welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Maldred Eriksson
Maldred Eriksson
Member
Aantal berichten : 5
IC posts : 4

Character sheet
Age: Old
Occupation: Seithr
Residence : Skorravir

Huginn, Muninn see and hear, whisper all in Odin's ear Empty Huginn, Muninn see and hear, whisper all in Odin's ear

ma okt 02, 2017 8:02 pm
Maldred lag languit op de boomstam, zijn benen ontspannen over elkaar geslagen. Het was niet bepaald koud, maar toch had hij zijn mantel strak om zich heen geslagen waardoor enkel zijn gezicht, dat hij voor de gelegenheid met zwarte vegen gesierd had, echt zichtbaar was.

Hij had daarnet een man, met bredere armen dan hijzelf in zijn jonge jaren had gehad, aangesproken en bevolen om de Jarl van Skorravir hierheen te halen. "En zeg dat hij zich moet haasten, wil hij Huginn en Muninn niet kwaad maken." Met deze woorden en een mysterieuze grijns had hij het gesprek afgesloten. Bij het horen van die namen, was de man er meteen vandoor gegaan. Want zoals elke viking wist, waren Huginn en Muninn de twee raven van Odin. De raven die hem altijd bijstonden en hem vertelden wat er in de werelden gebeurde.

Dus nu lag hij hier, te wachten. Niet dat hij er een probleem mee had. De wolken boven hem hadden iets fascinerend. Tyr had zich weer eens uitgesloofd. Het kon niet anders of er zou binnenkort weer bloed vergoten worden. En voor de tweede keer op korte tijd moest de man lachen. Valhalla.
avatar
Ragnvald Stækar
Member
Real name : Marielle
Aantal berichten : 103
IC posts : 52

Character sheet
Age: 42
Occupation: Jarl of Skørravir
Residence : Skørravir

Huginn, Muninn see and hear, whisper all in Odin's ear Empty Re: Huginn, Muninn see and hear, whisper all in Odin's ear

ma okt 02, 2017 9:59 pm










Viking.


Juist zodra de jarl aan zijn dagelijkse training wilde beginnen stormde er een dorpeling het trainingsveld op. Hijgend komt hij op adem en Vald draait zich direct richting de man. Lichtelijk verbaasd bekijkt hij het schouwspel en drukt zijn bijl in het zand. Huginn en Muninn, verwachten u verderop in het dorp

Nog voordat hij vragen kon stellen verdween de man en liet hij Vald met lichtelijke vraagtekens achter. Natuurlijk wist hij wie Huginn en Muninn waren. Maar waarom ze voor hem waren gekomen? Misschien was Odin hem vandaag goed gezind en zou hij hem rijkelijk belonen. Of .. hij had een taak voor hem. Een die hij en hij alleen uit kon voeren. Lichtelijk ijdel grijnst de jarl dan ook en trekt zijn shirt weer aan en drapeert zijn mantel om zijn schouders.

Zodra hij dan ook aankomt bij de rand van het dorp kijkt de jarl om zich heen. Lichtelijk geïrriteerd aangezien hij de bedoeling van de hele situatie niet meteen wist loopt hij door. Wellicht dat Odin hem vanzelf wel aan zou spreken?


"Fate whispers to the viking, 'you cannot withstand the storm' and the viking whispers back 'i am the storm'"


Maldred Eriksson
Maldred Eriksson
Member
Aantal berichten : 5
IC posts : 4

Character sheet
Age: Old
Occupation: Seithr
Residence : Skorravir

Huginn, Muninn see and hear, whisper all in Odin's ear Empty Re: Huginn, Muninn see and hear, whisper all in Odin's ear

ma okt 02, 2017 11:30 pm
"Ah, Jarl Ragnval!" Met een, zeker voor zijn leeftijd, soepele beweging kwam Maldred recht. "Ik zie dat mijn kleine boodschappertje goed werk geleverd heeft." Hij grijnsde en zette langzaam een paar stappen in de richting van de man. Hij was een stuk groter dan Maldred, maar daar trok hij zich niets van aan.

"Ik heb veel over je gehoord, Jarl." Maldred sprak heel langzaam en er lag een vreemde blik in zijn ogen, terwijl hij steeds dichterbij kwam totdat hij vlak voor de jarl stond. "Ze zeggen dat je meer steden hebt geplunderd dan er vingers op ons beider handen zijn en dat je sterker bent dan een beer." Hij bekeek de jarl vlug van kop tot teen, draaide zich toen vliegensvlug om en terwijl hij zich weer een paar passen verwijderde, zei hij:" Maar slechts een dwaas geloofd alle verhalen die hem verteld word. Dus vertel eens m'n beste: Welke God heeft zich zo vergist dat ze jou tot jarl gemaakt hebben?" Met een brede, bijna uitdagende grijns keek hij de man aan.
avatar
Ragnvald Stækar
Member
Real name : Marielle
Aantal berichten : 103
IC posts : 52

Character sheet
Age: 42
Occupation: Jarl of Skørravir
Residence : Skørravir

Huginn, Muninn see and hear, whisper all in Odin's ear Empty Re: Huginn, Muninn see and hear, whisper all in Odin's ear

di okt 03, 2017 10:45 am










Viking.

Na nog een x aantal minuten te hebben gelopen gaf hij het op. Degene die zijn tijd had verdaan kon nog wel eens een heel groot probleem hebben als de jarl eenmaal terugkeerde in de stad. Zodra hij zich eenmaal wilde omdraaien om terug te keren hoort hij ineens de vaag onbekende stem. Abrupt zoekt hij waar het geluid vandaan kwam en grijp hij vanachter zijn rug de bijl die hij mee had genomen tevoorschijn. Wanneer de stem dan voor een tweede maal weerklinkt ziet hij een ‘oude’ man gehuld in een donker gewaad op zich af komen. Lichtelijk achterdochtig laat hij de bijl lager zakken en bekijkt de man die zich inmiddels een weg richting hem baande..

Zijn hoofd kantelde hij ligt niet zeker van wat er zojuist gebeurde laat hij de bijl in het zand zakken en steunt er met zijn handen op. Hij moest toegeven dat zulke verhalen wel degelijk goed voor zijn ‘ego’ waren. Als mensen serieus zo over hem spraken dan kon dit nog wel eens veel gaan betekenen voor de toekomst. De jarl richt zijn ogen weer op de man.

Vertel mij eens.. vreemdeling. Wat heb je te zoeken op de grens van mijn land? begon hij. Zijn stem ditmaal weer lichtelijk geïrriteerd. Het was duidelijk dat deze man tot dit moment geen angst kende. Dit had hij al gauw door aan de manier waarop hij zo open tegen hem sprak en de manier waarop hij hem de rug weer toekeerde. Voor nu zou hij zijn ’toneelspel’ gewoon meespelen en zien waar hij uiteindelijk op uit zou komen. Odin. Sprak hij kortaf. Odin heeft mij gezegend met deze rijkdommen en schatten die ik bezit.

"Fate whispers to the viking, 'you cannot withstand the storm' and the viking whispers back 'i am the storm'"


Maldred Eriksson
Maldred Eriksson
Member
Aantal berichten : 5
IC posts : 4

Character sheet
Age: Old
Occupation: Seithr
Residence : Skorravir

Huginn, Muninn see and hear, whisper all in Odin's ear Empty Re: Huginn, Muninn see and hear, whisper all in Odin's ear

di okt 03, 2017 3:41 pm
Het amuseerde Maldred dat de jarl zijn best deed om als een echte krijger over te komen. Hij was vroeger ook zo geweest. Toen hij zelf nog armen als boomstammen had en elke vrouw achternaliep die zijn oogveld passeerde. Maar met de jaren werd het steeds moeilijker om die rol te spelen en hij had andere manieren geleerd om zichzelf te beschermen.

"Vertel mij eens.. vreemdeling. Wat heb je te zoeken op de grens van mijn land?" "Jouw land?" Maldred trok quasi-verbaasd een wenkbrauw op. [b]"Mijn beste jarl, ik liep hier al lang rond voordat je moeder zelfs nog maar geboren was. Ik betwijfel of je de grond onder mijn voeten echt jouw grond kan noemen. Maar ik kan begrijp wat je bedoelt." Hij zweeg even, terwijl de jarl hem uitlegde dat het aan Odin te danken was dat hij hier de baas was. "Odin geeft nooit iets zonder reden." Zijn ogen fonkelden bij de gedachte aan wat komen ging. Hij wist het gewoon zeker. Deze man herinnerde hem aan zijn jonge jaren. Hij was een viking Walhalla waardig. "Odin heeft je deze schatten en deze macht gegeven omdat hij wilt dat je Falkreath weer zuivert. De Vikings zijn van het juiste pad aan het afdwalen. Ze beginnen zich te verstoppen achter hoge, dikke muren," Hij spuwde demonstratief op de grond. In zijn stem klonk met de minuut meer afkeer door. "Vikings worden oud en de poorten van Walhalla sluiten zich steeds vaker omdat zwakkelingen er komen aankloppen. Dát is de reden dat jij deze grond bezit."
avatar
Ragnvald Stækar
Member
Real name : Marielle
Aantal berichten : 103
IC posts : 52

Character sheet
Age: 42
Occupation: Jarl of Skørravir
Residence : Skørravir

Huginn, Muninn see and hear, whisper all in Odin's ear Empty Re: Huginn, Muninn see and hear, whisper all in Odin's ear

wo okt 04, 2017 10:25 am










Viking.

Vald lachte. Hij kon de humor van de man wel waarderen en wellicht was de man voor hem tot nu toe de enige geweest die zijn mening openlijk durfde te geven zonder zich meteen angstig terug te trekken. Hillerød is in verval geraakt sinds de stad overgenomen is door Freyja. Begon hij lichtelijk geïrriteerd. Hillerod was ooit een bruisende viking stad maar sinds de muur daar omheen geplaatst is is daar niets meer van over. De mensen binnen de muren zijn zwak te noemen. De vrouwen kunnen zich niet meer verdedigen tegen aanvallers. Het liefst wilde hij de hele wereld al vertellen over zijn plannen. Zijn plán om het meest dodelijke viking leger te creëren sinds Odin zijn bestaan. Hij was niet voor niets Jarl geworden en zou niet sterven zonder iets betekend te hebben. Tenslotte moest hij zijn familie goed achterlaten. Je bent blijkbaar bekend met mijn naam. Maar ik ken jou niet. Ging hij verder met een haast grommende stem Wie ben je? Kwam er kortaf achteraan.

"Fate whispers to the viking, 'you cannot withstand the storm' and the viking whispers back 'i am the storm'"




Laatst aangepast door Ragnvald Stækar op do okt 05, 2017 10:47 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Maldred Eriksson
Maldred Eriksson
Member
Aantal berichten : 5
IC posts : 4

Character sheet
Age: Old
Occupation: Seithr
Residence : Skorravir

Huginn, Muninn see and hear, whisper all in Odin's ear Empty Re: Huginn, Muninn see and hear, whisper all in Odin's ear

wo okt 04, 2017 6:50 pm
"Aye" Maldred knikte instemmend bij wat de jarl te zeggen had. Odin had hem naar een goed man geleid. Hij was waarlijk een viking naar Thors evenbeeld. "U spreekt wijze woorden voor iemand met uw leeftijd, jarl." Maldreds ogen fonkelden. Hij zou het zeker goed met deze man kunnen vinden. Met alweer een klein, mysterieus lachje, zei hij:"Ik ben er zeker van dat Odin je in je plannen steunt."

"Ik sta bekend onder heel veel namen jarl. Sommigen noemen mij Ziener, anderen noemen mij de Reiziger. Maar jij mag me... Maldred noemen." Hij deed alsof hij even naar de naam had moeten zoeken. Veel mensen kenden hem maar slechts weinig mensen konden met zekerheid zeggen wat zijn echte naam was. En dat had zo zijn voordelen.

"Vertel eens jarl, heb jij soms nog een werkje waar een arme, oude, hulpeloze man als ik nog een centje mee kan bijverdienen totdat de Nornen of de Walkuren mij komen halen?"
avatar
Ragnvald Stækar
Member
Real name : Marielle
Aantal berichten : 103
IC posts : 52

Character sheet
Age: 42
Occupation: Jarl of Skørravir
Residence : Skørravir

Huginn, Muninn see and hear, whisper all in Odin's ear Empty Re: Huginn, Muninn see and hear, whisper all in Odin's ear

do okt 05, 2017 10:55 pm










Viking.

Het duurde niet lang voordat de man voor hem weer begon te praten. Het was overduidelijk dat deze man genoeg woordenschat voor hen beiden. Wat Vald nog wel eens goed uit zou kunnen komen. Kort knikt hij. Instemmend met zijn woorden. Ik moet wel. Iemand in dit verrotte dorp moet de leiding op zich nemen. Grapt hij er achteraan. Maldred it is. Eindelijk had hij een naam bij het gezicht. Het gezicht wat de jarl zowel intrigeerde als irriteerde. Maar nog altijd won zijn nieuwsgierigheid het. Maldred zou wel eens een belangrijke schakel kunnen worden in zijn plan. Noem me Ragnvald. Jarl klink zo oud. Kort verzet hij zijn handen die hij tot noch toe op het handvat van zijn bijl liet steunen en hoort hij de woorden van Maldred aan. Waar hij al eerder aan dacht werd bij deze bevestigd. Dit was een gouden kans voor hem.  Een ultieme test voor hemzelf en de man voor hem om zijn diensten te bewijzen. Wellicht. bromt hij. Ik zoek nog iemand, die zogezegd goed is met zijn woordenschat. ging hij verder. Iemand die voor mij kan spreken en goed is met strategieën. Iemand die mijn rechterhand wil zijn en mijn ogen bij mijn afwezigheid. Lijkt dit je wat?

"Fate whispers to the viking, 'you cannot withstand the storm' and the viking whispers back 'i am the storm'"


Gesponsorde inhoud

Huginn, Muninn see and hear, whisper all in Odin's ear Empty Re: Huginn, Muninn see and hear, whisper all in Odin's ear

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum