color: Dark blond
Eye color: Blue with a hint of purple

Best Feature: Stong Headed
Demeanor: Short Temper

PERSONALITY
There is not much to notice about Avanti other then his distant, almost cold expressions. He isn’t the type where you want to be seen with, or hang around with. He isn’t the type to go to and ask for something. What he is … he is a bloodsucker, being such a monster for centuries already, the best in the game. He is a master over his own head, his body, his life. Every decision that Avanti makes is with a reason, he is always looking for a way to get more power, to get stronger and better.

+ HUNTER
He may be walking around for quite a bit already, even age doesn’t damage him. Seeing Avanti you can pretty much say he is a good looking young man, almost correctly clothed, his hair back and that certain emptiness in his eyes. Yet he is a charmer, in a way; Avanti had the secret to pull you in before he devours, to charm you with the needs to kill. Avanti is a real hunter, what means he places everything in order to get his victims caught. That can be with the brutality of his threats or just the simple flash of a smile. He is pretty good with his words, always get you to hear what you want to hear. He always bends the truth just enough to not lie but to still catch you in a dangerous trap. He is a master in manipulation, a skillset he is very aware of. Where people play with their toys after the hunt Avanti finds his satisfaction in a hunt, for which he can drag out over hours, days or years.

+ COLD
He is a very emotionless person, you don’t have anything when looking at him other then those cold inscrutable look of his. That works two ways, you know right away what you have with Avanti just by seeing him standing there. You know you will always get an answer right away and mostly even an honest one. You know he doesn’t like to be in the company of strangers. On the other side you will never know what he thinks or feels, because you simply can’t read it in his eyes. You won’t see when he gets angry, or impatient … two things Avanti can become very quickly in a short amount of time. That cold expression is to protect himself, he doesn’t has anything to hide but he doesn’t want people to come look for him either. He will always tell you what is on his mind, brutally honest. If he can’t stand you, you will notice. Stay away, he bites.

+ CREATIVE
There has to be a little bit of creativity in everybody. Avanti is like that, he is good in the job he has to do. He uses his creativity in all kinds of ways. Despite he can make if for himself rather complicated sometimes, it all tend the same goal in the end. Avanti is incredible skilled and uses all his resources to get what he wants. You can stand in his way but it mostly ends with your blood on his hands. But it’s not only in his work, his creativity sparks his mind and ideas to. He can kill you in hundred different ways, he can hunt you in even more. Avanti loves a good game, one you don’t want to play with him.

+PERSISTENT
Avanti is incredible strong headed, there isn’t much you can spook or impress him with. He is a terrible person, cunning, a die hard and always wants his way. That makes his sometimes reckless and in some ways he loses his patience quickly because of it. If you want to get something done Avanti is the person to go to. If he places his head on a task you won’t get him out of it. His strong will is a curse and a blessing on the same time, it needs a lot to get him to change his mind about something. How hard he can be … he is a very patient man in the process. He can finish something rather quick but just as he can be fast he can be agonizing slow to. In a sick way he can enjoy every little detail of a game, a torturing, a killing. He loves his vengeance and you don’t get to escape from that. There is nothing he loves more than to see the world burn under his feet, by his hands.

PAST
Ik ben de ene helft van een tweeling en je weet hoe dat gaat met broers die geboren zijn om bij elkaar te blijven … it tears you apart. Het is Ying en Yang, ik en Alvaro, ik heb alle slechte aspecten en dat klein beetje goedhartigheid terwijl hij alle goede aspecten heeft en dat klein beetje slechte. Hoewel we beide onderdrukken wat we niet zijn, faalde hij hopeloos in het ontkennen van zijn duistere kant. Waar hij niet in faalde was de beste te zijn. Ik kwam 6 minuten later op de wereld dan mijn broer Alvaro, nog eens vijf jaar later werd ik verstoten uit de familie als een hond uit een huis. Mijn moeder was de meest onschuldigste vrouw die je je kan voorstellen, goedgelovig, a true fanatic. Ik paste niet in dat geloof, Avanti en zijn gedrag … ze accepteerde het niet en na hopeloze pogingen om me precies te krijgen als ze wilde duwde ze me weg, gaf ze me aan familie van haar, de andere kant van Vanaheim. Alvaro was enkel aan het kijken … een vader, hij stierf in een conclave toen ik twee jaar was. Blijkt dat hij toch niet zo goed was als zijn naam hem volgde. Maar hij was de start van mij, arrogant, jaloers, de beste willen zijn. Moeder accepteerde nooit wat ik was maar ze aanbad vader wel altijd om wat hij was. Guess I have to prove her what I’m worth.

Ik leefde, er was niemand om me tegen te houden, niemand om me te zeggen wat de waardes waren in het leven, ik was alleen. Ik was zelfstandig, keek uren lang toe hoe mijn moeder glimlachte naar mijn broer … en ook hem begon ik  te haten. Ze leken zo vrolijk, samen één en ergens in mijn achterhoofd wist ik dat het niet kon blijven. Ik wilde beter zijn, grootser zijn, de beste zijn dus in alle jaren die daarop volgde deed ik niets anders dan dat, dan op zoek gaan naar een manier om de beste te zijn, om naar huis te gaan en ze in de ogen te kijken; did you miss me? Ik begon magie uit te oefenen, de slechte soort, de gevaarlijke soort tot ik die ene manier vond. En ik vond het, ik vond een oude ziel zonder een hart, zonder een greintje medeleven, de zeldzame schaduwen tussen de bomen. Verhalen waren er altijd en ik vond ze, confronteerde ze en werd één van ze. Op mijn vierentwintigste werd ik een onsterfelijke, ondood, de schaduw in de nacht, ik werd vampier.

In de eerste maanden achter dat maakte ik gebruik van mijn nieuwe vaardigheden, mijn naam werd niet gefluisterd want niemand wist om wie het ging. Ik deed gewoon het enige wat vampiers altijd doen, op zoek gaan naar bloed. De dag dat ik terug thuis kwam leek ze het te weten. Ze stond in het portaal voor het huis en ik glimlachte toen ik de angst las in haar ogen. Ik zei haar precies wat er zou gebeuren, ik vertelde haar precies wat er met Alvaro zou gebeuren. Ze stierf onder mijn tanden en het voelde niet goed, het ging te snel, te vredig. Dus ik besloot Alvaro te maken wat ik ook was, zodat hij kon rotten in onsterfelijkheid, zodat hij gedwongen was te drinken wat hij niet wilde drinken. Het was behoorlijk de voldoening, om hem te zien wegkwijnen maar hoe leuk het jagen op hem ook was, ik verlangde nog steeds naar dat beetje macht.

Doorheen de jaren werd mijn naam een gewoonte, mensen begonnen te praten, mensen werden bang en ik begon die angst te manipuleren. Maar naast die angst werd ik ook een verheerlijking, ik gebruikte mensen om informatie te krijgen, begon mezelf toe te eigenen aan het motto; you own me one. Dat was wanneer zij mijn pad kruiste, Ayana, met haar verschrikkelijke verleden, haar koude hart, die capaciteiten die voor het grijpen lagen. Ze werd mijn rechterhand en dat was het begin van het einde. Met elk onze eigen agenda en aparte gewoontes begonnen de mensen te fluisteren over een cult. De ergste van de ergste, vampiers met een reputatie, alles met twee en nooit alleen. We deden dingen wat anderen nooit zouden durven doen en dat was de enige reden waarom sommige kwamen, vroegen voor een gunst in ruil voor … wel, wat we zelf verlangende. Onze gewoontes, onze typische rituelen waren overal bekend tegen de tijd dat Achilles de groep aanvulde. In alle jaren groeide onze reputatie, werden we gekend en als dat geen macht is dan weet ik niet wat wel. Sommige hogere kunnen ons niet raken want we hebben altijd iets, informatie, something to collect. You can't touch me and if you do ... you better run.


### WORDS , TAGGED , NOTES  ©️


Laatst aangepast door Avanti Morningstar op za jul 07, 2018 1:30 pm; in totaal 3 keer bewerkt
avatar
Gast
Gast

Avanti Morningstar  Empty Re: Avanti Morningstar

vr sep 29, 2017 11:06 pm



Geaccepteerd
welkom op Fallen Skies

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum