welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Asher Morrigan
Asher Morrigan
Member
Real name : Demi
Aantal berichten : 758
IC posts : 559

Character sheet
Age: 38
Occupation:
Residence :

[GZ] BLOOD & WATER Empty [GZ] BLOOD & WATER

do sep 28, 2017 7:54 pm
Hey hey c:

Ik zoek wat familie voor mijn account, Asher. De meeste informatie over hem staat op zijn profiel, maar om het even kort samen te vatten:

Asher is Lord van Isla de Juegas van House Morrigan en bezit een eigen vloot. Tijdens vrede gebruikt hij zijn vloot voor handel, tijdens oorlog voor piraterij. Hij heeft de heerschappij van zijn huis op zich genomen naar het doden van zijn eigen vader, waardoor hij wellicht wat vijanden heeft gemaakt. Hij is op dit moment getrouwd met Zypha Vaele [NPC] en gezien het feit dat ze al een tijdje samen zijn, lijkt het me niet heel raar als ze al (jonge) kinderen zouden hebben. De eerstgeborene zou dan erfgenaam zijn van Isla de Juegas en de vloot.

Maar naast eventuele kinderen ben ik ook altijd op zoek naar iets anders. Verdere familie, vrienden, kennissen, vijanden, mensen die deel uitmaken van zijn bemanning, zeelieden die vaak naar Isla de Juegas komen, zeg het maar. Ook voor topics kun je hier wat mij betreft reageren! Sinds Asher over zijn eigen vloot beschikt en handel drijft met heel Fallen Skies is hij niet echt aan één locatie gebonden.

- Demi

Edit: Asher's kind is al gevonden B)


Laatst aangepast door Asher Morrigan op zo okt 01, 2017 12:23 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Sunset Greenleaf
Sunset Greenleaf
Member
Real name : Julya
Aantal berichten : 9
IC posts : 1

Character sheet
Age: 19
Occupation: Sailor
Residence : Rhoynar

[GZ] BLOOD & WATER Empty Re: [GZ] BLOOD & WATER

do sep 28, 2017 8:36 pm
Ik heb Sunset voor je! Ze is 20, ik heb haar in mn hoofd als piraat, maar zeevrouw is ook goed hahaha. Ze is wat aan de onzekere kant, maar staat voor haar mening en doet haar best zich niet makkelijk uit het veld te laten slaan.
Rhys de Poitiers
Rhys de Poitiers
Member
Real name : Marielle
Aantal berichten : 99
IC posts : 59

Character sheet
Age: 26
Occupation: Quartermaster
Residence : The capital of Rhoynar

[GZ] BLOOD & WATER Empty Re: [GZ] BLOOD & WATER

do sep 28, 2017 8:44 pm
Ik heb Rhys nog open staan. Wellicht dat hij zich bij de bemanning kan voegen?
Asher Morrigan
Asher Morrigan
Member
Real name : Demi
Aantal berichten : 758
IC posts : 559

Character sheet
Age: 38
Occupation:
Residence :

[GZ] BLOOD & WATER Empty Re: [GZ] BLOOD & WATER

do sep 28, 2017 9:53 pm
@Julya: Klinkt goed! Ik denk dat Asher in het begin een beetje twijfelt over het aannemen van een vrouw, gezien het bijgeloof dat vrouwen op een schip bad luck zijn, maar ik weet zeker dat ze hem wel van mening kan laten veranderen c': Zullen we een topic doen?  

@Marielle: Ik vind het prima! Nog een paar vraagjes: Kennen ze elkaar al langer? En zo ja, weet Asher van zijn afkomst en dergelijke? Of voegt Rhys zich net bij de crew?
Rhys de Poitiers
Rhys de Poitiers
Member
Real name : Marielle
Aantal berichten : 99
IC posts : 59

Character sheet
Age: 26
Occupation: Quartermaster
Residence : The capital of Rhoynar

[GZ] BLOOD & WATER Empty Re: [GZ] BLOOD & WATER

vr sep 29, 2017 10:30 pm
Misschien is het leuker als ze elkaar al wat langer kennen? Eventueel kunnen we een topic maken en dan een plot uitdenken?
Yardley Clinton
Yardley Clinton
Member
Real name : De Garnaal
Aantal berichten : 7
IC posts : 0

Character sheet
Age: 34 years
Occupation: Pirate
Residence :

[GZ] BLOOD & WATER Empty Re: [GZ] BLOOD & WATER

za sep 30, 2017 11:53 am
Hey daar!

Ik heb Yardley in de aanbieding als vijand/bondgenoot! Hij staat erom bekend dat hij graag mensen lastigvalt en spulletjes jat, zelfs van geduchte tegenstanders zoals Asher. Yard heeft geen crew meer, dus hij zal eventueel ook als blade-for-hire kunnen werken?

Greetz. Garnaal
Rikton Bunch
Rikton Bunch
Deceased
Real name : Comis
Aantal berichten : 83
IC posts : 56

Character sheet
Age: 20
Occupation: Traveler, Adventurer
Residence : Cois

[GZ] BLOOD & WATER Empty Re: [GZ] BLOOD & WATER

za sep 30, 2017 12:23 pm
Hoe zou Asher het vinden om een neefje te hebben?
Zijn familie is nogal verspreid over de wereld, dus wat dat betreft zou dat nog best kunnen.
Daarnaast is hij op opgegroeid in Cois. Dus wellicht heeft hij zijn oom al een paar keer ontmoet.

En als je dat leuk vindt, kunnen we ook meteen een topic doen wat mij betreft.
Asher Morrigan
Asher Morrigan
Member
Real name : Demi
Aantal berichten : 758
IC posts : 559

Character sheet
Age: 38
Occupation:
Residence :

[GZ] BLOOD & WATER Empty Re: [GZ] BLOOD & WATER

za sep 30, 2017 12:52 pm
@Marielle: Helemaal prima! c: Wie maakt?

@Garnaal: Zou je hem liever als vijand of bondgenoot hebben? Als ie iets van Asher probeert te jatten zullen ze elkaar niet zo hard mogen, maar aan de andere kant zie ik Asher hem ook wel inhuren als crewmember of iets dergelijks c: Laat maar weten!

@Rikton: Een neefje gaat misschien een beetje lastig, gezien Asher geen broers of zussen heeft, maar een topic is altijd prima! Wie maakt?
Rikton Bunch
Rikton Bunch
Deceased
Real name : Comis
Aantal berichten : 83
IC posts : 56

Character sheet
Age: 20
Occupation: Traveler, Adventurer
Residence : Cois

[GZ] BLOOD & WATER Empty Re: [GZ] BLOOD & WATER

za sep 30, 2017 12:55 pm
Alright, dan zien we wel wat hun band wordt in een topic Wink

Ik zou het fijn vinden als jij maakt. Maakt trouwens niet uit waar.
avatar
Gast
Gast

[GZ] BLOOD & WATER Empty Re: [GZ] BLOOD & WATER

za sep 30, 2017 12:58 pm
Asher Morrigan schreef:@Marielle: Helemaal prima! c: Wie maakt?

Wil jij hem maken? (:
Ryrvadi Vinmongan
Ryrvadi Vinmongan
Member
Real name : Lilith
Aantal berichten : 35
IC posts : 7

Character sheet
Age: 25 summers
Occupation: Trade & Fishing
Residence : Brightwater Keep

[GZ] BLOOD & WATER Empty Re: [GZ] BLOOD & WATER

za sep 30, 2017 1:22 pm
Ryrvadi kan misschien een zus zijn (en anders een handelsmate?), dan zou het zijn dat hij hun vader vermoorde en zijn naam veranderde? Ik kan haar familie ook natuurlijk aanpassen. Zeg maar wat het leukste klinkt ^^
Asher Morrigan
Asher Morrigan
Member
Real name : Demi
Aantal berichten : 758
IC posts : 559

Character sheet
Age: 38
Occupation:
Residence :

[GZ] BLOOD & WATER Empty Re: [GZ] BLOOD & WATER

za sep 30, 2017 2:19 pm
@Marielle: Hier is ie c: https://fallenskies.actieforum.com/t167-deep-blue-sea#961

@Rikton: Alsjeblieeft c: https://fallenskies.actieforum.com/t168-pour-up#962

@Beertje: Leuk idee! We kunnen wel even bespreken op Discord of zo c:
Athena Reagan
Athena Reagan
Member
Real name : SnowFlake
Aantal berichten : 200
IC posts : 57

Character sheet
Age: unknown
Occupation: Assassin - Huntress
Residence : the forest of everywhere

[GZ] BLOOD & WATER Empty Re: [GZ] BLOOD & WATER

za sep 30, 2017 2:30 pm
wil gerust Athena wel voorstellen voor iets. Msh iets van ze de dochter is van iemand waar hij goed mee bevriend is/was. Dus hij heeft haar wel vaak als kind eens gezien. tot ze ofc verdween xD Nu woont ze overal
Sunset Greenleaf
Sunset Greenleaf
Member
Real name : Julya
Aantal berichten : 9
IC posts : 1

Character sheet
Age: 19
Occupation: Sailor
Residence : Rhoynar

[GZ] BLOOD & WATER Empty Re: [GZ] BLOOD & WATER

za sep 30, 2017 6:27 pm
Topic lijkt me goed! Wie maakt aan?
Penelope Cerys Fraser
Penelope Cerys Fraser
Member
Real name : Yanthe
Aantal berichten : 205
IC posts : 46

Character sheet
Age: 25 years
Occupation: Captain Fraser
Residence : Rhoynar, Brightwater Keep

[GZ] BLOOD & WATER Empty Re: [GZ] BLOOD & WATER

zo okt 01, 2017 5:17 pm
Ik weet niet of je nog iets/iemand zoekt, maar ik heb Penelope Fraser nog wel. Ze is de dochter van een bekende/gekende rover die enorme schatten veroverd had in zijn gouden jaren. Momenteel is haar vader dood/verdwenen en heeft hij zijn familie achtergelaten. Penelope is nu dus gewoon de dochter van een rijk man. Ze is zelf (nog) geen rover/piraat, maar ze kunnen elkaar wel kennen via haar vader? Denk er maar eens over na ^^

EDIT: heb haar karaktertpic bijna af, dus je kan ook altijd daar kijken om een mogelijke andere band met Penelope te hebben ;D

Groetjes, Yanthe
Gesponsorde inhoud

[GZ] BLOOD & WATER Empty Re: [GZ] BLOOD & WATER

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum