welcome
Fallen Skies is een 'high fantasy Textbased-RPG' die zich afspeelt in een mytische wereld vol wonderlijke wezens, monsters en magie. Het land verdeeld onder zes koningkrijken is altijd bewegend en beïnvloedbaar. Het kan zomaar zijn dat jij de held wordt van het gehele land of misschien zelfs de grootste terreur die Fallen Skies ooit meegemaakt heeft. Alles is mogelijk in deze gevaarlijk mooie wereld. En niets is gek genoeg.
map
season
De ondraaglijke hitte kan maar één ding betekenen. Zomer is in het land. En met regen dat over geheel Fallen Skies uitblijft ziet het er niet goed uit voor de boeren en minderbedeelden.
current event
Een onbekende ziekte teistert Fallen Skies. Niemand blijkt veilig te zijn voor de verwoestende dood die Queen Dacosta meegenomen lijkt te hebben. Is er een mogelijkheid om te overleven, of is iedereen ter dood veroordeeld?
staff
List of the current city rulers: click here
Account switch
Gebruikersnaam


Wachtwoord

credits
©2017 Fallen Skies staat onder leiding van het team en wordt ondersteund door Actieforum. Alle teksten, beelden, codes en plotlijnen zijn auteursrechtelijk beschermt door de desbetreffende eigenaar.

Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Porthos Dell'Aira
Porthos Dell'Aira
Member
Real name : Penguin
Aantal berichten : 11
IC posts : 0

Character sheet
Age:
Occupation:
Residence :

GZ - A master. Empty GZ - A master.

zo feb 11, 2018 10:23 am
Voor Porthos zoek ik één belangrijk persoon en dat is iemand die hem heeft gekocht, gekregen, opgeeist als slaaf. Je mag zelf mee beslissen hoe dat hij in de handen terecht gekomen is van jou character. Er staat nog niet echt iets vast, dus er zijn nog vele mogelijkheden. Het is wel zo dat de relatie tussen de twee niet super goed zal zijn en dat Porthos echt gezien wordt als een slaaf en niks meer. Hij zal dus niet de beste behandeling allertijden krijgen.

Origineel kwam Porthos uit een rijke en redelijk bekende familie, maar deze is op een brutale wijzen uitgemoord toen hij rond de 8 jaar was. Hij was de enige overlevende. Na dat voorval was zijn hele leven veranderd en eindigde hij dus uiteindelijk als slaaf/in de slavenhandel. Zijn familienaam was gestorven samen met de rest van de familie en vandaag de dag kent niemand ze nog.

Let the drama begin! ;]]]
Reyes Reighaillach
Reyes Reighaillach
Member
Real name : Bubbles
Aantal berichten : 48
IC posts : 33

Character sheet
Age: No comment
Occupation: Freelance consultant
Residence : None

GZ - A master. Empty Re: GZ - A master.

zo feb 11, 2018 10:44 am
Oh damn... Poor guy. Dit lijkt me wel wat voor een nieuw karakter van mij, maar deze is nog in de maak xD Ik zal het je laten weten als ze af is. ^^
Valdimárr Guðfriðr
Valdimárr Guðfriðr
Member
Real name : Penguin
Aantal berichten : 120
IC posts : 23

Character sheet
Age: 397 y/o
Occupation: Chief of Seere
Residence : Seere

GZ - A master. Empty Re: GZ - A master.

di feb 13, 2018 5:20 pm
Yes! Laat maar iets weten als je het nieuwe personage maakt, misschien kunnen we dan nog wat extra details verzinnen en alles goed uitwerken ^^
Sierra
Sierra
Member
Real name : Irini
Aantal berichten : 217
IC posts : 175

Character sheet
Age: 22
Occupation: (ex) Courtisane
Residence : Brightwater Keep, Rhoynar

GZ - A master. Empty Re: GZ - A master.

di feb 13, 2018 5:46 pm
ik heb eventueel Daelorian voor je
zij is rijk geworden door de slavenhandel en bezit er zelf ook behoorlijk wat
Gesponsorde inhoud

GZ - A master. Empty Re: GZ - A master.

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum